Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Ostrów Mazowiecka

Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej ogłasza przetarg

  • Adres: 07-300 Ostrów Mazowiecka, ul. Władysława Sikorskiego 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 74-68-600 w. 41 , fax. 029 7468600
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
    ul. Władysława Sikorskiego 5 5
    07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 029 74-68-600 w. 41, fax. 029 7468600
    REGON: 00054661500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: gminaostowmaz.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Ostrów Mazowiecka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt bankowy z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Ostrów Mazowiecka na sfinansowanie następujących zadań inwestycyjnych: Rozbudowa drogi Kacpury - 360 000 zł., Rozbudowa drogi Kalinowo Morgi - 150 000 zł. oraz Rozbudowa drogi Zalesie - 280 000 zł. 2. Ogółem kwota kredytu wynosi - 790 000 zł. (słownie: siedemset dziewięćdziesiąt tysięcy złotych). 3. Kredyt będzie uruchamiany w transzach ustalonych odrębnie dla każdego zadania inwestycyjnego. 4. Na każde zadanie inwestycyjne będzie podpisana odrębna umowa z Wykonawcą. 5. Planuje się uruchomienie kredytu do dnia 30 grudnia 2009 roku. 6. Okres kredytowania 5 lat. 7. Spłata kredytu nastąpi od 30.03.2010 r. do 30.12.2014 r. kwartalnie, w równych ratach kapitałowych. 8. Spłata odsetek kwartalnie w terminach spłaty rat. 9. Odsetki tylko od kredytu wykorzystanego. 10. Możliwość przedterminowej spłaty kredytu lub odsetek bez dodatkowych kosztów. 11. Rozliczenia będą prowadzone w walucie polskiej. 12. Na zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco z deklaracją wekslową. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z kredytu bądź z części kredytu w przypadku, gdy inwestycja nie będzie zrealizowana z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. W związku z tym Wykonawca nie będzie żądał żadnych roszczeń od Zamawiającego. 14. Wszelkie dokumenty i informacje w celu ustalenia zdolności kredytowej Zamawiającego udostępnione są na stronie internetowej www.new.bazagmin.pl/bip_ostrow_mazowiecka/ (zakładka: Prawo lokalne)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn. uprawnienia wymagane ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Prawo bankowe (Dz.U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.). 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty jakie Wykonawca ma obowiązek zawrzeć w ofercie wg zasady: SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien dostarczyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) dokument zezwalający na prowadzenie działalności bankowej, określony w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.); 3) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca jest osoba prawną, informacja powinna dotyczyć aktualnych członków władz; 5) pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa; 6) podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy oraz że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy - Załącznik nr 2 do SIWZ; 7) statut oraz kopię dokumentów powołujących Radę Nadzorczą i Zarząd. 2. Ponadto Wykonawca do oferty załączy symulację bankową spłaty rat i odsetek ze stawką WIBOR 1 M określoną w niniejszej Specyfikacji; 3. Dokumenty wymienione powyżej, muszą być dostarczone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaostrowmaz.home.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach