Gmina Siennica ogłasza przetarg
- Adres: 05-332 Siennica, ul. Kołbielska 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 7572020 , fax. 025 7572095
- Data zamieszczenia: 2013-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Siennica
ul. Kołbielska 1 1
05-332 Siennica, woj. mazowieckie
tel. 025 7572020, fax. 025 7572095
REGON: 00055124300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugsiennica.bip.org.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 612.400,00 złotych na sfinansowanie planowanego deficytu Gminy Siennica związanego z realizacją inwestycji - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia. 1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 612.400,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu Gminy Siennica związanego z realizacją inwestycji : 1) Rozbudowa wodociągów i kanalizacji w Siennicy w latach 2013-2014 532.000,00zł., 2) Przebudowa drogi gminnej Nowy Starogród - Majdan - 80.400,00zł., 2. Uruchomienie kredytu: 2.1 Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia kredytu w 2 transzach w następujących terminach: a) I transza do 20 listopada do wysokości do 412.400,00zł., b) II transza do 20 grudnia do wysokości do 612.400,00zł., 2.2. Wykonawca uruchomi środki kredytu do wysokości i terminach wskazanych przez Zamawiającego, bez składania odrębnego wniosku kredytowego podlegającego rozpatrzeniu.. 2.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wypłaty I transzy kredytu w dniu podpisania umowy kredytu. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania niższej kwoty kredytu niż planowane transze. W przypadku niewykorzystania całej kwoty kredytu zostanie ustalony nowy harmonogram spłat rat kredytu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugsiennica.bip.org.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 2.532.000,00 zł
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie i obsługa kredytu konsolidacyjnego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w wysokości 6 643 803,00 PLN
Dodano: 2016-07-27 - udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 10.700.000,00 PLN
Dodano: 2016-07-26 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu komercyjnego złotówkowego w kwocie 1.800.000,00 zł
Dodano: 2016-07-25 - Udzielenie kredytu bankowego
Dodano: 2016-07-18 - Udzielenie kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Powiatu Pruszkowskiego w 2016 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
Dodano: 2016-07-01 - Udzielenie kredytu długoterminowego
Dodano: 2016-06-27 - usługa udzielenia długoterminowego kredytu
Dodano: 2016-06-16 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego na realizację zadania pn. Budowa centralnej kotłowni przy ul. ul. Przemysłowej wraz z rozbudową miejskiej sieci ciepłowniczej - drugie postępowanie.
Dodano: 2016-06-16 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę rat wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-06-03