Gmina Sarnaki ogłasza przetarg
- Adres: 08-220 Sarnaki, ul. Berka Joselewicza 3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 083 3599198 , fax. 083 3599198
- Data zamieszczenia: 2009-11-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sarnaki
ul. Berka Joselewicza 3 3
08-220 Sarnaki, woj. mazowieckie
tel. 083 3599198, fax. 083 3599198
REGON: 03023768700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu na rachunku bieżącym. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem przetargu jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu na rachunku bieżącym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Brak wdium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie art. 24 ustawy. 2. Spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonych przedmiotem zamówienia w przypadku jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; t.j. są bankiem w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (Dz. U. Nr 140, poz 939 z późn. zm.). Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie rodzaju prowadzonej działalności wpisanej we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. b) Posiadają wiedzę i doświadczenie związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, tj. posiadają wiedzę bankową oraz wiedzę potrzebną do realizacji zamówienia w zakresie odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. c) Posiadają potencjał techniczny niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. d) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów, wymienionych w SIWZ, metodą (spełnia) - (nie spełnia). Ustala się następujące kryterium oceny ofert i jego znaczenie: - cena - koszt obsługi kredytu - 100% Sposób oceny ofert (punktacja) Powyższe kryteria będą punktowane według podanej niżej zasady: Cena wykonania zamówienia - oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów tj. 100 pkt. Oferta kolejna (badana) otrzyma ilość punktów wyliczoną wg wzoru: oferta z najniższym kosztem obsługi kredytu Ilość punktów = x 100 koszt obsługi kredytu oferty badanej Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, która uzyska największą ilość punktów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej stwierdzające uprawnienie do występowania w obrocie prawnym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa wyżej winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń, mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje zgodnie z przepisami art. 24 ust. 2 pkt 2) ustawy - Prawo zamówień publicznych, wykluczenie wykonawcy z dalszego postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sarnakigw.e-bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 2.532.000,00 zł
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie i obsługa kredytu konsolidacyjnego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w wysokości 6 643 803,00 PLN
Dodano: 2016-07-27 - udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 10.700.000,00 PLN
Dodano: 2016-07-26 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu komercyjnego złotówkowego w kwocie 1.800.000,00 zł
Dodano: 2016-07-25 - Udzielenie kredytu bankowego
Dodano: 2016-07-18 - Udzielenie kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Powiatu Pruszkowskiego w 2016 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
Dodano: 2016-07-01 - Udzielenie kredytu długoterminowego
Dodano: 2016-06-27 - usługa udzielenia długoterminowego kredytu
Dodano: 2016-06-16 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego na realizację zadania pn. Budowa centralnej kotłowni przy ul. ul. Przemysłowej wraz z rozbudową miejskiej sieci ciepłowniczej - drugie postępowanie.
Dodano: 2016-06-16 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę rat wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-06-03