Przetargi.pl
Termomodernizacja Zespołu Szkolno - Przedszkolnego i Gimnazjum w Dobryszycach

Gmina Dobryszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 97-505 Dobryszyce, ul. Wolności 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6811193, 6811168 , fax. 044 6811193
  • Data zamieszczenia: 2013-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobryszyce
    ul. Wolności 8 8
    97-505 Dobryszyce, woj. łódzkie
    tel. 044 6811193, 6811168, fax. 044 6811193
    REGON: 59064797700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobryszyce.i-bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja Zespołu Szkolno - Przedszkolnego i Gimnazjum w Dobryszycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego i Gimnazjum w Dobryszycach przy ulicy Leśnej 1. Dane techniczne budynków: - łączna powierzchnia zabudowy - 1 506,49 m2, - łączna powierzchnia użytkowa - 2 387,10 m2, - łączna kubatura budynków - 8 057,87 m3, 2. Zakres robót obejmuje: 2.1. termomodernizację wszystkich ścian zewnętrznych budynków zgodnie z projektem - przygotowanie podłoża, - sprawdzenie nośności podłoża, - montaż płyt styropianowych, - wklejenie siatki zbrojącej, -wykonanie wypraw elewacyjnych z tynku silikatowego ( 948,86 + 842,74=1 791,60 m? ) (powierzchnia ścian do ocieplenia), 2.2. docieplenie ościeży, 2.3. termomodernizacja stropodachu, 2.4. wykonanie nowych pokryć z papy termozgrzewalnej ( 1023,39+ 500,92= 1 524,31 m2, 2.4. wymiana istniejącej witryny przy wejściu głównym do budynku Szkoły Podstawowej na witrynę z profili aluminiowych z przekładką termiczną, 2.5. wymiana istniejących rynien (60,0+130,07=190,07 m) i rur spustowych (35,0+99,7=134,70 m) na nowe wykonane z blachy stalowej, ocynkowanej, 2.6. rozebranie istniejących opasek wokół budynków betonowych i z płyt chodnikowych oraz wykonanie nowych z kostki brukowej, 2.7. rozebranie komina znajdującego się nad zapleczem kuchennym oraz wykonanie nowego z cegły ceramicznej pełnej, Skucie istniejącego tynku na pozostałych kominach oraz wykonanie nowego tynku cementowo - wapiennego, 2.8. rozebranie schodów zewnętrznych do zaplecza kuchennego i wejściowych do budynku Szkoły Podstawowej oraz wykonanie nawierzchni schodów zewnętrznych z kostki betonowej, 2.9. wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy wejściu do głównym budynku Szkoły Podstawowej, 2.10.Wywóz i utylizacja gruzu. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 3.1. projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 9 do SIWZ, 3.2. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 10 do SIWZ, 3.3. kosztorysy nakładczy - załącznik nr 11 do SIWZ. 4. Wykonawca ma obowiązek w szczególności: 4.1. wykonać przedmiot umowy zgodnie: - z projektem budowlano - wykonawczym termomodernizacji Zespołu Szkolno-Przedszkolnego i Gimnazjum w Dobryszycach, - specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, - ze złożoną ofertą, - obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, - zasadami sztuki budowlanej. 4.2. protokolarnie przejąć od Zamawiającego teren budowy wraz ze znajdującymi się na nim obiektami budowlanymi, urządzeniami technicznymi, 4.3. na własny koszt zorganizować plac budowy, oznakować prowadzone roboty, dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji przedmiotu oraz zabezpieczyć teren budowy przed dostępem osób trzecich, 4.4. przestrzegać obowiązujących przepisów bhp i p.poż. na terenie na budowie, 4.5. prowadzić dziennik budowy i udostępnianie go Zamawiającemu celem dokonywania wpisów i potwierdzeń, 4.6. współpracować ze służbami Zamawiającego, 4.7. zapewnić odpowiedni do realizacji przedmiotu umowy sprzęt spełniający wymagania norm technicznych 4.8. ubezpieczyć budowę od ryzyka utraty lub uszkodzenia przedmiotu umowy oraz OC. 4.9. zapewnić wywóz i utylizację odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami, 4.10. po zakończeniu robót doprowadzić teren budowy do porządku i ładu tj. m.in. wywiezienia zbędnych materiałów, naprawy powstałych ewentualnych uszkodzeń, splantowanie terenu, 4.12. dokonać zgłoszenia odbioru robót w formie pisemnej oraz odpowiednim wpisem do dziennika budowy i przekazać Zamawiającemu dokumentację powykonawczą, w szczególności świadectwa jakości, certyfikaty oraz świadectwa wykonywanych prób i atestów, pisemne oświadczenie o prawidłowości wykonania prac oraz uczestniczyć w czynnościach odbioru. 5. Wszystkie materiały, wyroby i urządzenia dostarcza Wykonawca zgodnie z opracowanym projektem budowlano - wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz kosztorysem nakładczym. Zastosowane do wbudowania materiały, dostarczone wyroby i urządzenia winny posiadać wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa badań i kontroli jakości. Wskazane w projekcie budowlano - wykonawczym , specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz kosztorysie nakładczym materiały, wyroby, urządzenia Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą standardu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie przyjętych rozwiązań technologicznych, użytych materiałów, wyrobów i urządzeń pod warunkiem, że zaproponowane w ofercie są istotnie równoważne z określonymi w dokumentacji technicznej pod względem parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych. Zaoferowanie urządzeń, wyrobów lub materiałów równoważnych nie może prowadzić do zmiany projektu. Zamawiający wymaga wykazania (udokumentowania) równoważności wprowadzonych zamienników. 6. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie okazać w stosunku do wskazanych materiałów dokumentu, o których mowa w pkt. 3.5. SIWZ. 7. Wymagany okres gwarancji minimum 36 miesiące od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez wad. W przypadku nie wypełnienia przez Wykonawcę pozycji 3 Formularza ofertowego - załącznik Nr 1 do SIWZ dotyczącego okresu gwarancji, Zamawiający przyjmuje, iż okres gwarancji wynosi 36 miesiące od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez wad.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobryszyce.i-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach