Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 4.213.400,00 zł przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych i spłatę kredytu i pożyczki.

Miasto Sulejówek ogłasza przetarg

  • Adres: 05-070 Sulejówek, ul. Dworcowa 55
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7606230 , fax. 22 7606213
  • Data zamieszczenia: 2016-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Sulejówek
    ul. Dworcowa 55 55
    05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie
    tel. 22 7606230, fax. 22 7606213
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejowek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 4.213.400,00 zł przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych i spłatę kredytu i pożyczki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w wysokości 4 213 400,00 zł (słownie: cztery miliony dwieście trzynaście tysięcy czterysta złotych). 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a. kredyt długoterminowy z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych i spłatę kredytu i pożyczki b. kwota kredytu: 4 213 400,00 zł (słownie: cztery miliony dwieście trzynaście tysięcy czterysta złotych); a. okres kredytowania: 5 lat (2019-2023); b. karencja w spłacie kredytu: do 30.03.2019 r.; c. kredyt zostanie uruchomiony w ciągu 5 dni roboczych od złożenia wniosku przez Zamawiającego, uruchomienie kredytu nastąpi w dwóch transzach: - I transza - nie później niż do 30.06.2016 r. w kwocie 2.600.000,00 zł. - II transza - nie później niż do 30.09.2016 r. w kwocie 1.613.400,00 zł. d. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zaciągnięcia kredytu w kwocie niższej od ustalonej (4 213 400,00 zł) bez dodatkowych opłat i prowizji; 3. po okresie karencji spłata kredytu nastąpi w kwartalnych ratach na koniec kwartału kalendarzowego, począwszy od końca I kwartału 2019 r., do końca IV kwartału 2023 r. w wysokości 210 670,00 zł każda, 4. odsetki będą płatne od kwoty zadłużenia w okresach kwartalnych, na koniec kwartału (kalendarzowego), przy czym pierwsze odsetki będą płatne na koniec I kwartału 2017 r., a ostatnie na koniec IV kwartału 2023 r., 5. dla wyznaczenia wysokości odsetek przyjmuje się rok równy 365/366 dni oraz rzeczywistą liczbę dni w kwartale, 6. oprocentowanie kredytu będzie zmienne, równe sumie b + m, gdzie: b - stawka bazowa za dany (kwartalny) okres odsetkowy, równa średniej arytmetycznej z pięciu ostatnich notowań stóp WIBOR 3M w miesiącu bezpośrednio poprzedzającym dany okres odsetkowy, m - stała marża banku, 7. prowizja (przygotowawcza) będzie uiszczona w dniu postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego, od kwoty kredytu, przy czym prowizja nie może być wyższa niż 0,50 %, 8. spłata odsetek i kapitału nastąpi z dochodów budżetu Zamawiającego, 9. zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową, 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu tj. nie uruchomienie jednej transzy kredytu lub jej części bez dodatkowych opłat, 11. o kwocie należnych odsetek Zamawiający będzie informowany pisemnie i drogą mailową na adres: finanse@umsulejowek.pl w terminie 7 dni przed terminem wymagalności, przy czym odsetki od kredytu stają się wymagalne w ostatnim dniu każdego okresu odsetkowego; 12. odsetki z tytułu niespłaconej w terminie raty kredytu obliczane będą w oparciu o wysokość odsetek ustawowych obowiązujących w danym okresie; 13. Zamawiający nie wyraża zgody na kapitalizację odsetek; 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo, bez ponoszenia dodatkowych kosztów, do: a. wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części, b. wcześniejszej spłaty poszczególnych rat; 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, bez ponoszenia dodatkowych kosztów, do wydłużenia spłaty kredytu gdy ulegną zmianie warunki prawne lub finansowe Zamawiającego mające wpływ na spłatę. Wydłużenie terminu spłaty kredytu wymaga zgodnych oświadczeń woli Zamawiającego i Wykonawcy dla swej ważności w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy. 16. Zamawiający celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej, udostępnia Wykonawcom następującą dokumentację: 1) Załącznik Nr 7 - NIP i REGON 2) Załącznik Nr 8 - opinia do projektu uchwały budżetowej na 2016 r. 3) Załącznik Nr 9 - opinia do WPF na 2016 r, 4) Załącznik Nr 10 - opinia RIO z wykonania budżetu za 2015r., 5) Załącznik Nr 11 - opinia RIO dotyczącą kredytu będącego przedmiotem zamówienia, 6) Załącznik Nr 12 - Sprawozdania Rb 27 S za pierwszy kwartał 2016 r., 7) Załącznik Nr 13 - Sprawozdanie Rb-28 S za pierwszy kwartał 2016 r., 8) Załącznik Nr 14 - Sprawozdanie Rb-N za pierwszy kwartał 2016 r., 9) Załącznik Nr 15 - Sprawozdanie Rb-NDS za pierwszy kwartał 2016 r., 10) Załącznik Nr 16 - Sprawozdanie Rb-Z za pierwszy kwartał 2016 r., 11) Załącznik Nr 17 - Sprawozdanie RB-27S za 2015r., 12) Załącznik Nr 18 - Sprawozdanie RB-28 S za 2015 r., 13) Załącznik Nr 19 - Sprawozdanie RB-n za 2015 r., 14) Załącznik Nr 20 - Sprawozdanie RB-NDS za 2015 r., 15) Załącznik Nr 21 - Sprawozdanie RB-Z za 2015 r., 16) Załącznik Nr 22 - Uchwała Nr XVIII/150/2015 w sprawie: Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Sulejówek na lata 2016 - 2023, 17) Załącznik Nr 23 - Uchwała Budżetowa na 2016 r. Nr XVIII/151/2015 , 18) Załącznik Nr 24 - Uchwała NR XXI/189/2016 w sprawie: zaciągnięcia długoterminowego kredytu 17. Zamawiający informuje, że Zarządzenie BBM.0050.48.2016 z dnia 25-03-2016 r. wsprawie przedstawienia rocznego sprawozdania z wykonania budżetu Miast Sulejówek za 2015 dostępne jest na BIP w zakładce Zarządzenia. 18. Zamawiający oświadcza, że nie zalega z płatnościami na rzecz ZUS i Urzędu Skarbowego. Nie przewiduje się składania na tę okoliczność zaświadczeń w/w instytucji natomiast, jeżeli byłaby taka konieczność Zamawiający przedstawi przed podpisaniem umowy ww. zaświadczenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.000

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas uruchomienia kredytu od dnia przekazania dyspozycji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulejowek.pl,
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach