Przetargi.pl
Termomodernizacja wraz z robotami wewnętrznymi i wykonanie instalacji fotowoltaicznej budynku Urzędu Gminy w Żychlinie, ul. Barlickiego 15

Gmina Żychlin ogłasza przetarg

  • Adres: 99-320 Żychlin, ul. Barlickiego 15
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 024 2851006 , fax. 024 2852683
  • Data zamieszczenia: 2016-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żychlin
    ul. Barlickiego 15 15
    99-320 Żychlin, woj. łódzkie
    tel. 024 2851006, fax. 024 2852683
    REGON: 61101551400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminazychlin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja wraz z robotami wewnętrznymi i wykonanie instalacji fotowoltaicznej budynku Urzędu Gminy w Żychlinie, ul. Barlickiego 15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane polegające na termomodernizacji wraz z robotami wewnętrznymi i wykonanie instalacji fotowoltaicznej budynku Urzędu Gminy w Żychlinie, ul. Barlickiego 15 w zakresie: a) termomodernizacja budynku, w tym: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, docieplenie budynku styropianem metodą lekko-mokrą oraz wełną mineralną na stelażu wraz z montażem płyt elewacyjnych systemowych, docieplenie stropodachu; b) wymiana instalacji co, c) przebudowa węzła co, d) wykonanie instalacji wod - kan e) wykonanie instalacji fotowoltaicznej, f) wykonanie instalacji klimatyzacyjnej, g) wykonanie instalacji sygnalizacji p.poż. i odymiania klatki schodowej, h) wykonanie instalacji alarmowej, i) przebudowa zasilania elektroenergetycznego wraz z instalacją wewnętrzną zasilania i oświetlenia, j) roboty budowlane wewnętrzne, w tym: wykonanie ścian wewnętrznych, gładzi, malowania, roboty okładzinowe, wymiana stolarki wewnętrznej, montaż sufitów podwieszanych oraz inne roboty, których szczegółowy opis określony został w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określonych branż. Dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót (dokument pomocniczy) określonych branż dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego - www.bip.gminazychlin.pl. W/w dokumenty w wersji oryginalnej są dostępne do wglądu w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 3. 2. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej określonych branż zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej określonych branż. Wykonawca składający ofertę na materiały równoważne będzie obowiązany do zapewnienia i udokumentowania ich równoważności. Zabrania się stosowania materiałów nie odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy oraz innym określonych w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określonych branż, wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 3. Wymagania Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia - klauzule społeczne. 3.1. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 4 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) żąda przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 10 osób w pełnym wymiarze czasu pracy (pełen etat) lub w wymiarze niepełnym, nie mniejszym niż ? wymiaru czasu pracy (etat częściowy) wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na roboty budowlane z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji. Zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt. 4 ustawy Pzp postawiony jak wyżej wymóg znajduje uzasadnienie w przedmiocie zamówienia publicznego oraz charakterze czynności wykonywanych w trakcie realizacji zamówienia publicznego. Rodzaj czynności, o których mowa poniżej niewątpliwie wymaga takiej organizacji, gdzie określone jest miejsce, czas realizacji zadań, a w dodatku po stronie wykonawcy musi istnieć atrybut w postaci możliwości sprawowania kierownictwa nad zaangażowanym personelem. Brak któregokolwiek z tych elementów nie pozwalałby na należyte wykonywanie zadań na rzecz zamawiającego. 3.2. Warunek z rozdz. III pkt. 4.1 SIWZ zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u wykonawcy lub podwykonawcy pracowników. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to wykonywanie robót budowlanych przy termomodernizacji- docieplaniu budynku, wykonywanie w budynku instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, elektrycznych, centralnego ogrzewania, klimatyzacyjnych i fotowoltaicznych, wykonywanie robót wykończeniowych wewnątrz budynku w tym, wykonanie ścian wewnętrznych, gładzi, malowania, roboty okładzinowe, wymiana stolarki wewnętrznej, montaż sufitów podwieszanych, wykonanie instalacji sygnalizacji p.poż i alarmowej. 3.3. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez daną osobę lub przez pracodawcę przed zakończeniem okresu realizacji zamówienia, wykonawca lub podwykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby, spełniającej ww. warunki, tak aby wymagania określone w klauzuli społecznej były spełnione przez cały okres realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30.000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Żychlinie, Nr 83 9022 0007 0000 2408 2007 0009 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - ul. Barlickiego 15, 99-320 Żychlin w biurze podawczym, pok. Nr 1, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium, o którym mowa w rozdz. VIII pkt.6 SIWZ, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej, na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 8. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminazychlin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach