Przetargi.pl
udzielenie kredytu długoterminowego - 400.000 zł

Urząd Gminy Celestynów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-430 Celestynów, ul. Regucka 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7897060 w. 119; 7897060 , fax. 022 7897011
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Celestynów
    ul. Regucka 3 3
    05-430 Celestynów, woj. mazowieckie
    tel. 022 7897060 w. 119; 7897060, fax. 022 7897011
    REGON: 00053356400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    udzielenie kredytu długoterminowego - 400.000 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 400.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek przypadających do spłaty w 2009 roku.. 2.Kredyt, o którym mowa wyżej jest zapisany w budżecie Gminy Celestynów na 2009 r., a Rada Gminy Celestynów w uchwale nr 249/09 z dnia 6 listopada 2009 r. wyraziła zgodę na zaciągnięcie kredytu. 3.Na dzień podpisania umowy zamawiający będzie dysponował opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie o możliwości zaciągnięcia kredytu. 4.Zamawiający będzie korzystał z kredytu w ustalonych z bankiem transzach. Kredyt będzie udostępniony dla Zamawiającego w ciągu 7 dni od chwili podpisania umowy. 5.Okres kredytowania ustala się na 2 lata z okresem spłaty kapitału od 31.03.2010 r. do 30.11.2011 r. 6. Spłata kredytu następować będzie według następującego harmonogramu: 31 marca 2010 r. - 100.000 zł, 30 listopada 2010 r. - 100.000 zł, 31 marca 2011 r. - 100.000 zł, 30 listopada 2011 r. - 100.000 zł. 7.Do obliczenia kosztu kredytu będzie przyjmowana zmienna stopa procentowa wg. formuły WIBOR 1M. 8.Oprocentowanie i zabezpieczenie kredytu: ?Kwota otrzymanego kredytu będzie oprocentowana w stosunku rocznym, według zmiennej stropy procentowej. Stopa oprocentowania równa jest wysokości stawki referencyjnej, powiększonej o marżę Banku zgodnie ze złożoną ofertą. ?Stawka referencyjna ma charakter zmienny w umownym okresie kredytowania, natomiast marża Banku nie będzie ulegała zmianie w całym okresie kredytowania. Stawkę referencyjną stanowi - średnia wartość WIBOR 1M w okresie poprzednich 3 miesięcy. ?Odsetki naliczane będą przez Bank w okresach półrocznych od kwoty kredytu pozostającego do spłaty przez Kredytobiorcę. ?Spłata odsetek będzie następowała w terminie do 21 dni od daty otrzymania przez Kredytobiorcę od Banku zawiadomienia o wysokości naliczonych odsetek. ?Dla potrzeb obliczenia całkowitej ceny brutto wykonania zamówienia należy przyjąć stawkę WIBOR 1 M w wysokości 4 %. Do stawki średniego WIBOR 1 M należy podać marżę Banku, co stanowić będzie oferowane oprocentowanie. Przy naliczaniu odsetek zamawiający zastosuje formułę 365/365 (366) czyli odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni - 365, a w przypadku lat przestępnych 366. 9.Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 10.Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu. Bank nie będzie naliczał z tego tytułu żadnych prowizji lub opłat. 12. Prowizje i opłaty bankowe. a) prowizja od udzielenia i przygotowania kredytu - zerowa, b) prowizja za przedterminową spłatę części lub całości kredytu - zerowa, c) odsetki będą naliczane od niespłaconej kwoty kredytu. 13. Wybrany w wyniku przetargu Wykonawca w ciągu 7 dni po zawiadomieniu przedstawi Zamawiającemu do oceny projekt umowy o kredyt. W treści umowy Wykonawca zawrze ustalenia SIWZ i oferty. W razie ewentualnych sporów pierwszeństwo w ustaleniu treści umowy mają ustalenia zapisane w SIWZ, a w drugiej kolejności ustalenia zapisane w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności bankowej w zakresie objętym zamówieniem lub oświadczenie o jego posiadaniu lub równoważny dokument. 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.celestynow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach