Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego, obrotowego w kwocie 500.000 zł

Gmina Ojrzeń ogłasza przetarg

  • Adres: 06-456 Ojrzeń, Ciechanowska 27
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-23 671-83-20 , fax. 0-23 671-83-10
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ojrzeń
    Ciechanowska 27 27
    06-456 Ojrzeń, woj. mazowieckie
    tel. 0-23 671-83-20, fax. 0-23 671-83-10
    REGON: 13037833800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego, obrotowego w kwocie 500.000 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie usługi bankowej w okresie od 10 grudnia 2009 roku do 10 grudnia 2017 roku polegającej na udzieleniu kredytu obrotowego w wysokości 500.000 PLN na pokrycie planowanego deficytu w 2009 roku. Wypłata kredytu jednorazowa w dniu 10.12.2009 roku. 2. Charakterystyka kredytu: a) Kwota kredytu: 500.000 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) b) Kredyt przeznacza się na pokrycie planowanego deficytu w 2009 roku c) Kredyt długoterminowy powyżej 3 lat - okres kredytowania od 10 grudnia 2009 roku do 10 grudnia 2017. d) Karencja w spłacie rat kredytu do 10.03.2010 roku e) Spłaty kapitału następować będą w następujących ratach płatnych: -w dniu 10.03.2010 r. w kwocie 10.000 PLN -w dniu 10.03.2011 r. w kwocie 10.000 PLN -w dniu 10.12.2012 r. w kwocie 50.000 PLN -w dniu 10.12.2013 r. w kwocie 50.000 PLN -w dniu 10.12.2014 r. w kwocie 50.000 PLN -w dniu 10.06.2015 r. w kwocie 50.000 PLN -w dniu 10.12.2015 r. w kwocie 50.000 PLN -w dniu 10.06.2016 r. w kwocie 50.000 PLN -w dniu 10.12.2016 r. w kwocie 50.000 PLN -w dniu 10.06.2017 r. w kwocie 50.000 PLN -w dniu 10.12.2017 r. w kwocie 80.000 PLN f) Odsetki od udzielonego kredytu płatne do 30 dnia każdego miesiąca g) Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowił będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 3. Koszty obsługi kredytu stanowią: a) prowizja przygotowawcza b) oprocentowanie kredytu 4. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, obliczane dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego i okresu karencji w oparciu o miesięczny wskaźnik WIBOR 3M dla depozytów powiększony o marże wykonawcy stałą w okresie kredytowania. 5. Kredyt będzie wykorzystany w formie bezgotówkowej na wskazane konto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. poz. 223 Nr 1655 ze zm.) Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) muszą mieć prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem oraz posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 w/w ustawy. 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wszystkie warunki udziału w postępowaniu mają równe znaczenie dla Zamawiającego. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w cz. III pkt. 1 SIWZ Komisja będzie oceniała według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów (cz. III pkt 2) SIWZ;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wraz z koncesją lub zezwoleniem na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem. b) Oświadczenie o treści określonej na podstawie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ; c) Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej Wykonawcę w postępowaniu /jeżeli wykonawcę reprezentuje przedstawiciel/ - załącznik własny wykonawcy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ojrzen.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach