Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 612.400,00 złotych na sfinansowanie planowanego deficytu Gminy Siennica związanego z realizacją inwestycji

Gmina Siennica ogłasza przetarg

  • Adres: 05-332 Siennica, ul. Kołbielska 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7572020 , fax. 025 7572095
  • Data zamieszczenia: 2013-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siennica
    ul. Kołbielska 1 1
    05-332 Siennica, woj. mazowieckie
    tel. 025 7572020, fax. 025 7572095
    REGON: 00055124300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugsiennica.bip.org.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 612.400,00 złotych na sfinansowanie planowanego deficytu Gminy Siennica związanego z realizacją inwestycji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia. 1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 612.400,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu Gminy Siennica związanego z realizacją inwestycji : 1) Rozbudowa wodociągów i kanalizacji w Siennicy w latach 2013-2014 532.000,00zł., 2) Przebudowa drogi gminnej Nowy Starogród - Majdan - 80.400,00zł., 2. Uruchomienie kredytu: 2.1 Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia kredytu w 2 transzach w następujących terminach: a) I transza do 20 listopada do wysokości do 412.400,00zł., b) II transza do 20 grudnia do wysokości do 612.400,00zł., 2.2. Wykonawca uruchomi środki kredytu do wysokości i terminach wskazanych przez Zamawiającego, bez składania odrębnego wniosku kredytowego podlegającego rozpatrzeniu.. 2.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wypłaty I transzy kredytu w dniu podpisania umowy kredytu. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania niższej kwoty kredytu niż planowane transze. W przypadku niewykorzystania całej kwoty kredytu zostanie ustalony nowy harmonogram spłat rat kredytu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugsiennica.bip.org.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach