Gmina Repki ogłasza przetarg
- Adres: 08-307 Repki, ul. Parkowa 7
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 7875029 , fax. 025 7875066
- Data zamieszczenia: 2013-07-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Repki
ul. Parkowa 7 7
08-307 Repki, woj. mazowieckie
tel. 025 7875029, fax. 025 7875066
REGON: 71158205500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.repki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO DO KWOTY 2.155.026,00 PLN NA POKRYCIE DEFICYTU BUDŻETU W KWOCIE 1.163.000,00 PLN ORAZ NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW POŻYCZEK PODLEGAJĄCYCH SPŁACIE w 2013r. W KWOCIE 992.026,00 PLN - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi bankowej polegającej na udzieleniu kredytu długoterminowego do kwoty 2.155.026,00 zł (słownie: dwa miliony sto pięćdziesiąt pięć tysięcy dwadzieścia sześć złotych na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 1.163.000,00 zł (słownie: jeden milion sto sześćdziesiąt trzy tysiące złotych) i spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów a podlegających spłacie w roku 2013 w kwocie 992.026,00 zł (słownie: dziewięćset dziewięćdziesiąt dwa tysiące dwadzieścia sześć złotych). 1. Okres kredytowania w latach 2013 - 2020. 2. Okres karencji w spłacie rat do 31.03.2014 r. 3. Realizacja kredytu w transzach i terminach zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego w formie przelewu środków pieniężnych na rachunek bieżący budżetu Gminy. 4. Środki pieniężne udostępnione będą przez bank w trzech transzach a) I transza do 31.07.2013 r. - w kwocie 1.063.703,00 PLN, b) II transza do 25.09.2013 r. - w kwocie 871.440,00 PLN, c) III transza do 20.12.2013 r. - w kwocie 219.883,00 PLN. 5. Zamawiający zastrzega, iż termin uruchomienia oraz kwoty kredytu mogą ulec zmianie ponieważ uzależniony jest od terminu wykonania planowanego zakresu rzeczowego związanego z realizacją inwestycji. 6. Dopuszcza się refinansowanie wydatków i rozchodów budżetowych poniesionych w 2013 r., w tym przed datą podpisania umowy o kredyt, w ramach w/w kredytu. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części udzielonego kredytu bez ponoszenia ze strony zamawiającego jakichkolwiek kosztów. 8. Spłata kapitału następować będzie według harmonogramu po okresie karencji: 1. rata 31.03.2014 r. - 12.500 zł, 2. rata 30.06.2014 r. - 12.500 zł, 3. rata 30.09.2014 r. - 12.500 zł, 4. rata 31.12.2014 r. - 12.500 zł, 5. rata 31.03.2015 r. - 75.000 zł, 6. rata 30.06.2015 r. - 75.000 zł, 7. rata 30.09.2015 r. - 75.000 zł, 8. rata 31.12.2015 r. - 75.000 zł, 9. rata 31.03.2016 r. - 75.000 zł, 10. rata 30.06.2016 r. - 75.000 zł, 11. rata 30.09.2016 r. - 75.000 zł, 12. rata 31.12.2016 r. - 75.000 zł, 13. rata 31.03.2017 r. - 75.000 zł, 14. rata 30.06.2017 r. - 75.000 zł, 15. rata 30.09.2017 r. - 75.000 zł, 16. rata 31.12.2017 r. - 75.000 zł, 17. rata 31.03.2018 r. - 75.000 zł, 18. rata 30.06.2018 r. - 75.000 zł, 19. rata 30.09.2018 r. - 75.000 zł, 20. rata 31.12.2018 r. - 75.000 zł, 21. rata 31.03.2019 r. - 112.500 zł, 22. rata 30.06.2019 r. - 112.500 zł, 23. rata 30.09.2019 r. - 112.500 zł, 24. rata 31.12.2019 r. - 112.500 zł, 25. rata 31.03.2020 r. - 112.500 zł, 26. rata 30.06.2020 r. - 112.500 zł, 27. rata 30.09.2020 r. - 112.500 zł, 28. rata 31.12.2020 r. - 117.526 zł, 9. Spłata odsetek następować będzie w okresach kwartalnych od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu na podstawie zawiadomienia z banku o wysokości naliczonych odsetek w terminie 5 dni przed datą płatności. Termin rozpoczęcia spłaty odsetek ustala się na dzień 30.09.2013 r. 10. Płatność rat i odsetek będzie realizowana w ostatnim dniu miesiąca danego kwartału z tym, że jeśli będzie to dzień wolny od pracy, to płatność nastąpi w dniu roboczym poprzedzającym ten dzień. 11. Oprocentowanie kredytu oparte o zmienną stawkę WIBOR 1 M ogłaszanej dla ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, skorygowanej o marżę banku . 12. Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb zamawiającego z wykorzystaniem do 20.12.2013 r. 13. Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 14. Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. 15. Zamawiający nie przewiduje naliczenia prowizji i innych opłat związanych z udzieleniem i obsługą kredytu. 16. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową. Dla celów przygotowania wyceny oferty, Wykonawcy uczestniczący w niniejszym postępowaniu przyjmą stawkę WIBOR 1M z dnia 30.06.2013 r. tj. 2,78 % oraz stałą marżę banku w całym okresie kredytowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wwww.repki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 2.532.000,00 zł
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie i obsługa kredytu konsolidacyjnego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w wysokości 6 643 803,00 PLN
Dodano: 2016-07-27 - udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 10.700.000,00 PLN
Dodano: 2016-07-26 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu komercyjnego złotówkowego w kwocie 1.800.000,00 zł
Dodano: 2016-07-25 - Udzielenie kredytu bankowego
Dodano: 2016-07-18 - Udzielenie kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Powiatu Pruszkowskiego w 2016 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
Dodano: 2016-07-01 - Udzielenie kredytu długoterminowego
Dodano: 2016-06-27 - usługa udzielenia długoterminowego kredytu
Dodano: 2016-06-16 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego na realizację zadania pn. Budowa centralnej kotłowni przy ul. ul. Przemysłowej wraz z rozbudową miejskiej sieci ciepłowniczej - drugie postępowanie.
Dodano: 2016-06-16 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę rat wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-06-03