Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 1.574.401,00zł przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek

Gmina Siennica ogłasza przetarg

  • Adres: 05-332 Siennica, ul. Kołbielska 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7572020 , fax. 025 7572095
  • Data zamieszczenia: 2013-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siennica
    ul. Kołbielska 1 1
    05-332 Siennica, woj. mazowieckie
    tel. 025 7572020, fax. 025 7572095
    REGON: 00055124300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugsiennica.bip.org.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 1.574.401,00zł przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 1.574.401,00 zł przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. 2. Uruchomienie kredytu: 2.1 Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia kredytu w 4 transzach w następujących terminach: a) I transza do 31 lipca do wysokości do 927.000,00zł., b) II transza do 15 września do wysokości do 1.197.000,00zł., c) III transza do 15 listopada do wysokości do 1.362.000,00zł., d) IV transza do 15 grudnia do wysokości do 1.574.401,00zł. 2.2. Wykonawca uruchomi środki kredytu do wysokości i terminach wskazanych przez Zamawiającego, bez składania odrębnego wniosku kredytowego podlegającego rozpatrzeniu.. 2.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wypłaty I transzy kredytu w dniu podpisania umowy kredytu. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania niższej kwoty kredytu niż planowane transze. W przypadku niewykorzystania całej kwoty kredytu zostanie ustalony nowy harmonogram spłat rat kredytu. 3. Płata kredytu wg harmonogramu w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugsiennica.bip.org.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach