Wójt Gminy Sochaczew ogłasza przetarg
- Adres: 96-500 Sochaczew, ul. Warszawska 115
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 046 8642625, 8462600 , fax. 046 8642602
- Data zamieszczenia: 2009-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Sochaczew
ul. Warszawska 115 115
96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie
tel. 046 8642625, 8462600, fax. 046 8642602
REGON: 00054671000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sochaczew.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 800.000 PLN - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie inwestycji pn. Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Dachowa.Okres kredytowania 5 lat - od 15 grudnia 2009r do 30 grudnia 2014r.Zamawiający rozpocznie spłatę kredytu od 30 marca 2010r.w ratach kwartalnych. Na koszt kredytu składa się suma oprocentowania, marża banku i prowizja.Do obliczenia kosztu kredytu będzie przyjmowana zmienna stopa procentowa wg formuły WIBOR 3M.Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów.Zabezpieczenie kredytu w postaci oświadczenia wekslowego, w treści zaproponowanej przez wybrany bank. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1,2 oraz spełniający wymogi art.22 ust.1 Ustawy PZP oraz spełniają i przyjmują warunki określone w SIWZ. Spełnienie warunków będzie oceniane na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty( spełnia, nie spełnia).Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, potwierdzając że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym Znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówinie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 Ustawy PZP. Zaświadczenie z EDG lub wypis z KRS. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Projekt treści umowy jaka będzie zawarta z Zamawiającym na realizację zamówienia. Integralną częścią umowy powinien być dołączony do umowy harmonogram spłaty kredytu zawierający prognozowaną do zapłacenia kwotę odsetek i marży bankowej. Zrealizowali w ostatnich 3 latach a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem, przedmiotowi zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 PLN, potwierdzonych pozytywnymi referncjami.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sochaczew.e-bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 2.532.000,00 zł
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie i obsługa kredytu konsolidacyjnego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w wysokości 6 643 803,00 PLN
Dodano: 2016-07-27 - udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 10.700.000,00 PLN
Dodano: 2016-07-26 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu komercyjnego złotówkowego w kwocie 1.800.000,00 zł
Dodano: 2016-07-25 - Udzielenie kredytu bankowego
Dodano: 2016-07-18 - Udzielenie kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Powiatu Pruszkowskiego w 2016 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
Dodano: 2016-07-01 - Udzielenie kredytu długoterminowego
Dodano: 2016-06-27 - usługa udzielenia długoterminowego kredytu
Dodano: 2016-06-16 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego na realizację zadania pn. Budowa centralnej kotłowni przy ul. ul. Przemysłowej wraz z rozbudową miejskiej sieci ciepłowniczej - drugie postępowanie.
Dodano: 2016-06-16 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę rat wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-06-03