Przetargi.pl
UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO W 2013 ROKU NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW I POŻYCZEK W WYSOKOŚCI - 500.000,00 PLN

Gmina Miedzna ogłasza przetarg

  • Adres: 07-106 Miedzna, ul. 11 Listopada 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6918328 , fax. 025 6918328
  • Data zamieszczenia: 2013-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miedzna
    ul. 11 Listopada 4 4
    07-106 Miedzna, woj. mazowieckie
    tel. 025 6918328, fax. 025 6918328
    REGON: 00054455600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO W 2013 ROKU NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW I POŻYCZEK W WYSOKOŚCI - 500.000,00 PLN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi bankowej polegającej na udzieleniu kredytu długoterminowego, złotowego w łącznej wysokości 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy zł.) na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. 1. Okres kredytowania ustala się na lata 2013- 2018. 2. Okres karencji w spłacie rat do 30.03.2015r. 3. Realizacja kredytu w transzach i terminach według potrzeb Gminy w formie przelewu środków pieniężnych na rachunek bieżący Urzędu Gminy Miedzna. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części udzielonego kredytu bez ponoszenia ze strony zamawiającego jakichkolwiek kosztów. 5. Spłata kapitału następować będzie według harmonogramu po okresie karencji : 1. Rata 31.03.2015 r. - 31250 zł 2. Rata 30.06.2015r. - 31250zł 3. Rata 30.09.2015r. - 31250zł 4. Rata 31.12.2015r. - 31250zł 5. Rata 31.03.2016r. - 31250zł 6. Rata 30.06.2016r. - 31250zł 7. Rata 30.09.2016r. - 31250zł 8. Rata 31.12./2016r. 31250zł 9. Rata 31.03.2017r. - 31250zł 10. Rata 30.06.2017r. - 31250zł 11. Rata 30.09.2017r. - 31250zł 12. Rata 31.12.2017r. - 31250zł 13. Rata 31.03.2018r. - 31250zł 14. Rata 30.06.2018r. - 31250zł 15. Rata 30.09.2018r. - 31250zł 16. Rata 31.12.2018r. - 31250zł 5. Spłata odsetek następować będzie w okresach kwartalnych. Spłata odsetek odbywać się będzie tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu na podstawie zawiadomienia z banku o wysokości naliczonych odsetek w terminie 5 dni przed datą płatności. Termin rozpoczęcia spłaty odsetek ustala się na dzień 31.12.2013r. 6 Płatność rat i odsetek będzie realizowana w ostatnim dniu miesiąca danego kwartału ztym, że jeśli będzie to dzień wolny od pracy, to płatność nastąpi w dniu roboczym poprzedzającym ten dzień. 7. Oprocentowanie kredytu oparte o zmienną stawkę WIBOR 1 M ogłaszanej dla ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, skorygowanej o marżę banku . 8. Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb zamawiającego z wykorzystaniem do 15 grudnia 2013 r. 9. Przewiduje się refundację dokonanych od 01.01.2013 r. spłat kapitałowych kredytów i pożyczek, w tym przed datą podpisania umowy o przedmiotowy kredyt. 10. Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 11. Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. 12. Zamawiający nie przewiduje naliczenia prowizji i innych opłat związanych z udzieleniem i obsługą kredytu. 13. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową. Dla celów przygotowania wyceny oferty, Wykonawcy uczestniczący w niniejszym postępowaniu przyjmą stawkę WIBOR 1M z dnia 31.05.2013 r. tj. 3,01 % oraz stałą marżę banku w całym okresie kredytowania oraz termin uruchomienia kredytu w dniu 30.06.2013r. Kod CPV - 66.11.30.00-5 - Usługi udzielania kredytu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminamiedzna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach