Przetargi.pl
UDZIELENIE I OBSŁUGA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU KOMERCYJNEGO W KWOCIE 1.679.715,37 zł

Gmina Celestynów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-430 Celestynów, ul. Regucka 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7897060 w. 114 , fax. 22 7897011
  • Data zamieszczenia: 2012-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Celestynów
    ul. Regucka 3 3
    05-430 Celestynów, woj. mazowieckie
    tel. 22 7897060 w. 114, fax. 22 7897011
    REGON: 01326896500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE I OBSŁUGA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU KOMERCYJNEGO W KWOCIE 1.679.715,37 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kredyt będzie wykorzystany do końca 2012 roku, zgodnie z terminami i w kwotach określonych każdorazowo przez Zamawiającego w piśmie złożonym z pięciodniowym (dni robocze) wyprzedzeniem w formie pisemnej. Wykonawca refinansuje dotychczasowe rozchody Gminy na spłatę wcześniej dokonanych rozchodów w 2012 r. 2. Dla potrzeb obliczenia ceny kredytu przyjmuje się, następujące wykorzystanie kredytu: - na dzień 30.11.2012 r. - 1.000.000,00 zł - na dzień 31.12.2012 r. - 1. 679.715,37 zł 3. Spłata rat kredytu będzie następowała w latach 2013-2020 w ratach kwartalnych w następujący sposób: 1) 31 marzec 2013 - 52.500,00 zł 2) 30 czerwiec 2013 - 52.500,00 zł 3) 30 wrzesień 2013 - 52.500,00 zł 4) 31 grudzień 2013 - 52.500,00 zł 5) 31 marzec 2014 - 52.500,00 zł 6) 30 czerwiec 2014 - 52.500,00 zł 7) 30 wrzesień 2014 - 52.500,00 zł 8) 31 grudzień 2014 - 52.500,00 zł 9) 31 marzec 2015 - 52.500,00 zł 10) 30 czerwiec 2015 - 52.500,00 zł 11) 30 wrzesień 2015 - 52.500,00 zł 12) 31 grudzień 2015 - 52.500,00 zł 13) 31 marzec 2016 - 52.500,00 zł 14) 30 czerwiec 2016 - 52.500,00 zł 15) 30 wrzesień 2016 - 52.500,00 zł 16) 31 grudzień 2016 - 52.500,00 zł 17) 31 marzec 2017 - 52.500,00 zł 18) 30 czerwiec 2017 - 52.500,00 zł 19) 30 wrzesień 2017 - 52.500,00 zł 20) 31 grudzień 2017 - 52.500,00 zł 21) 31 marzec 2018 - 52.500,00 zł 22) 30 czerwiec 2018 - 52.500,00 zł 23) 30 wrzesień 2018 - 52.500,00 zł 24) 31 grudzień 2018 - 52.500,00 zł 25) 31 marzec 2019 - 52.500,00 zł 26) 30 czerwiec 2019 - 52.500,00 zł 27) 30 wrzesień 2019 - 52.500,00 zł 28) 31 grudzień 2019 - 52.500,00 zł 29) 31 marzec 2020 - 52.500,00 zł 30) 30 czerwiec 2020 - 52.500,00 zł 31) 30 wrzesień 2020 - 52.500,00 zł 32) 31 grudzień 2020 - 52.215,37 zł 4. Zamawiającemu przysługuje prawo do przedterminowej spłaty całości lub części kredytu w terminie przez niego wskazanym, pod warunkiem uprzedniego pisemnego powiadomienia Wykonawcy, które zostanie doręczone za pośrednictwem poczty lub faksem nie później niż na 7 dni przed datą wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu. Wykonawca nie będzie naliczał z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat i prowizji. 5. Zamawiający dopuszcza niewykorzystanie w całości kredytu, Wykonawca nie będzie z tego tytułu naliczał żadnych opłat i prowizji. 6. Dla potrzeb obliczenia całkowitej ceny brutto wykonania zamówienia należy przyjąć stawkę WIBOR 1 M w wysokości 4,90 %. Do stawki średniego WIBOR 1 M należy podać marżę co stanowić będzie oferowane oprocentowanie oraz jednorazową prowizję. Przy naliczaniu odsetek zamawiający zastosuje formułę 365/365 (366) czyli odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni - 365, a w przypadku lat przestępnych 366. 7. Spłata odsetek od kredytu następować będzie w okresach miesięcznych, w ciągu 10 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego od Wykonawcy pisemnego powiadomienia o wysokości oprocentowania i kwocie naliczonych odsetek za dany okres wynikający z aktualnego stanu zadłużenia. 8. Spłata kredytu ( kapitału - rat) realizowana będzie wraz ze spłatą odsetek od 01 stycznia 2013 r. (karencja spłaty kapitału od dnia wpłaty przez Wykonawcę pierwszej transzy do dnia 31 marca 2013 r., kiedy nastąpi spłata I raty). 9. Ustanawia się zabezpieczenie kredytu w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową. 10. Oprocentowanie nie spłaconych w terminie rat kredytu naliczane będzie w wysokości określonej dla odsetek ustawowych. 11. Wykorzystanie kredytu nastąpi w walucie polskiej. 12. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą od kwoty aktualnego zadłużenia. 13. Spłata kredytu i odsetek będzie następować przelewem. 14. Za datę spłat kredytu rozumie się datę wpływu środków na rachunek bankowy. 15. Za sporządzanie aneksów do umowy kredytu Wykonawca nie będzie naliczał prowizji. 16. Wykonawca prowadzić będzie rachunek kredytowy nieodpłatnie w okresie obowiązywania umowy. 17. W przypadku dokonania przez Zamawiającego przedterminowej spłaty części kredytu Strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy. 18. Wykorzystanie kredytu nastąpi w walucie polskiej. 19. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą od kwoty aktualnego zadłużenia. 20. Udostępnienie kredytu nastąpi nie później niż w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) ważnym w okresie związania ofertą. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, a dowód wniesienia wadium (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem) powinien załączyć do oferty wraz z informacją, na jaki numer konta należy zwrócić wadium - w przypadku wpłaty wadium w formie pieniężnej. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy o numerze: 23 8001 0005 2002 0008 6091 0012, prowadzone przez: Bank Spółdzielczy w Otwocku oddział w Celestynowie, z następującą adnotacją: UDZIELENIE I OBSŁUGA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU KOMERCYJNEGO W KWOCIE 1.679.715,37 zł. 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania wpłaty na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna Wykonawca złoży w Celestynowie przy ul. Reguckiej 3, Biurze Obsługi Mieszkańca - Urzędu Gminy w Celestynowie lub dołączy do oferty. 6. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcom zgodnie z zapisami art. 46 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.celestynow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach