Przetargi.pl
Udzielenie kredytu bankowego

Burmistrz Miasta i Gminy Nowe Miasto nad Pilicą ogłasza przetarg

  • Adres: 26-420 Nowe Miasto nad Pilicą, pl. O. H. Koźmińskiego 1/2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6741098 w. 22 , fax. 48 6741179
  • Data zamieszczenia: 2014-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy Nowe Miasto nad Pilicą
    pl. O. H. Koźmińskiego 1/2 1/2
    26-420 Nowe Miasto nad Pilicą, woj. mazowieckie
    tel. 48 6741098 w. 22, fax. 48 6741179
    REGON: 00052924900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowemiasto.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu bankowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy Nowe Miasto nad Pilicą na 2014 r. Gmina Nowe Miasto nad Pilicą posiada w tym zakresie n/w dokumenty;- dokumentacja budżetowa wg. załącznika nr 7. 3.2. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: a) kwota kredytu: 1 840 765,00- PLN, (słownie: jeden milion osiemset czterdzieści tysięcy siedemset sześćdziesiąt pięć złotych -PLN) b) okres kredytowania: od dnia uruchomienia do dnia 31 grudnia 2020 roku, c) wpływ środków - transz kredytu na rachunek bieżący Gminy w Banku Spółdzielczym Biała Rawska Oddział w Nowym Mieście nad Pilicą Nr 95 9291 0001 0023 4900 2000 0010 w następujących terminach i kwotach: Lp. Data uruchomienia transz kredytu: kwota transzy kredytu (PLN) 1 kwota transzy kredytu (PLN) 1 840 765,00 Razem 1 840 765,00 d) spłata I raty kredytu nastąpi w dniu 30 czerwca 2015 roku, e) spłata ostatniej raty kredytu nastąpi w dniu 31 grudnia 2020 roku, f) spłata kapitału kredytu nastąpi w następujących terminach i kwotach w PLN: Lp. Data spłaty kapitału Kwota spłaty kapitału w PLN 1. I rata 30.06.2015 r. 70 382,00 2. II rata 31.12.2015r. 70 383,00 3. III rata 30.06.2016r. 120 000,00 4. IV rata 31.12.2016r. 120 000,00 5. V rata 30.06.2017r. 170 000,00 6. VI rata 31.12.2017r. 170 000,00 7. VII rata 30.06.2018r. 220 000,00 8. VIII rata 31.12.2018r. 220 000,00 9. IX rata 30.06.2019r. 220 000,00 10. X rata 31.12.2019r. 220 000,00 11. XI rata 30.06.2020r. 120 000,00 12. XII rata 31.12.2020r. 120 000,00 Razem: 1 840 765,00 g) Odsetki winny być naliczone w ratach miesięcznych, od faktycznie wykorzystanych środków, pobierane w ostatnim dniu każdego miesiąca. h) Jeżeli termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypada na dzień wolny od pracy, płatność przypada w pierwszy dzień roboczy po terminie płatności. i) Oprocentowanie zmienne w stosunku rocznym oparte o stawkę WIBOR 1M powiększoną o marżę potencjalnego Banku - kredytodawcy. j) Dla celów porównawczych kredytodawca winien przyjąć marżę do WIBOR 1M ze strony NBP - z dnia ogłoszenia o zamówieniu mniejszego postępowania. k) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów pod warunkiem powiadomienia Wykonawcy (Kredytodawcy) z 7 dniowym wyprzedzeniem. l) W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą od faktycznie uruchomionej kwoty, a nie do końca umowy, ł) Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. m) Wymaga się, od wykonawcy, że nie będzie naliczał kosztów z tytułu:- prowizji przygotowawczej,- prowizji za sporządzenie aneksów,- prowizji za wcześniejszą spłatę kredytu,- prowizji od niewykorzystanej kwoty kredytu. Waluta; PLN. n) Wykonawca zobowiązuje się do uruchomienia środków kredytowych w terminie 3 dni od zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowemiasto.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach