Przetargi.pl
Udzielenie Gminie Opinogóra Górna w roku budżetowym 2011 kredytu długoterminowego w kwocie 1.500.000 zł II

Gmina Opinogóra Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 06-406 Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6717024, 6717085 , fax. 023 6736110
  • Data zamieszczenia: 2011-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opinogóra Górna
    ul. Z. Krasińskiego 4 4
    06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie
    tel. 023 6717024, 6717085, fax. 023 6736110
    REGON: 13037834400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugopinogora.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie Opinogóra Górna w roku budżetowym 2011 kredytu długoterminowego w kwocie 1.500.000 zł II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Opinogóra Górna w roku budżetowym 2011 kredytu długoterminowego w kwocie 1.500.000 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w kwocie 215.508 zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów w kwocie 1.284.492 zł. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: - Okres kredytowania: od chwili podpisania umowy do 30.09.2020 r. - Karencja w spłacie rat kapitałowych od kredytu od dnia zawarcia umowy do 29.09.2013 r. - Okres spłaty kredytu 8 lat od 2013 do 2020 roku w 8 ratach rocznych płatnych na 30.09 następująco: I rata - 30.09.2013 - 50.000 zł, II rata - 30.09.2014 - 50.000 zł, III rata - 30.09.2015 - 50.000 zł, IV rata - 30.09.2016 - 200.000 zł V rata - 30.09.2017 - 200.000 zł VI rata - 30.09.2018 - 400.000 zł VII rata - 30.09.2019 - 250.000 zł VIII rata - 30.09.2020 - 300.000 zł - Spłata odsetek kredytu będzie następować w okresach miesięcznych, płatnych w ostatnim roboczym dniu każdego miesiąca począwszy od daty uruchomienia kredytu. - Waluta kredytu PLN. - Kredyt pozostawiony zostanie do dyspozycji Gminy Opinogóra Górna w II transzach przelewem na konto Zamawiającego. Realizacja transz następować będzie w terminie 2 dni od złożenia przez Zamawiającego dyspozycji uruchomienia określonej kwoty kredytu, sukcesywnie wg potrzeb bez pobierania prowizji i opłat za uruchomienie transzy. Na etapie zamówienia przewidujemy wypłatę kredytu w II transzach w następujących wysokościach : I transza wypłacona w dniu 10.08.2011 roku w wysokości 700.000 zł II transza wypłacona w dniu 30.09.2011 roku w wysokości 800.000 zł Dopuszcza się odstępstwa od wysokości wypłaty transz i terminu ich wypłat. - W przypadku gdy termin spłaty kredytu upływa w dzień wolny od pracy, uważa się że termin spłaty został zachowany jeśli spłata kredytu nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty części lub całego kredytu bez opłat, odsetek i prowizji od kwoty spłaconej przed terminem. - W ofercie należy zastosować stawkę WIBOR 1M obowiązującej na dzień 01.06.2011r. Do oferty należy załączyć sposób wyliczenia całości obsługi kredytu: stawkę WIBOR 1M, marżę banku, prowizję i inne opłaty. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej wysokości kredytu bez dodatkowej prowizji i opłat na rzecz Wykonawcy. - Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco z kontrasygnatą Skarbnika. - O zmianie wysokości oprocentowania kredytu (każda zmiana stawki WIBOR) Bank powiadomi Kredytobiorcę na piśmie niezwłocznie po każdej zmianie wysokości oprocentowania. - Poza kwotami określonymi w ofercie Wykonawca nie pobiera żadnych innych opłat. - O wysokości raty odsetkowej w każdym kolejnym okresie odsetkowym Wykonawca (Bank) będzie informował Zamawiającego (Kredytobiorcę) na piśmie na 7 dni przed końcem ich płatności. - Marża banku stała w całym okresie kredytowania. - Do wyliczeń oferty należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni występujących w miesiącu i w roku. - Zamawiający w czasie trwania umowy nie będzie przedstawiał szczegółowych zestawień i analiz odnośnie sytuacji finansowej Gminy poza kwartalnymi, półrocznymi i rocznymi sprawozdaniami budżetowymi Rb oraz rocznymi sprawozdaniami finansowymi. - Nie dopuszcza się podpisania przez osoby reprezentujące Gminę Opinogóra Górna oświadczenia o poddaniu się egzekucji. - Od kapitału przeterminowanego Bank pobiera odsetki w wysokości nie wyższej niż 4x stopa kredytu lombardowego Narodowego Banku Polskiego. - Zamawiający po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty dostarczy na żądanie, wybranemu wykonawcy zaświadczenia z Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Ciechanowie o niezaleganiu w opłacaniu podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9.000 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Glinojecku Oddział w Opinogórze Nr 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty natomiast oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Gminy w Opinogórze Górnej lub także dołączyć do oferty w sposób umożliwiający wypięcie i zwrot w sytuacjach przewidzianych ustawą Prawo Zamówień Publicznych. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach