Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 08-400 Garwolin, ul. Lubelska 50
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 6844700 w.619; 684 37 08 , fax. 25 6844700 w.619; 684 37 08
- Data zamieszczenia: 2011-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Lubelska 50 50
08-400 Garwolin, woj. mazowieckie
tel. 25 6844700 w.619; 684 37 08, fax. 25 6844700 w.619; 684 37 08
REGON: 71235395400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozgarwolin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 2 500 000,00 PLN z przeznaczeniem na wkład własny na realizację projektu ZAKUP WYPOSAŻENIA DO SZPITALA POWIATOWEGO W GARWOLINIE W CELU PODNIESIENIA JAKOSCI USŁUG MEDYCZNYCH ORAZ ZWIĘKSZENIE MOZLIWOŚCI DIAGNOZOWANIA I LECZENIA Współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu VII Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego Działania 7.1 Infrastruktura służąca ochronie zdrowia i życia Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 2.500.000,00 zł z przeznaczeniem na obsługę finansową projektu, w tym wkład własny do projektu: Zakup Wyposażenia do Szpitala Powiatowego w Garwolinie w celu podniesienia jakości usług medycznych oraz zwiększenie możliwości diagnozowania i leczenia współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu VII Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego Działania 7.1 Infrastruktura służąca ochronie zdrowia i życia Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013. I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Kredyt inwestycyjny w wysokości 2.500.000,00 zł. powinien być uruchomiony w następujących transzach: do dnia 20.12.2011r. 2.500.000,00 zł. z możliwością określenia innych terminów w zależności od harmonogramu realizacji projektu, nie później jednak niż do 30.09.2012 r. 2. Kredyt będzie realizowany w zależności od potrzeb Zamawiającego wynikającego z terminów płatności faktur związanych z realizacją projektu RPO. Umowa o dofinansowanie stanowi integralną część SIWZ. 3. Kredyt musi być uruchamiany w ciężar rachunku bankowego związanego z realizowanym projektem. Uruchomienie kredytu w ciężar pomocniczego rachunku bankowego SP ZOZ określonego w umowie o dofinansowanie : 20 1240 6074 1111 0010 2564 0442. 4. Bank postawi do dyspozycji Kredytobiorcy kredyt w terminach i kwotach określonych przez Kredytobiorcę z trzydniowym wyprzedzeniem. 5. Spłata kredytu realizowana będzie w następujących transzach: w 50 równych ratach miesięcznych począwszy od 31 stycznia 2013 r. w wysokości 50 000,00 zł. wraz z odsetkami . 6. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane są od aktualnego zadłużenia i podlegają spłacie w terminie do 28-go każdego miesiąca w okresie kredytowania. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane są od dnia powstania zadłużenia do dnia poprzedzającego jego spłatę. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że rok obrachunkowy liczy 365 366 dni. 7. Oprocentowanie niespłaconych w terminie rat kredytu naliczone będzie w wysokości określonej dla odsetek ustawowych. Niespłacenie choćby jednej raty kredytu nie może powodować natychmiastowej wymagalności pozostałej wysokości całego kredytu. 8. Marża Wykonawcy - banku jest stała wyrażona w % w skali roku i obowiązująca przez cały okres kredytowania. 9. Od przyznanego kredytu Wykonawca nie pobierze opłaty przygotowawczej oraz prowizji tj. prowizji od przyznanego kredytu, prowizji od wcześniejszej spłaty kredytu oraz innych stosowanych przez Wykonawcę prowizji związanych z obsługą kredytu i innych opłat czy też opłaty od niewykorzystanej kwoty kredytu. 10. Wcześniejsza spłata kredytu nie może powodować żadnych konsekwencji finansowych dla Kredytobiorcy, co oznacza, że wcześniejsza spłata powoduje naliczanie odsetek jedynie za rzeczywisty okres korzystania z kredytu według zasad ustalonych w pkt. 3 i nie pociąga za sobą dodatkowych prowizji i opłat. 11. Ewentualna rezygnacja z części kredytu nie powoduje żadnych konsekwencji finansowych dla kredytobiorcy. 12. Kredyt oprocentowany będzie w odniesieniu do WIBOR trzymiesięcznego + stała marża, określona w ofercie przez bank, niezmienna w okresie obowiązywania umowy. 13. Do ustalenia stopy oprocentowania kredytu dla danego kwartału kalendarzowego (tj. okresu obrachunkowego) przyjmuje się stopę WIBOR 3M + % stałej marży dla kredytu proponowanej przez bank, niezmiennej w okresie obowiązywania umowy. Oprocentowanie to obowiązuje w nowej wysokości od pierwszego dnia kalendarzowego każdego kwartału. 14. Poza kwotami określonymi w ofercie Bank nie pobiera żadnych innych opłat i prowizji. 15. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz poręczenie Powiatu Garwolińskiego. 16. Rozliczenia pomiędzy Bankiem a Kredytobiorcą będą prowadzone w PLN. 17. W związku z tym, że SP ZOZ nie ma możliwości odliczenia VAT od zakupów związanych z realizacją projektu - VAT jest wydatkiem kwalifikowanym i jego zapłata będzie finansowana z kredytu bankowego. 18. Zamawiający zastrzega sobie prawo renegocjacji terminów i warunków spłaty kredytu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozgarwolin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 2.532.000,00 zł
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie i obsługa kredytu konsolidacyjnego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w wysokości 6 643 803,00 PLN
Dodano: 2016-07-27 - udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 10.700.000,00 PLN
Dodano: 2016-07-26 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu komercyjnego złotówkowego w kwocie 1.800.000,00 zł
Dodano: 2016-07-25 - Udzielenie kredytu bankowego
Dodano: 2016-07-18 - Udzielenie kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Powiatu Pruszkowskiego w 2016 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
Dodano: 2016-07-01 - Udzielenie kredytu długoterminowego
Dodano: 2016-06-27 - usługa udzielenia długoterminowego kredytu
Dodano: 2016-06-16 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego na realizację zadania pn. Budowa centralnej kotłowni przy ul. ul. Przemysłowej wraz z rozbudową miejskiej sieci ciepłowniczej - drugie postępowanie.
Dodano: 2016-06-16 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę rat wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-06-03