MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA ogłasza przetarg
- Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Rynek 3
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 4823780 wew. 29
- Data zamieszczenia: 2022-11-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA
ul. Rynek 3
47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
tel. 77 4823780 wew. 29
REGON: 530548667 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace modernizacyjne w Filii nr 8 MBP, ul. Stefana Batorego 32, 47- 230 Kędzierzyn-Koźle. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
A. Przedmiotem zamówienia są prace modernizacyjne w Filii nr 8 Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Stefana Batorego 32 w Kędzierzynie-Koźlu zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną WOJCIECH GAWINOWSKI Vostok Design.1. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:1) Roboty na dziedzińcu głównym – rozbiórka pomieszczenia gospodarczego przy budynku2) Wykonanie chodników3) Wykonanie parkingu dla niepełnosprawnych4) Wykonanie trawników5) Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych 6) Wykonanie nowych schodów7) Wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych8) Roboty dachowe – położenie papy wraz z wymianą istniejących obróbek dachowych oraz montaż instalacji odgromowej i wymiana wejścia na dach 9) Poszerzenie wejścia do budynku, montaż nowych drzwi10) Wykonanie zadaszenia nad pochylnią i nad wejściem11) Wykonanie poręczy przy pochylni, schodach12) Rozbiórka tarasu nad wejściem13) Roboty elewacyjne – wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych14) Roboty elewacyjne – wymiana okien z parapetami, wymiana drzwi, roboty ślusarsko-kowalskie15) Wykonanie izolacji pionowej na zewnątrz budynku z dociepleniem16) Wykonanie izolacji w piwnicach i odnowienie ścian17) Wykonanie instalacji elektrycznej i sieci LAN wraz z projektem18) Prace modernizacyjne: Przesunięcie ścian19) Położenie na podłogach płytek z wylewką samopoziomującą20) Montaż sufitów podwieszanych z płyt kartonowo-gipsowych21) Położenie gładzi na ścianach22) Malowanie ścian i sufitów23) Modernizacja toaletyUwaga: Z zakresu zamówienia Zamawiający wyłącza wykonanie i dostawę mebli. 2. Wykonanie zamówienia obejmuje również czynności: 1) wykonanie dokumentacji powykonawczej w (1 egz.w wersji papierowej i 2 egz. na nośniku elektr.);2) kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3kpl. (w tym 1kpl. na nośniku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji w tym podział i wydzielenie gruntu pod obiekty;3) organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy;4) sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu, polegającej w szczególności na uwidocznieniu stanu placu budowy przed rozpoczęciem robót. Inwentaryzację Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy;5) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu;6) dopełnienie wszystkich niezbędnych formalności związanych zajęciem pasa drogowego i koszty z tym związane; 7) remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach nie objętych zakresem projektu;8) próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika;9) sporządzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu (na czas budowy), wprowadzenie jej i poinformowanie na piśmie właściwych służb o wprowadzeniu tymczasowej organizacji ruchu (w wymaganym przepisami terminie);10) wprowadzenie stałej organizacji ruchu po realizacji zadania i poinformowanie na piśmie właściwych służb o jej wprowadzeniu (w wymaganym przepisami terminie); 11) regulacje wszystkich elementów obcych takich jak ogrodzenia, studzienki kanalizacji deszczowej, hydranty obramowania okienek piwnicznych studnie teletechniczne itp.;12) zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji robót zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu kartę przekazania odpadów na ilość nie mniejszą niż wynika to z przedmiaru lub wyjaśnić ewentualną różnicę nie później niż z dniem zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych;13) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót oraz terenu przylegającego do placu budowy jeśli został naruszony wskutek prowadzonych robót;14) wykonanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych zabudowanych urządzeń oraz wykonanie czynności konserwacyjnych tychże urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji.15) Wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku i audytu energetycznego. Przedmiotowe dokumenty należy dostarczyć w dniu odbioru robót B. Wymóg zatrudnienia na umowę o prace. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: Roboty ogólnobudowlane, roboty elektryczne, roboty branży sanitarnej,Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy.C. Wymagania wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2021 r. poz. 110 ze zm.) Zamawiający wymaga aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%. D. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: Opis przedmiotu zamówienia, Projektowane postanowienia umowy, załączona dokumentacja projektowa sporządzona przez WOJCIECH GAWINOWSKI Vostok Design zamieszczone wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiące integralną częścią SWZ. Zamawiający udostępnia przedmiary robót, które stanowią jedynie element pomocniczy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Adaptacja tarasu Domu Kultury na cele związane z promocją, edukacją, tradycją i kulturą rybacką”
Dodano: 2023-03-08 - Poprawa dostępności w pomieszczeniach Starostwa Powiatowego w Oleśnie wraz z wymianą sieci LAN oraz instalacji elektrycznej i oświetlenia na energooszczędne
Dodano: 2023-02-08 - Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola nr 26 w Kędzierzynie-Koźlu CZ.I Docieplenie budynku (segment A wraz z łącznikiem) CZ.II Wymiana instalacji c.o. i montaż klimatyzacji dla pom. kuchni
Dodano: 2022-08-23 - „Budowa antresoli w Gminnym Ośrodku Kultury w Świerczowie” - II postępowanie
Dodano: 2021-01-26 - „Budowa antresoli w Gminnym Ośrodku Kultury w Świerczowie” - II postępowanie
Dodano: 2020-12-30 - „Budowa antresoli w Gminnym Ośrodku Kultury w Świerczowie”.
Dodano: 2020-12-08 - ,, PRZEBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W LEŚNICY W RAMACH STANDARYZACJI OBIEKTU"
Dodano: 2020-11-30 - ,,PRZEBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W LEŚNICY W RAMACH STANDARYZACJI OBIEKTU”.
Dodano: 2020-10-29 - Rozbudowa placu zabaw na terenie Publicznego Przedszkola nr 5
Dodano: 2020-09-30 - Remont dachu budynku internatu Zespołu Szkół im. Józefa Warszewicza w Prószkowie - z opracowaniem dokumentacji w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2020-08-04