Gmina Repki ogłasza przetarg
- Adres: 08-307 Repki, ul. Parkowa 7
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 7875029 , fax. 025 7875066
- Data zamieszczenia: 2012-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Repki
ul. Parkowa 7 7
08-307 Repki, woj. mazowieckie
tel. 025 7875029, fax. 025 7875066
REGON: 71158205500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.repki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH POŻYCZEK I KREDYTÓW PODLEGAJĄCYCH SPŁACIE w 2012 r. W KWOCIE 887.076,00 PLN - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzieleniu kredytu długoterminowego, w wysokości 887.076,00 zł (słownie: osiemset osiemdziesiąt siedem tysięcy siedemdziesiąt sześć złotych) na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów, a podlegająca spłacie w roku 2012. 1. Okres kredytowania w latach 2012 - 2020. 2. Okres karencji w spłacie rat do 28.03.2013 r. 3. Realizacja kredytu w transzach i terminach zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego w formie przelewu środków pieniężnych na rachunek bieżący budżetu Gminy. 4. Dopuszcza się refinansowanie rozchodów budżetowych poniesionych w 2012 r., w tym przed datą podpisania umowy o kredyt, w ramach w/w kredytu. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części udzielonego kredytu bez ponoszenia ze strony zamawiającego jakichkolwiek kosztów. 6. Spłata kapitału następować będzie według harmonogramu po okresie karencji: 1. rata 29.03.2013 r. -53.826 zł, 2. rata 30.06.2013 r. - 53.800 zł, 3. rata 30.09.2013 r. - 53.800 zł, 4. rata 31.12.2013 r. - 53.800 zł, 5. rata 31.03.2014 r. - 25.000 zł, 6. rata 30.06.2014 r. - 25.000 zł, 7. rata 30.09.2014 r. - 25.000 zł, 8. rata 31.12.2014 r. - 25.000 zł, 9. rata 31.03.2015 r. - 25.000 zł, 10. rata 30.06.2015 r. - 25.000 zł, 11. rata 30.09.2015 r. - 25.000 zł, 12. rata 31.12.2015 r. - 25.000 zł, 13. rata 31.03.2016 r. - 25.000 zł, 14. rata 30.06.2016 r. - 25.000 zł, 15. rata 30.09.2016 r. - 25.000 zł, 16. rata 31.12.2016 r. - 25.000 zł, 17. rata 31.03.2017 r. - 25.000 zł, 18. rata 30.06.2017 r. - 25.000 zł, 19. rata 30.09.2017 r. - 25.000 zł, 20. rata 31.12.2017 r. - 25.000 zł, 21. rata 31.03.2018 r. - 25.000 zł, 22. rata 30.06.2018 r. - 25.000 zł, 23. rata 30.09.2018 r. - 25.000 zł, 24. rata 31.12.2018 r. - 25.000 zł, 25. rata 31.03.2019 r. - 25.000 zł, 26. rata 30.06.2019 r. - 25.000 zł, 27. rata 30.09.2019 r. - 25.000 zł, 28. rata 31.12.2019 r. - 25.000 zł, 29. rata 31.03.2020 r. - 25.000 zł, 30. rata 30.06.2020 r. - 15.600 zł, 31. rata 30.09.2020 r. - 15.600 zł, 32. rata 31.12.2020 r. - 15.650 zł, 7. Spłata odsetek następować będzie w okresach kwartalnych od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu na podstawie zawiadomienia z banku o wysokości naliczonych odsetek w terminie 5 dni przed datą płatności. Termin rozpoczęcia spłaty odsetek ustala się na dzień 31.03.2013 r. 8. Płatność rat i odsetek będzie realizowana w ostatnim dniu miesiąca danego kwartału z tym, że jeśli będzie to dzień wolny od pracy, to płatność nastąpi w dniu roboczym poprzedzającym ten dzień. 9. Oprocentowanie kredytu oparte o zmienną stawkę WIBOR 1 M ogłaszanej dla ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, skorygowanej o marżę banku . 10. Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb zamawiającego z wykorzystaniem do 28.12.2012 r. 11. Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 12. Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. 13. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową. Dla celów przygotowania wyceny oferty, Wykonawcy uczestniczący w niniejszym postępowaniu przyjmą stawkę WIBOR 1M z dnia 15.10.2012 r. tj. 4,83 % oraz stałą marżę banku w całym okresie kredytowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesiena wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.repki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 2.532.000,00 zł
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie i obsługa kredytu konsolidacyjnego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w wysokości 6 643 803,00 PLN
Dodano: 2016-07-27 - udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 10.700.000,00 PLN
Dodano: 2016-07-26 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu komercyjnego złotówkowego w kwocie 1.800.000,00 zł
Dodano: 2016-07-25 - Udzielenie kredytu bankowego
Dodano: 2016-07-18 - Udzielenie kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Powiatu Pruszkowskiego w 2016 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
Dodano: 2016-07-01 - Udzielenie kredytu długoterminowego
Dodano: 2016-06-27 - usługa udzielenia długoterminowego kredytu
Dodano: 2016-06-16 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego na realizację zadania pn. Budowa centralnej kotłowni przy ul. ul. Przemysłowej wraz z rozbudową miejskiej sieci ciepłowniczej - drugie postępowanie.
Dodano: 2016-06-16 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę rat wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-06-03