Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa pożyczki krótkoterminowej w wysokości 4 000 000,00 PLN

Instytut Reumatologii im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher ogłasza przetarg

  • Adres: 02-637 Warszawa, ul. Spartańska 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8449406
  • Data zamieszczenia: 2009-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Reumatologii im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher
    ul. Spartańska 1 1
    02-637 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8449406
    REGON: 00028856700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ir.ids.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa pożyczki krótkoterminowej w wysokości 4 000 000,00 PLN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie i obsługę kredytu/pozyczki krótkoterminowej w wysokości 4000000,00 PLN 1. Uruchomieniekredytu/kredytu/ pożyczki najpóźniej do dnia 30.10.2009 r. 2. okres spłaty kredytu/pożyczki wraz z odsetkami 24 miesiące 3. opocentowanie kredytu/pożyczki stałe, 4. odsetki naliczane są od faktycznego stanu zadłużenia, 5. spłata rat w okresach miesięcznych do dnia 25 nastepnego miesiąca, począwszy od miesiąca grudnia br., Zamawiajacy zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu/pożyczki (bez ponoszenia dodatkowych kosztów np. prowizji za wcześniejszą spłatę kredytu/pożyczki, 6. postawienie całości kredytu/pożyczki do dyspozycji Zamawiającego w dniu podpisania umowy, nie później niż w dniu 30.10.2009 r. 7. zabezpieczenie kredytu/pożyczki: cesja praw z wierzytelności NFZ 4000000,00 PLN
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 19 500.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zdolność ekonomiczna i finansowa, Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Wykonawca musi udokumentować zgodność prowadzonej działalności z zakresem objętym zamówieniem oraz musi posiadać zezwolenia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania zezwolenia na podjęcie dzialalnościw zakresie objętym postepowaniem, Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS, Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Informacje z banku lub kasy, Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 4000000,00 PLN, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Oświadczenie z art. 22 i 24, Oświadczenie z art. 22 i 24

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ir.ids.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach