Gmina Komprachcice ogłasza przetarg
- Adres: 46-070 Komprachcice, Kolejowa
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 4031700-01 , fax. 774 031 725
- Data zamieszczenia: 2019-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Komprachcice
Kolejowa 3
46-070 Komprachcice, woj. opolskie
tel. 77 4031700-01, fax. 774 031 725
REGON: 54385800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.komprachcice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja wraz z wymianą źródeł światła w Publicznej Szkole Podstawowej w Domecku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zadania obejmuje min.: 1) sporządzenie projektu budowlanego przy zadośćuczynieniu wymaganiom zawartym w ustawie z 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z 25.04.2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1935) – w pięciu egzemplarzach w wersji papierowej i w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej; 2) sporządzenie projektu wykonawczego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1129) w czterech egzemplarzach w wersji papierowej i w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej, który należy opracować z bardzo dużym uszczegółowieniem rozwiązań, jednoznacznym określeniem parametrów technicznych i standardów wykończenia, w sposób umożliwiający wycenę robót; 3) sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych według wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno –użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) – w pięciu egzemplarzach w wersji papierowej i w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej; 4) sporządzenie kosztorysów przedmiaru robót budowlanych - w pięciu egzemplarzach w wersji papierowej i w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej; 5) wykonanie planu Bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. nr 120 poz. 1126); 6) wykonanie kosztorysu inwestorskiego metodą uproszczoną zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. nr 130 poz. 1389) i zaktualizować dane w nim zawarte na pisemny wniosek Zamawiającego; 5) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, pozwoleń i zgód, niezbędnych dla prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy, w tym: a) decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego, b) pozwolenia na budowę. 6) wykonanie tabelarycznego zestawienia kosztów do rozliczenia oraz opracowania harmonogramu terminowo-rzeczowo-finansowego do prowadzenia inwestycji (zwanego dalej Harmonogramem terminowo-rzeczowo-finansowym); 7) zgłoszenie planowanego terminu rozpoczęcia robót budowlanych do właściwego organu; 8) wykonanie wielobranżowych robót budowlanych niezbędnych dla prawidłowej realizacji Przedmiotu Zamówienia, 9) sprawowanie wielobranżowego projektowego nadzoru autorskiego nad realizacją Przedmiotu Zamówienia; 10) przeprowadzenie wymaganych prób i badań, uzyskanie odbiorów robót i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania wybudowanych obiektów oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie; 11) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, na którą składać się będą: pozwolenie na budowę wraz z załączonym Projektem budowlanym, Dziennik budowy, Protokoły odbiorów robót budowlanych, rysunki i opisy służące realizacji Przedmiotu Umowy oraz operaty geodezyjne, z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót budowlanych oraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 25.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 3) dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium ( w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej), 4) zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). 5) pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy) a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa efektywności energetycznej II Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Kędzierzynie-Koźlu
Dodano: 2024-06-24 - Wykonanie remontu korytarza w przyziemiu oraz gabinetu zabiegowego Oddziału Okulistyki w budynku głównym Szpitala w Nysie
Dodano: 2024-06-21 - Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
Dodano: 2024-06-03 - Wykonanie remontu korytarza w przyziemiu oraz gabinetu zabiegowego Oddziału Okulistyki w budynku głównym Szpitala w Nysie
Dodano: 2024-05-29 - Remont bud.miesz.-usług.wielorodzinnego wraz z ociepl.wym.konstr. dachu wraz z pokryciem,zm.kolor.elewacji oraz zmianą spos.ogrzewania obiektu,znaj.się w m.Strzelce Op.przy ul.Powstańców Śl.16(...)
Dodano: 2024-05-06 - „Adaptacja tarasu Domu Kultury na cele związane z promocją, edukacją, tradycją i kulturą rybacką”
Dodano: 2023-03-08 - Poprawa dostępności w pomieszczeniach Starostwa Powiatowego w Oleśnie wraz z wymianą sieci LAN oraz instalacji elektrycznej i oświetlenia na energooszczędne
Dodano: 2023-02-08 - Prace modernizacyjne w Filii nr 8 MBP, ul. Stefana Batorego 32, 47- 230 Kędzierzyn-Koźle.
Dodano: 2022-11-14 - Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola nr 26 w Kędzierzynie-Koźlu CZ.I Docieplenie budynku (segment A wraz z łącznikiem) CZ.II Wymiana instalacji c.o. i montaż klimatyzacji dla pom. kuchni
Dodano: 2022-08-23 - „Budowa antresoli w Gminnym Ośrodku Kultury w Świerczowie” - II postępowanie
Dodano: 2021-01-26