Przetargi.pl
Udzielenie Gminie i Miastu Przysucha kredytu długoterminowego złotowego w kwocie 1.280.000 zł na sfinansowanie deficytu związanego z realizacją zadań inwestycyjnych

Urząd Gminy i Miasta Przysucha ogłasza przetarg

  • Adres: 26-400 Przysucha, Plac Kolberga 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6752823 , fax. 048 6752106
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta Przysucha
    Plac Kolberga 11 11
    26-400 Przysucha, woj. mazowieckie
    tel. 048 6752823, fax. 048 6752106
    REGON: 00052769300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przysucha.umig.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie i Miastu Przysucha kredytu długoterminowego złotowego w kwocie 1.280.000 zł na sfinansowanie deficytu związanego z realizacją zadań inwestycyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Nazwa nadana przez zamawiającego: Udzielenie Gminie i Miastu Przysucha kredytu długoterminowego złotowego w kwocie 1.280.000 zł na sfinansowanie deficytu związanego z realizacją zadań inwestycyjnych. 2.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego złotowego w kwocie 1.280.000 zł dla Gminy Przysucha na sfinansowanie deficytu związanego z realizacją zadań inwestycyjnych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Kwota kredytu - 1.280.000 zł, słownie: jeden milion dwieście osiemdziesiąt tysięcy złotych. 2. Termin realizacji zamówienia - uruchomienie kredytu w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy kredytowej. Kredyt wypłacany będzie w transzach w terminach i kwotach wskazanych przez Zamawiającego. Ostateczny termin uruchomienia kredytu upływa w dniu 31.12.2009r. 3. Okres kredytowania - do 30.06.2017r. 4. Karencja w spłacie kredytu - do dnia 30.09.2010r. 5. Spłata kredytu nastąpi w ratach kwartalnych od 30.09.2010r. do 30.06.2017r. (27 rat po 46.000 zł i ostatnia 28 rata 38.000 zł). 6. Odsetki płatne na koniec każdego kwartału począwszy od 31.03.2010r. do 30.06.2017r. 7. Prowizja za udzielenie kredytu płatna jednorazowo na konto banku w dniu uruchomienia kredytu. 8. Oprocentowanie kredytu zmienne wg stopy WIBOR dla depozytów 1-miesięcznych powiększonych o marżę banku przyjmując stopę WIBOR z 25 dnia poprzedniego miesiąca, a jeżeli stopa WIBOR na ten dzień nie jest ustalana lub ogłaszana przyjmuje się stopę WIBOR z najbliższego kolejnego dnia roboczego. 9.Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco z deklaracją wekslową. 10.Zamawiający zastrzega sobie prawo: - nie wykorzystania w całości kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat, - wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat z tytułu skrócenia okresu kredytowania, - zrefundowania z kredytu wydatków poniesionych przed zawarciem umowy kredytowej, - przelania kredytu na rachunek wskazany przez Zamawiającego. 11. Celem przygotowania oferty Zamawiający prześle następujące dokumenty: -uchwałę Nr XXX/231/2009 Rady Gminy i Miasta Przysucha z dnia 03.09.2009r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego złotowego, - sprawozdania: Rb - NDS, Rb - N, Rb - Z za II kwartał 2009r., -opinię RIO o możliwości sfinansowania deficytu budżetowego związanego z realizacją zadań inwestycyjnych. 12.Szczegółowy wykaz zadań inwestycyjnych został określony w załączniku Nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunek złożenie oferty,kryterium 100% cena,metodą spełnia-nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz oferty - załącznik Nr 1 do SIWZ 2)oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem Nr 2 do SIWZ 3)oferent sporządzi wzór umowy kredytowej, która winna zawierać elementy oferty na podstawie, której doszło do wyboru najkorzystniejszej oferty. 4)pełnomocnictwo upoważniające osobę podpisującą ofertę do podejmowania działań prawnych w swoim imieniu 5) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych należy złożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,. b)kserokopię zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego na utworzenie banku oraz rozpoczęcie przez Bank działalności potwierdzoną za zgodność z oryginałem 6)oferenci zagraniczni powinni przedstawić dokumenty odpowiednie do krajów ich zarejestrowania lub oświadczenie, że takie dokumenty nie są dostępne. Dokumenty powinny być przetłumaczone na język polski. 7)jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie -nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia; Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia, a oferta taka spełniać musi następujące wymagania: a)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a takie pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby upełnomocnione do reprezentowania wszystkich Wykonawców(Partnerów Konsorcjum).Dokument winien zawierać: nazwę postępowania do, którego się odnosi, precyzować zakres umocowania, wskazywać pełnomocnika, wyliczać wszystkich Wykonawców, którzy ubiegają się o to zamówienie, dokument winien być podpisany przez wszystkich Wykonawców. b)W odniesieniu do warunków postawionych przez Zamawiającego każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 pkt 1,2,3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz załączy oddzielnie wymagane dokumenty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przysucha.asi.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach