Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego

Urząd Gminy Celestynów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-430 Celestynów, ul. Regucka 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7897060 w. 119; 7897060 , fax. 022 7897011
  • Data zamieszczenia: 2009-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Celestynów
    ul. Regucka 3 3
    05-430 Celestynów, woj. mazowieckie
    tel. 022 7897060 w. 119; 7897060, fax. 022 7897011
    REGON: 00053356400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 332.000,00 zł na realizację zadań inwestycyjnych Gminy Celestynów. 2.Kredyt, o którym mowa wyżej jest zapisany w budżecie Gminy Celestynów na 2009 r., a Rada Gminy Celestynów w uchwale nr 213/09 z dnia 15 lipca 2009 r. upoważniła Wójta Gminy do zaciągnięcia kredytu. 3.Zamawiający dysponuje opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie o możliwości zaciągnięcia kredytu. 4.Zamawiający będzie korzystał z kredytu w ustalonych z bankiem transzach. Kredyt będzie udostępniony dla Zamawiającego w ciągu 5 dni od chwili zapotrzebowania przez zamawiającego określonej kwoty, oraz bank refinansuje dotychczasowe wydatki Gminy na zadania inwestycyjne, które obejmuje kredyt. Kredyt zostanie wykorzystany do 31 grudnia 2009 roku. 5.Okres kredytowania ustala się na 3 lata od 2010 r. do końca 2012 r.. Zamawiający rozpocznie spłatę kredytu w 2010 r. (karencja w spłacie kredytu do końca 2009 r.). 6.Spłata kredytu następować będzie według następującego harmonogramu: 31 maja 2010 r. - 50.000,00 zł 30 września 2010 r. - 50.000,00 zł 31 maja 2011 r. - 50.000,00 zł 30 września 2011 r. - 50.000,00 zł 31 maja 2012 r. - 50.000,00 zł 30 września 2012 r. - 82.000,00 zł 7.Na koszt kredytu składa się suma oprocentowania, marża banku i prowizja (jednorazowa, płatna w dniu podpisania umowy). 8.Do obliczenia kosztu kredytu będzie przyjmowana zmienna stopa procentowa wg. formuły WIBOR 1M. 9.Oprocentowanie i zabezpieczenie kredytu Kwota otrzymanego kredytu będzie oprocentowana w stosunku rocznym, według zmiennej stropy procentowej. Stopa oprocentowania równa jest wysokości stawki referencyjnej, powiększonej o marżę Banku zgodnie ze złożoną ofertą. Stawka referencyjna ma charakter zmienny w umownym okresie kredytowania, natomiast marża Banku nie będzie ulegała zmianie w całym okresie kredytowania. Stawkę referencyjną stanowi - średnia wartość WIBOR 1M w okresie poprzednich 3 miesięcy. Odsetki naliczane będą przez Bank w okresach półrocznych od kwoty kredytu pozostającego do spłaty przez Kredytobiorcę. Spłata odsetek będzie następowała w terminie do 21 dni od daty otrzymania przez Kredytobiorcę od Banku zawiadomienia o wysokości naliczonych odsetek. Dla potrzeb obliczenia całkowitej ceny brutto wykonania zamówienia należy przyjąć stawkę WIBOR 1 M w wysokości 4 %. Do stawki średniego WIBOR 1 M należy podać marżę Banku, co stanowić będzie oferowane oprocentowanie. Obliczając cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia przyjąć należy, że każdy rok kredytowania ma 365 dni. 10.Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 11.Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu. Bank nie będzie naliczał z tego tytułu żadnych prowizji lub opłat. 12. Prowizje i opłaty bankowe. a) prowizja od udzielenia i przygotowania kredytu - zerowa, b) prowizja za przedterminową spłatę części lub całości kredytu - zerowa, c) odsetki będą naliczane od niespłaconej kwoty kredytu d) odsetki od niespłaconych w terminie rat kredytu będą naliczone wg zasad ustalonych w regulaminie każdego banku. 13. Wybrany w wyniku przetargu Wykonawca w ciągu 7 dni po zawiadomieniu przedstawi Zamawiającemu do oceny projekt umowy o kredyt. W treści umowy Wykonawca zawrze ustalenia SIWZ i oferty. W razie ewentualnych sporów pierwszeństwo w ustaleniu treści umowy mają ustalenia zapisane w SIWZ, a w drugiej kolejności ustalenia zapisane w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4. Zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności bankowej w zakresie objętym zamówieniem lub oświadczenie o jego posiadaniu lub równoważny dokument. 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.celestynow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach