GMINA POPIELÓW ogłasza przetarg
- Adres: 46-090 Popielów, ul. Opolska 13
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-06-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA POPIELÓW
ul. Opolska 13
46-090 Popielów, woj. opolskie
REGON: 531413225 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.popielow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie, w skład którego wchodzi:1) wykonanie dokumentacji oraz robót budowlanych i instalacyjnych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dla części „lewej” budynku, zgodnie z zakresem określonym w PFU, w tym:a) opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej niezbędnych branż wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych, opinii i pozwoleń umożliwiających realizację prac w zgodzie z przepisami ustawy Prawo Budowlane, w tym uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie budowy/robót (jeżeli przepisy prawa tego wymagają), zgodnie z zakresem określonym w PFU,b) wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w oparciu o opracowaną dokumentację, m.in.: wyburzenie części istniejących ścian, wykonanie ścian do nowych pomieszczeń, wykonanie drzwi wewnętrznych, wykonanie nowych instalacji elektrycznych, wod.-kan., c.o., biały montaż, wymiana podłóg i wykończenie panelami lub płytkami, wykończenie powierzchni ścian i sufitów, wykonanie nowego oświetlenia pomieszczeń, wykonanie przyłącza z rur preizolowanych dla centralnego ogrzewania od maszynowni pomp ciepła do budynku biblioteki, wykonanie przyłącza wodnego dla instalacji wodnej od maszynowni pomp ciepła do budynku biblioteki, zabezpieczenie „od wewnątrz” konstrukcji więźby dachowej do NRO, opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego;c) przygotowanie i przedłożenie kompletnej dokumentacji powykonawczej pozwalającej Zamawiającemu na zakończenie budowy/robót;2) wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych dla części „lewej” i „prawej” budynku, zgodnie z zakresem określonym w dokumentacji projektowej i STWiORB, w tym:a) wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych, m.in.: przebudowa konstrukcji dachu (pod klapę oddymiającą), wykonanie poszycia dachowego wraz z niezbędnymi izolacjami, wykonanie wybicia otworów/poszerzenia dla drzwi i przejść w istniejącym budynku, wykonanie drzwi wewnętrznych, wykonanie ścian działowych, wykonanie parapetów wewnętrznych, wykonanie nowych podłóg z paneli lub płytek, wykończenie powierzchni ścian i sufitów, wykonanie nowych instalacji elektrycznych, wod.-kan., c.o., wykonanie nowego oświetlenia pomieszczeń, biały montaż, wykonanie instalacji pożarowej, dostosowanie obiektu do wymagań zapisów w ekspertyzie PPOŻ, dostawa i montaż gaśnic proszkowych w rozmiarze i lokalizacji zgodnej z warunkami p.poż., zabezpieczenie schodów drewnianych do RNO;b) przygotowanie i przedłożenie kompletnej dokumentacji powykonawczej pozwalającej Zamawiającemu na zakończenie budowy i oddanie obiektu do użytku, a także czynne wsparcie dla Zamawiającego w celu zakończenia budowy i uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie (jeżeli będzie konieczne);4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ – Dokumentacja techniczna. Składają się na niego następujące dokumenty:1) PFU – Program Funkcjonalno-Użytkowy,2) Dokumentacja projektowa,3) STWiORB,4) Przedmiar do planowanych kosztów (zakres dla obu części budynku „prawej” i „lewej”);Wykonawca winien przygotowując ofertę analizować przedmiot zamówienia i SWZ mając na uwadze Dokumentację techniczną i załączone do SWZ dokumenty.UWAGA:* Zamawiający informuje, że przedmiotowe postępowanie nie obejmuje opracowania projektu aranżacji wnętrz oraz wyposażenia pomieszczeń w meble, o których mowa w PFU. Natomiast przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje biały montaż elektryczny (m.in. gniazdka, włączniki, punkty oświetleniowe) oraz biały montaż w łazienkach (m.in. kompletne kabiny prysznicowe, baterie prysznicowe ścienne + słuchawki, kompletne toalety montowane na zestawach podtynkowych, umywalki z szafkami i bateriami, lustra, oświetlenie, uchwyty w łazience dla os. niepełnosprawnych – zgodnie z opisem z PFU).* Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa oraz STWiORB stanowiące Załącznik nr 1 do SWZ zostały opracowane dla większego zakresu prac. Część prac została wykonana wcześniej na etapie realizacji zadania pn. Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Popielów. Przedmiotowe zamówienie obejmuje zakres, o którym mowa w PFU oraz zgodnie z załączonymi rzutami z dokumentacji, dot. realizacji prac na poddaszu w części „prawej” oraz kompletu prac w części „lewej”.* Wykonawca będzie realizował zamówienie w częściowo czynnym obiekcie („lewa” strona). Budynek w tej części na czas realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę nie zostanie zamknięty i w miarę możliwości będzie funkcjonował, przy czym część pomieszczeń wraz z wyposażeniem zostanie przeniesione do innych pomieszczeń w budynku. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania wszystkich robót w sposób nie utrudniający/ umożliwiający pracę jednostce.* Zamawiający informuje, że dysponuje inwentaryzacją całego obiektu w formacie .dwg, którą może udostępnić Wykonawcy po podpisaniu umowy.* Zamawiający wymaga, by Wykonawca w pierwszej kolejności wykonał zakres prac przewidziany w części „prawej” budynku. 4.9. Wizja lokalna1) Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia tj. część prac objętych systemem „zaprojektuj i wybuduj” oraz część prac objętych dokumentacją projektową, a także z uwagi na zrealizowane już roboty budowlane objęte tą samą decyzją pozwolenia na budowę. Odbycie wizji lokalnej umożliwi uzyskanie wszystkich danych i informacji mogących być przydatnymi bądź niezbędnymi do przygotowania oferty oraz realizacji robót objętych przedmiotowym postępowaniem.2) W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z osobami wyznaczonymi do kontaktowania się z Wykonawcami w Rozdziale 11 SWZ.3) Potwierdzeniem dokonania wizji lokalnej będzie oświadczenie podpisane przez osoby wyznaczone do reprezentacji po stronie Wykonawcy i Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca odbył wizję lokalną bez obecności przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z Wykonawców musi wziąć udział w wizji lokalnej. Wzór oświadczenia o przeprowadzeniu wizji lokalnej, o którym mowa powyżej stanowi załącznik nr 10 do SWZ. Oświadczenie będzie sporządzone w 2-óch egzemplarzach, po jednym dla Zamawiającego i Wykonawcy.4) Koszty Wykonawcy związane z udziałem w wizji lokalnej poniesie Wykonawca.5) Wizja lokalna będzie mogła mieć miejsce w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach: pn. 8:00 – 17:00, wt.-czw. 7:30-15:30, pt. 7:00-14:00, po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym, przed terminem składania ofert.6) Zgodnie z treścią art. 226. ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej, w przypadku gdy Zamawiający tego wymagał w dokumentach zamówienia.7) Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń podczas wizji nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne pytania należy kierować do Zamawiającego zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego sposobem komunikacji, o którym mowa w Rozdziale 11 SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie (opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku):1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 1.500.000,00 zł brutto (milion pięćset tysięcy złotych brutto), która polegała na budowie lub przebudowie lub remoncie obiektu kubaturowego, w skład której wchodziło wykonanie instalacji elektrycznych i p.poż.2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji nw. osoby:a) Kierownik budowy branży ogólnobudowlanej posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia,b) Kierownik robót branży elektrycznej posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia,c) Kierownik robót branży sanitarnej posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-24
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa efektywności energetycznej II Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Kędzierzynie-Koźlu
Dodano: 2024-06-24 - Wykonanie remontu korytarza w przyziemiu oraz gabinetu zabiegowego Oddziału Okulistyki w budynku głównym Szpitala w Nysie
Dodano: 2024-06-21 - Wykonanie remontu korytarza w przyziemiu oraz gabinetu zabiegowego Oddziału Okulistyki w budynku głównym Szpitala w Nysie
Dodano: 2024-05-29 - Remont bud.miesz.-usług.wielorodzinnego wraz z ociepl.wym.konstr. dachu wraz z pokryciem,zm.kolor.elewacji oraz zmianą spos.ogrzewania obiektu,znaj.się w m.Strzelce Op.przy ul.Powstańców Śl.16(...)
Dodano: 2024-05-06 - „Adaptacja tarasu Domu Kultury na cele związane z promocją, edukacją, tradycją i kulturą rybacką”
Dodano: 2023-03-08 - Poprawa dostępności w pomieszczeniach Starostwa Powiatowego w Oleśnie wraz z wymianą sieci LAN oraz instalacji elektrycznej i oświetlenia na energooszczędne
Dodano: 2023-02-08 - Prace modernizacyjne w Filii nr 8 MBP, ul. Stefana Batorego 32, 47- 230 Kędzierzyn-Koźle.
Dodano: 2022-11-14 - Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola nr 26 w Kędzierzynie-Koźlu CZ.I Docieplenie budynku (segment A wraz z łącznikiem) CZ.II Wymiana instalacji c.o. i montaż klimatyzacji dla pom. kuchni
Dodano: 2022-08-23 - „Budowa antresoli w Gminnym Ośrodku Kultury w Świerczowie” - II postępowanie
Dodano: 2021-01-26 - „Budowa antresoli w Gminnym Ośrodku Kultury w Świerczowie” - II postępowanie
Dodano: 2020-12-30