Przetargi.pl
Udzielenie Gminie Opinogóra Górna w roku budżetowym 2010 kredytu długoterminowego w kwocie 3 000 000 zł

Gmina Opinogóra Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 06-406 Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6717024, 6717085 , fax. 023 6736110
  • Data zamieszczenia: 2010-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opinogóra Górna
    ul. Z. Krasińskiego 4 4
    06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie
    tel. 023 6717024, 6717085, fax. 023 6736110
    REGON: 13037834400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie Opinogóra Górna w roku budżetowym 2010 kredytu długoterminowego w kwocie 3 000 000 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Opinogóra Górna w roku budżetowym 2010 kredytu długoterminowego w kwocie 3 000 000 zł (słownie: trzy miliony złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w kwocie 1 902 075 zł (słownie: jeden milion dziewięćset dwa tysiące siedemdziesiąt pięć złotych) oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów w kwocie 1 097 925 zł (słownie: jeden milion dziewięćdziesiąt siedem tysięcy dziewięćset dwadzieścia pięć złotych) Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Okres kredytowania: od chwili podpisania umowy do 30.10.2017 r. Karencja w spłacie rat kapitałowych od kredytu od dnia zawarcia umowy do 31.12.2010 r. Okres spłaty kredytu 7 lat od 2011 do 2017 roku w 28 ratach płatnych na 30.01, 30.04, 30.07 i 30.10 każdego roku. Pierwsza rata płatna w dniu 30.01.2011 r. Spłata rat kredytu wg harmonogramu spłat stanowiącego załącznik do oferty, tj. 27 rat po 107 000 zł, ostatnia rata płatna 30.10.2017 r. w kwocie 111 000 zł. Spłata odsetek za okres karencji nastąpi w miesięcznych ratach płatnych do końca każdego miesiąca. Spłata odsetek od kapitału kredytu następować będzie miesięcznie na koniec każdego miesiąca. Waluta kredytu PLN. Kredyt pozostawiony zostanie do dyspozycji Gminy Opinogóra Górna w transzach przelewem na konto Zamawiającego. Realizacja transz następować będzie w terminie 2-ch dni od złożenia przez Zamawiającego dyspozycji uruchomienia określonej kwoty kredytu, sukcesywnie wg potrzeb bez pobierania prowizji i opłat za uruchomienie transzy. Na etapie zamówienia przewidujemy wypłatę kredytu w III transzach w następujących wysokościach: I transza wypłacona 25.06.2010 r. w wysokości 200 000 zł, II transza wypłacona 20.07.2010 r. w wysokości 400 000 zł, III transza wypłacona 10.08.2010 r w wysokości 2 400 000 zł. Dopuszcza się odstępstwa od wysokości wypłaty transz i terminu ich wypłat. W przypadku gdy termin spłaty kredytu upływa w dzień wolny od pracy, uważa się że termin spłaty został zachowany jeśli spłata kredytu nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty części lub całego kredytu bez opłat, odsetek i prowizji od kwoty spłaconej przed terminem. W ofercie należy zastosować stawkę WIBOR 1M obowiązującej na dzień 06.05.2010r., wypłatę kredytu wg transz: I transza 25.06.2010 - 200 000 zł, II transza 20.07.2010 - 400 000 zł, III transza 10.08.2010 r. - 2 400 000 zł. Do oferty należy załączyć sposób wyliczenia całości obsługi kredytu: stawkę WIBOR 1M, marżę banku, prowizję i inne opłaty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej wysokości kredytu bez dodatkowej prowizji i opłat na rzecz Wykonawcy. Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco. Zmiana wysokości oprocentowania kredytu odbywać się będzie na piśmie przed każdą zmianą wysokości oprocentowania. Poza kwotami określonymi w ofercie Wykonawca nie pobiera żadnych innych opłat. O wysokości odsetek płatnych od kredytu (okres karencji i spłata) na koniec każdego miesiąca Wykonawca będzie powiadamiał Zamawiającego na piśmie na 7 dni przed terminem ich płatności. Marża banku stała w całym okresie kredytowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach