Przetargi.pl
Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 800.000 PLN

Wójt Gminy Sochaczew ogłasza przetarg

  • Adres: 96-500 Sochaczew, ul. Warszawska 115
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8642625, 8462600 , fax. 046 8642602
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Sochaczew
    ul. Warszawska 115 115
    96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie
    tel. 046 8642625, 8462600, fax. 046 8642602
    REGON: 00054671000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sochaczew.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 800.000 PLN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie inwestycji pn. Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Dachowa.Okres kredytowania 5 lat - od 15 grudnia 2009r do 30 grudnia 2014r.Zamawiający rozpocznie spłatę kredytu od 30 marca 2010r.w ratach kwartalnych. Na koszt kredytu składa się suma oprocentowania, marża banku i prowizja.Do obliczenia kosztu kredytu będzie przyjmowana zmienna stopa procentowa wg formuły WIBOR 3M.Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów.Zabezpieczenie kredytu w postaci oświadczenia wekslowego, w treści zaproponowanej przez wybrany bank.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1,2 oraz spełniający wymogi art.22 ust.1 Ustawy PZP oraz spełniają i przyjmują warunki określone w SIWZ. Spełnienie warunków będzie oceniane na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty( spełnia, nie spełnia).Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, potwierdzając że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym Znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówinie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 Ustawy PZP. Zaświadczenie z EDG lub wypis z KRS. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Projekt treści umowy jaka będzie zawarta z Zamawiającym na realizację zamówienia. Integralną częścią umowy powinien być dołączony do umowy harmonogram spłaty kredytu zawierający prognozowaną do zapłacenia kwotę odsetek i marży bankowej. Zrealizowali w ostatnich 3 latach a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem, przedmiotowi zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 PLN, potwierdzonych pozytywnymi referncjami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sochaczew.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach