Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego konsolidacyjnego do wysokości 1.233.260,00 zł

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 08-445 Osieck, ul. Rynek 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6857026 w. 14 , fax. 025 6857090
  • Data zamieszczenia: 2014-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Rynek 1 1
    08-445 Osieck, woj. mazowieckie
    tel. 025 6857026 w. 14, fax. 025 6857090
    REGON: 00054171800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osieck.pl www.bip.osieck.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego konsolidacyjnego do wysokości 1.233.260,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zaciągnięcie kredytu długoterminowego konsolidacyjnego w wysokości 1.233.260,00 zł (słownie: jeden milion dwieście trzydzieści trzy tysiące dwieście sześćdziesiąt zł). z przeznaczeniem na spłatę zobowiązania finansowego gminy z tytułu zaciągniętego kredytu w kwocie pozostającej do spłaty 1.233.260,00 zł. Kredyt nie będzie przekazany na konto Gminy. Bank, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza dokona spłaty bezpośrednio na rachunek Bank Ochrony Środowiska w Warszawie (56 1540 1157 1115 5732 4759 0004) ww. zobowiązania do dnia 30.11.2014 r. Termin ostatecznego wykorzystania kredytu do 30.11.2014 r. Karencja w spłacie rat do 31.12.2014 r. Okres spłaty kredytu: od dnia 31 grudnia 2014 r. do dnia 30 września 2023 r. w następujących terminach i ratach: 1. 31.12.2014 r. 180.000 zł 2. 31.3.2015 r. 25.000 zł 3. 30.6.2015 r. 25.000 zł 4. 30.9.2015 r. 25.000 zł 5. 31.12.2015 r. 25.000 zł 6. 31.3.2016 r. 25.000 zł 7. 30.6.2016 r. 25.000 zł 8. 30.9.2016 r. 25.000 zł 9. 31.12.2016 r. 25.000 zł 10. 31.3.2017 r. 25.000 zł 11. 30.6.2017 r. 25.000 zł 12. 30.9.2017 r. 25.000 zł 13. 31.12.2017 r. 25.000 zł 14. 31.3.2018 r. 30.000 zł 15. 30.6.2018 r. 30.000 zł 16. 30.9.2018 r. 30.000 zł 17. 31.12.2018 r. 30.000 zł 18. 31.3.2019 r. 30.000 zł 19. 30.6.2019 r. 30.000 zł 20. 30.9.2019 r. 30.000 zł 21. 31.12.2019 r. 30.000 zł 22. 31.3.2020 r. 30.000 zł 23. 30.6.2020 r. 30.000 zł 24. 30.9.2020 r. 30.000 zł 25. 31.12.2020 r. 30.000 zł 26. 31.3.2021 r. 30.000 zł 27. 30.6.2021 r. 30.000 zł 28. 30.9.2021 r. 30.000 zł 29. 31.12.2021 r. 30.000 zł 30. 31.3.2022 r. 40.000 zł 31. 30.6.2022 r. 40.000 zł 32. 30.9.2022 r. 40.000 zł 33. 31.12.2022 r. 40.000 zł 34. 31.3.2023 r. 40.000 zł 35. 30.6.2023 r. 40.000 zł 36. 30.9.2023 r. 33.260 zł Spłata odsetek następować będzie w okresach kwartalnych, na podstawie dokumentów obciążeniowych począwszy od następnego miesiąca, w którym zostanie podpisana umowa. Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo do nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel in blanco W przypadku wejścia Polski do strefy euro kredyt zostanie przewalutowany bez dodatkowych opłat. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia okresu kredytowania oraz do zmiany wysokości rat kapitałowych w okresie spłaty kredytu w zależności od kondycji finansowej gminy. Zamiar dokonania zmian w harmonogramie powinien być zgłoszony Wykonawcy na piśmie najpóźniej do ostatniego dnia kalendarzowego miesiąca poprzedzającego termin zapłaty raty, której zmiana dotyczy, a wszystkie zmiany powinny być wprowadzone aneksem do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osieck.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach