Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotówkowego w wysokości 3 141 240 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2010.

Urząd Gminy w Solcu nad Wisłą ogłasza przetarg

  • Adres: 27-320 Solec nad Wisłą, ul. Rynek 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3761266, 3761257 , fax. 048 3761266
  • Data zamieszczenia: 2010-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Solcu nad Wisłą
    ul. Rynek 1 1
    27-320 Solec nad Wisłą, woj. mazowieckie
    tel. 048 3761266, 3761257, fax. 048 3761266
    REGON: 00054530800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotówkowego w wysokości 3 141 240 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotówkowego w wysokości 3 141 240 zł (słownie trzy miliony sto czterdzieści jeden tysięcy dwieście czterdzieści złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2010. 2.Okres kredytowania: 03.09.2010 r. - 31.12.2015 r. 3.Okres karencji w spłacie kapitału - do 31.12.2010 r. 4.Kredyt wykorzystywany będzie w transzach w zależności od potrzeb Zamawiającego. Uruchomienie transz kredytu następować będzie w terminach i kwotach określonych każdorazowo przez zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem. 5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji. W przypadku zaciągnięcia kredytu w wysokości niższej od planowanej nie będzie to skutkować rozwiązaniem umowy kredytowej oraz nie będzie powodować żadnych innych roszczeń w stosunku do zamawiającego. 6.Spłata kapitału następować będzie w równych ratach miesięcznych po okresie karencji tj. od 01.01.2011 r. do 31.12.2015 r. 7.Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych. Spłata odsetek odbywać się będzie tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu na podstawie zawiadomienia z banku o wysokości naliczonych odsetek w terminie 5 dni przed datą płatności. 8.Kredyt oprocentowany będzie w oparciu o stawkę WIBOR 1M ogłaszanej przez NBP dla ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, powiększoną o marżę banku przedstawioną w ofercie. Marża banku nie może ulec zwiększeniu w trakcie trwania umowy kredytowej. 9.W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki będą naliczane za okres faktycznego wykorzystania kredytu i nie pobrane zostaną żadne opłaty z tego tytułu. 10.Zamawiający nie przewiduje żadnych prowizji bankowych z tytułu uruchomienia kredytu 11.Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklarację wekslową. 12.Postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego nie późnej niż w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy. 13.Bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.solec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach