Przetargi.pl
Termomodernizacja Szkoły Podstawowej Nr 3 w Olkuszu

Miasto i Gmina Olkusz ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61 , fax. 32 626 01 03, 626 02 34
  • Data zamieszczenia: 2013-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Olkusz
    ul. Rynek 1 1
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, fax. 32 626 01 03, 626 02 34
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja Szkoły Podstawowej Nr 3 w Olkuszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA a) demontaż parapetów zewnętrznych b) wymiana starej stolarki okiennej drewnianej na okna PCV c) wymiana starych drzwi zewnętrznych na nowe z AL docieplone d) montaż parapetów zewnętrznych uprzednio zdemontowanych lub z nowej blachy ocynkowanej - jako rozwiązanie tymczasowe e) częściowy demontaż parapetów lastriko i wmontowanie parapetów PCV lub nałożenie parapetów PCV na istniejące parapety lastriko w zależności od możliwości ich pozostawienia. Przy realizacji zamówienia wykonawca uzgodni z użytkownikiem taką organizację prac aby umożliwić prowadzenie zajęć szkolnych od dn. 01.09.2013 do zakończenia robót. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił min. 5- letniej gwarancji i rękojmi na zamontowaną stolarkę oraz wykonane roboty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/olkusz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach