Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa bankowa kredytu w wysokości 1.400.000,00 zł na okres 5 lat z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Wyszkowskiego w 2015 roku związanego z realizacją zadań inwestycyjnych oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

Zarząd Powiatu Wyszkowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, al. Róż 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7420750 , fax. (029) 742 25 10
  • Data zamieszczenia: 2015-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Wyszkowskiego
    al. Róż 2 2
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 029 7420750, fax. (029) 742 25 10
    REGON: 55066846200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wyszkowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa bankowa kredytu w wysokości 1.400.000,00 zł na okres 5 lat z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Wyszkowskiego w 2015 roku związanego z realizacją zadań inwestycyjnych oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa bankowa kredytu w wysokości 1.400.000,00 zł (słownie: jeden milion czterysta tysięcy złotych) na okres 5 lat z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Wyszkowskiego w 2015 roku związanego z realizacją zadań inwestycyjnych oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań. Dokumenty zawierające informację na temat sytuacji finansowej Zamawiającego znajdują się pod następującymi linkami: http://www.bip.powiat-wyszkowski.pl/index.php?cmd=zawartosc&opt=pokaz&id=2584 http://www.bip.powiat-wyszkowski.pl/index.php?cmd=zawartosc&opt=pokaz&id=2758 http://www.bip.powiat-wyszkowski.pl/index.php?cmd=zawartosc&opt=pokaz&id=2599 Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 66.11.30.00-5 - usługi udzielania kredytu. 2. Opis przedmiotu zamówienia Dane wyjściowe: - wysokość kredytu - 1.400.000,00 zł, - okres karencji w spłacie kapitału 12 miesięcy od dnia uruchomienia środków z kredytu (karencja obejmuje spłatę rat kapitałowych), - okres kredytowania obejmuje lata 2015 - 2021 łącznie z okresem karencji, okres spłaty kapitału przypada na lata 2016 - 2021, - spłata odsetek od wykorzystanej raty kredytu w okresach miesięcznych ostatniego dnia miesiąca (sposób obliczania odsetek wg kalendarza naturalnego), począwszy od miesiąca w którym uruchomiono I transzę kredytu, - spłata kapitału w 60 ratach miesięcznych, z tego: 2 raty po 100.000 zł w 2016 r., 12 rat po 10.000 zł w 2017 r., 12 rat po 21.500 zł w 2018 r., 12 rat po 21.500 zł w 2019 r., 12 rat po 21.500 zł w 2020 r., 10 rat po 30.600 zł w 2021 r. - zabezpieczenie (wyłącznie) w formie weksla in blanco z deklaracją wekslową i oświadczenie o poddaniu się egzekucji wystawionym przez dwóch członków zarządu z kontrasygnatą skarbnika. 3. Przykład ( dla porównania ofert ) Przewidywana data uruchomienia kredytu - 20 listopada 2015 r. - spłata pierwszej raty kapitałowej - 30 listopada 2016 r. - spłata ostatniej raty kapitałowej - 31 października 2021 r. - pierwsza spłata odsetek od wykorzystanej kwoty kredytu - 30 listopada 2015 r. (11 dni) - ostatnia spłata odsetek od kwoty kredytu - 31 października 2021 r. - wysokość miesięcznych rat kapitałowych : 2 raty po 100.000 zł, 12 kolejnych rat po 10.000 zł, 36 rat po 21.500 zł, 10 rat po 30.600 zł. 4. Ogólne zasady określania ceny oferty Oferta musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę, obejmującą całkowity koszt zaciągnięcia kredytu: - odsetki liczone w oparciu o stawkę oprocentowania WIBOR 3M obowiązującego na dzień 2.10.2015 r. plus marża banku tj. 1,73 + marża banku = oprocentowanie w stosunku rocznym.Do oferty należy dołączyć harmonogram spłaty kredytu w formie tabelarycznej (zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ).IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA - listopad - grudzień 2015 r., kredyt zaciągany będzie w transzach w okresie listopad - grudzień 2015 r. na podstawie pisemnej dyspozycji uruchomienia transzy kredytu, Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia ostatniej transzy kredytu na I półrocze 2016 r., możliwość rezygnacji z danej transzy, tj. rezygnacji z określonej kwoty kredytu oraz możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych opłat. Przewidywany termin zakończenia umowy - 31 października 2021 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 4.700,00 zł (słownie: cztery tysiące siedemset złotych ). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych,d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Polskim Banku Spółdzielczym w Wyszkowie ul. Kościuszki 5, nr rachunku bankowego 15 8931 0003 0000 9191 2022 0020 z dopiskiem na blankiecie: Wadium przetargowe - Udzielenie i obsługa kredytu bankowego . 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w Sekretariacie Zamawiającego. Oryginał będzie do odbioru po podpisaniu Umowy z wybranym wykonawcą.5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.8.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.9.Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a)wyborze najkorzystniejszej oferty, b)zawarciu z Wykonawcą umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy,c)unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 10. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca:a)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b)nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,c)zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12.Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas uruchomienia kredytu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-wyszkowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach