Przetargi.pl
Termomodernizacja gminnych obiektów użyteczności publicznej, z tego etap: budynek Urzędu Miejskiego w Ozorkowie ul. Wigury 1

Gmina Miasto Ozorków ogłasza przetarg

  • Adres: 95-035 Ozorków, ul. Wigury 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7103100, 7103142 , fax. 042 7103101
  • Data zamieszczenia: 2012-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ozorków
    ul. Wigury 1 1
    95-035 Ozorków, woj. łódzkie
    tel. 042 7103100, 7103142, fax. 042 7103101
    REGON: 00052561300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umozorkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja gminnych obiektów użyteczności publicznej, z tego etap: budynek Urzędu Miejskiego w Ozorkowie ul. Wigury 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: I . IZOLACJA, OPASKA , DOCIEPLENIE, RYNNY, INSTALACJA ODGROMOWA 1. Wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej zewnętrznych murów podziemia (piwnic). Należy odsłonić ściany zewnętrzne, wykonując wzdłuż ścian wykopy o szerokości ok. 100 cm i zabezpieczając je poprzez wykonanie deskowania. Ściany odsłonić do górnej powierzchni ław fundamentowych. Ściany przyziemia należy odsłaniać częściowo (odcinkowo), nie doprowadzić do odkrywania ścian na całej jej długości. Po odsłonięciu ścian przyziemia należy odbić głuche i zniszczone tynki, powierzchnię dokładnie oczyścić i nałożyć I warstwę tynku cementowego (szprycę cementowym) a następnie nałożyć II warstwę tynku cementowo-wapiennego. Po wyschnięciu tynków na powierzchnię należy zagruntować jedną warstwę emulsji bitumicznej. Po wyschnięciu warstwy bitumicznej nałożyć masę bitumiczno-kauczukową STYRBIT 2000 do głębokości ław fundamentowych. Tak wykonaną pionową izolację przeciwwilgociową należy przykryć (ocieplić) styropianem XPS gr. 12 cm. Wszystkie warstwy izolacji wykonać do głębokości poziomej izolacji przeciwwilgociowej na ławie fundamentowej. 2. Wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej kolorowej gr. 6 cm na podsypce cem-piaskowej gr. 4 cm i 10-centymetrowej warstwie piasku z obrzeżami betonowymi 100x30x6 cm. Szerokość opaski min. 50 cm. 3. Docieplenie elewacji metodą lekką mokrą wraz z malowaniem elewacji zgodnie z dokumentacją techniczną. 4. Docieplenie stropu poddasza nieużytkowego granulatem z wełny mineralnej ułożonym w miejsce polepy po uprzednim rozebraniu podłogi, odgrzybieniu a następnie ułożenie podłogi z płyt OSB gr. 22 mm z krawędziami czterostronne frezowanymi na pióro i wpust i zakrycie granulatu. 5. Wymiana rynien i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej np. Plannja Siba lub równoważnej. 6. Wymiana pasa podrynnowego z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej np. Plannja Siba lub równoważnej oraz oczyszczenie i pomalowanie pasa nadrynnowego. 7. Wymiana instalacji odgromowej i wykonanie niezbędnych pomiarów. W przypadku występowania na elewacji elementów oświetlenia, monitoringu, krat itp. należy powyższe elementy zdemontować i po wykonaniu wyprawy malarskiej zamontować w tym samym miejscu odświeżone. II. WEJŚCIE OD STRONY ZACHODNIEJ Wymiana stolarki drzwiowej wejściowej od strony zachodniej na szczelne, metalowe, anywłamaniowe z wkładką termiczną z przeszkleniem o łącznej powierzchni 5,7 m2. Drzwi powinny umożliwiać wjazd osobom niepełnosprawnym na wózku, próg na poziomie powierzchni ciągu komunikacyjnego. Obsadzenie rolety antywłamaniowej na drzwiach zewnętrznych o wymiarach 120 x 210 cm. III. WEJŚCIE DO WĘZŁA CIEPLNEGO - 1 sztuka drzwi zewnętrznych o łącznej powierzchni 1,8 m2 spełniające wymogi ppoż. IV . OKNA Z PARAPETAMI Dostawa, demontaż starych okien i montaż nowych okien z obróbkami ościeży, założeniem nawiewników higrosterowanych wraz z zabraniem starych okien i uprzątnięciem terenu. Montaż parapetów wewnętrznym i zewnętrznych wraz z zaślepkami zakańczającymi. 1. 17 sztuk okien 2 kwaterowych w tym jedna kwatera rozwierno-uchylna, wszystkie otwierane. W każdym skrzydle 3 pola szprosowe, poziome. Szpros biały min. 26 mm szeroki. Zamontowanie 17 nawiewników higrosterowanych. Szerokość: 103 cm Wysokość : 118 cm 2. 5 sztuk okien 2 kwaterowych w tym jedna kwatera rozwierno-uchylna, wszystkie otwierane. W każdym skrzydle 3 pola szprosowe, poziome. Szpros biały min. 26 mm szeroki. Zamontowanie 5 nawiewników higrosterowanych. Szerokość: 144 cm Wysokość : 144 cm 3. 2 sztuki okien 2 kwaterowych w tym jedna kwatera rozwierno-uchylna, wszystkie otwierane. W każdym skrzydle 3 pola szprosowe, poziome. Szpros biały min. 26 mm szeroki. Szerokość: 333 cm Wysokość : 245 cm 4. 1 sztuka okna 4 kwaterowych w tym jedna kwatera rozwierno-uchylna, wszystkie otwierane. W każdym skrzydle 3 pola szprosowe, poziome. Szpros biały min. 26 mm szeroki. Zamontowanie 1 nawiewnika higrosterowanego. Szerokość: 134 cm Wysokość : 245 cm 5. Montaż 20 sztuk nawiewników higrosterowanych w oknach wskazanych przez zamawiającego, Wykonaniem obróbek blacharskich - montaż parapetów wykonanych z blachy stalowej, malowanych proszkowo w kolorze białym o łącznej długości ok. 133 mb w 97 oknach wraz z zaślepkami zakańczającymi. V. INSTALACJA CO 1. Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania poprzez wymianę grzejników na aluminiowe żeberkowe z przygrzejnikowymi zworami termostatycznymi wraz z regulacją hydrauliczną instalacji oraz włączenie ich do pionów głównych. Materiały zapewnia Wykonawca. 2. Uzupełnienie wymienionych wcześniej grzejników w brakujące głowice termostatyczne - 6 szt. 3. Demontaż nieczynnego naczynia wyrównawczego stalowego mieszczącego się na strychu budynku. Przy wykonywaniu instalacji w przypadku demontażu istniejącej instalacji wszelkie ubytki należy uzupełnić i wykonać wyprawy malarskie w kolorystyce pomieszczenia przy zastosowaniu tego samego typu farb. Wnęki na wymieniane grzejniki należy odnowić poprzez wykonanie nowej wyprawy malarskiej farba o kolorystyce i typie farby istniejącej. WYMAGANIA MINIMALNE DLA DRZWI ZEWNĘTRZNYCH I WEWNĘTRZNYCH 1. Wszystkie drzwi należy wykonać z profili 5-cio komorowych systemu typu Veka, Re-hau, Aluplasf, Trocal, Salamander KBE lub równoważnych w kolorze białym malowanym. 2. Izolacyjność cieplna- drzwi należy wyposażyć w szyby zespolone ze szkłem nisko emisyjnym i argonem o współczynniku przenikania ciepła U-LO lub 1.1 W/m2.K dla całych, drzwi U=2.0 W/m2K 3. Szyby powinny odpowiadać szybie antywłamaniowej klasy P-4 zespolonej z szybą bezpieczną od środka. Drzwi należy wyposażyć w dwa zamki i samozamykacz. 4. Wykonane drzwi powinny spełniać wymogi określone PN-EN 12208:2001 5. Izolacyjność akustyczna- drzwi powinny posiadać klasę izolacyjności akustycznej w stopniu ochrony 2 tj. w przedziale Rw 30-34 dB zgodnie z norma PN-B-02151-3:1999 WYMAGANIA MINIMALNE DLA OKIEN: 1. Okna należy wykonać z profili 5-cio komorowych systemu typu Veka, Re-hau, Aluplast, Trocal, Salamander KBE lub równoważnym w kolorze białym. 2. Izolacyjność cieplna - okna należy wyposażyć w szyby zespolone ze szkłem niskoemisyjnym i argonem o współczynniku przenikania ciepła: U=1.0 lub 1.1 Wm2K dla całych okien, 3. Wyposażenie okien w okucia obwiedniowe Roto, Winkhaus, Sigenia lub równoważną z blokada uchylną w kwaterach rozwieralno - uchylnych, blokadą błędnego położenia klamki, klamka o podwyższonej wytrzymałości, uszczelki dociskowe i przyszybowe w kolorze czarnym, komplet zaślepek na zawiasy i odwodnienia. 4. Wykonane okna powinny spełniać wymogi określone w PN-EN 12208:2001. 5. Izolacyjność akustyczna - wszystkie okna powinny posiadać klasę izolacyjności akustycznej w stopniu ochrony 2 tj. w przedziale Rw 30-34 dB zgodnie z normą PN-B-02151-3: 1999. 6. Nawiewniki higrosterowane zgodnie z wymaganiami określonymi ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2004 nr 92 poz. 881). WYKONAWCA POWINIEN ZŁOŻYĆ OFERTĘ PO DOKONANIU OGLĘDZIN I WYKONANIU POMIARÓW PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DOTYCZĄCEGO WYMIANY OKIEN, DRZWI I PARAPETÓW. W terminie 7 dni od dnia podpisania umowy w przedmiotowym postępowaniu wyłoniony w postępowaniu Wykonawca złoży wypełniony harmonogram rzeczowo - finansowy, stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 1. Wadium powinno być wniesione przed terminem składania ofert, na cały okres związania ofertą. 2. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 29.03.2012 r. do godz. 09.00 3. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu (w formie przelewu pieniężnego) przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego, natomiast wadium wnoszone w pozostałych formach - oryginał dokumentu należy złożyć, w wymaganym terminie, w Kasie Urzędu Miejskiego w Ozorkowie, ul. Wigury 1 (II piętro), a kserokopię dokumentu wadium należy załączyć do oferty. 4. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu na konto Zamawiającego - Bank Pekso S.A. I o/Zgierz: 41 1240 3057 1111 0010 2551 4293 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 5. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z wyjątkiem sytuacji gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. VII ppkt. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego, 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ozorkow.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach