Gmina Miedzna ogłasza przetarg
- Adres: 07-106 Miedzna, ul. 11 Listopada 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 6918328 , fax. 025 6918328
- Data zamieszczenia: 2013-06-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miedzna
ul. 11 Listopada 4 4
07-106 Miedzna, woj. mazowieckie
tel. 025 6918328, fax. 025 6918328
REGON: 00054455600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO W 2013 ROKU NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW I POŻYCZEK W WYSOKOŚCI - 500.000,00 PLN - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi bankowej polegającej na udzieleniu kredytu długoterminowego, złotowego w łącznej wysokości 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy zł.) na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. 1. Okres kredytowania ustala się na lata 2013- 2018. 2. Okres karencji w spłacie rat do 30.03.2015r. 3. Realizacja kredytu w transzach i terminach według potrzeb Gminy w formie przelewu środków pieniężnych na rachunek bieżący Urzędu Gminy Miedzna. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części udzielonego kredytu bez ponoszenia ze strony zamawiającego jakichkolwiek kosztów. 5. Spłata kapitału następować będzie według harmonogramu po okresie karencji : 1. Rata 31.03.2015 r. - 31250 zł 2. Rata 30.06.2015r. - 31250zł 3. Rata 30.09.2015r. - 31250zł 4. Rata 31.12.2015r. - 31250zł 5. Rata 31.03.2016r. - 31250zł 6. Rata 30.06.2016r. - 31250zł 7. Rata 30.09.2016r. - 31250zł 8. Rata 31.12./2016r. 31250zł 9. Rata 31.03.2017r. - 31250zł 10. Rata 30.06.2017r. - 31250zł 11. Rata 30.09.2017r. - 31250zł 12. Rata 31.12.2017r. - 31250zł 13. Rata 31.03.2018r. - 31250zł 14. Rata 30.06.2018r. - 31250zł 15. Rata 30.09.2018r. - 31250zł 16. Rata 31.12.2018r. - 31250zł 5. Spłata odsetek następować będzie w okresach kwartalnych. Spłata odsetek odbywać się będzie tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu na podstawie zawiadomienia z banku o wysokości naliczonych odsetek w terminie 5 dni przed datą płatności. Termin rozpoczęcia spłaty odsetek ustala się na dzień 31.12.2013r. 6 Płatność rat i odsetek będzie realizowana w ostatnim dniu miesiąca danego kwartału ztym, że jeśli będzie to dzień wolny od pracy, to płatność nastąpi w dniu roboczym poprzedzającym ten dzień. 7. Oprocentowanie kredytu oparte o zmienną stawkę WIBOR 1 M ogłaszanej dla ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, skorygowanej o marżę banku . 8. Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb zamawiającego z wykorzystaniem do 15 grudnia 2013 r. 9. Przewiduje się refundację dokonanych od 01.01.2013 r. spłat kapitałowych kredytów i pożyczek, w tym przed datą podpisania umowy o przedmiotowy kredyt. 10. Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 11. Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. 12. Zamawiający nie przewiduje naliczenia prowizji i innych opłat związanych z udzieleniem i obsługą kredytu. 13. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową. Dla celów przygotowania wyceny oferty, Wykonawcy uczestniczący w niniejszym postępowaniu przyjmą stawkę WIBOR 1M z dnia 31.05.2013 r. tj. 3,01 % oraz stałą marżę banku w całym okresie kredytowania oraz termin uruchomienia kredytu w dniu 30.06.2013r. Kod CPV - 66.11.30.00-5 - Usługi udzielania kredytu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminamiedzna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 2.532.000,00 zł
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie i obsługa kredytu konsolidacyjnego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w wysokości 6 643 803,00 PLN
Dodano: 2016-07-27 - udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 10.700.000,00 PLN
Dodano: 2016-07-26 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu komercyjnego złotówkowego w kwocie 1.800.000,00 zł
Dodano: 2016-07-25 - Udzielenie kredytu bankowego
Dodano: 2016-07-18 - Udzielenie kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Powiatu Pruszkowskiego w 2016 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
Dodano: 2016-07-01 - Udzielenie kredytu długoterminowego
Dodano: 2016-06-27 - usługa udzielenia długoterminowego kredytu
Dodano: 2016-06-16 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego na realizację zadania pn. Budowa centralnej kotłowni przy ul. ul. Przemysłowej wraz z rozbudową miejskiej sieci ciepłowniczej - drugie postępowanie.
Dodano: 2016-06-16 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę rat wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-06-03