Przetargi.pl
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ W LUBANI

Gmina Sadkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-206 Sadkowice, Sadkowice 129A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 8156191 , fax. 46 8156191
  • Data zamieszczenia: 2016-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sadkowice
    Sadkowice 129A 129A
    96-206 Sadkowice, woj. łódzkie
    tel. 46 8156191, fax. 46 8156191
    REGON: 75014848900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminasadkowice.pl; http://www.gminasadkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ W LUBANI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Lp. Wyszczególnienie elementów rozliczeniowych Jednostka Nazwa Ilość 1. Roboty przygotowawcze 1 Wykucie z muru kratek wentylacyjnych, drzwiczek szt 14,000 2 Rozebranie płytek ceramicznych m2 227,440 3 Rozebranie okładziny elewacyjnej m2 91,020 4 Osłony okien folia polietylenowa m2 388,799 5 Spadki pod obrobki blacharskie z zaprawy cementowej - podokienniki m2 42,073 6 Uzupełnienie podkładów pod tynki zewnętrzne zwykłe, półszlachetne i szlachetne o podłożach z cegły, pustaków ceramicznych, gazo-i pianobetonów (do 1 m2 w 1 miejscu) m2 468,711 7 Przygotowanie podłoża pod ocieplenie metodą lekką-mokrą - oczyszczenie mechaniczne i zmycie m2 1562,369 8 Rozebranie podsufitek m2 198,770 2. Obróbki blacharskie 9 Rozebranie obróbek blacharskich z blachy nie nadającej się do użytku m2 145,521 10 Deskowanie i łacenie połaci dachowych - przedłużenie dachu nad ocieplanymi ścianami (ściany szczytowe) m2 30,471 11 Pokrycie dachów papą termozgrzewalną - obróbki z papy nawierzchniowej na attyce m2 30,471 12 Wiatrownice przekr.poprz.drewna do 180cm2 z tarcicy nasyc. m3 0,635 13 Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer.w rozwinięciu ponad 25 cm m2 206,434 14 Rozebranie rynien nie nadających się do użytku m 198,770 15 Rozebranie rur spustowych nie nadających się do użytku m 130,650 16 Rynny dachowe półokrągłe o śr. 10 cm - montaż z gotowych elementów z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej m 198,770 17 Zbiorniczki przy rynnach z blachy ocynkowanej, powlekanej - montaż z gotowych elementów szt 22,000 18 Rury spustowe okrągłe o śr. 15 cm - montaż z gotowych elementów z blachy stalowej ocynkowanej i blachy z cynku m 130,650 3. Ocieplenie ścian zewnętrznych 3.1 Ściany - styropian 19 Przyklejenie płyt styropianowych EPS 70-040 o grubości 12 cm na ścianach betonowych, tynkowanych lub z mozaiki szklanej m2 1146,054 20 Przyklejenie płyt styropianowych o grubości 3 cm na ościeżach betonowych, tynkowanych lub z mozaiki szklanej m2 157,272 21 Przymocowanie płyt styropianowych za pomocą kołków plastikowych w ilości 5 szt./m2 do podłoża m2 1146,054 22 Przymocowanie płyt styropianowych za pomocą kołków plastikowych do podłoża z betonu - dodatek za każdy dodatkowy kołek szt 1146,054 23 Wykonanie dylatacji przez montaż profilu dylatacyjnego m 8,400 24 Zatapianie jednej warstwy siatki na ścianach i słupach. m2 1146,054 25 Zatapianie jednej warstwy siatki na ościeżach. m2 157,272 26 Montaż taśmy rozprężnej uszczelniającej gr=2mm m 524,240 27 Ochrona narożników wypukłych narożnikiem aluminiowym z siatką zbrojącą m 589,240 28 Dodatkowa warstwa siatki na parterze m2 220,000 29 Wykonanie ręczne cienkowarstwowej wyprawy z tynku mineralnego o fakturze kamyczkowej Gruntowanie podłoża - pierwsza warstwa. m2 1303,326 30 Wykonanie ręczne cienkowarstwowej wyprawy z tynku mineralnego o fakturze kamyczkowej na gotowym podłożu na ścianach płaskich i powierzchniach poziomych (ziarno 1,5 mm). m2 1303,326 31 Dwukrotne malowanie tynków fakturowych farbą nanosilikonową. m2 1303,326 32 Drzwiczki i kratki, osadzone w ścianach o powierzchni elementu do 0,1 m2 szt 14,000 33 Wykonanie podsufitki z paneli PCV m2 198,770 3.2 Remont cokołu 34 Wykopy o ścianach pionowych przy odkrywaniu odcinkami istniejących fundamentów o głębokości do 1.5 m w gruncie kat. IV m3 36,632 35 Skucie nierówności i oczyszczenie podłoża. m2 228,965 36 Przygotowanie podłoża pod izolacje mineralne - ręczne wykonanie warstwy wyrównawczej 5 mm zaprawą wyrównującą m2 228,965 37 Izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne. Gruntowanie podłoża nienasiąkliwego m2 228,965 38 Ocieplenie fundamentów budynku płytami styropianowymi XPS 300 gr 6 cm przy użyciu masy bitumicznej m2 228,965 39 Izolacja przeciwwilgociowa folią kubełkową 0,5 mm m2 97,684 40 Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi metodą lekką-mokrą przy użyciu gotowych zapraw klejących - przyklejenie jednej warstwy siatki na ścianach m2 228,965 41 Zasypanie wykopów ziemią z ukopów z przerzutem ziemi na odległość do 3 m i ubiciem warstwami co 15 cm w gruncie kat. IV m3 36,632 3.3 Wykończenie cokołu tynkiem mozaikowym 42 Wyprawa elewacyjna z tynku mozaikowego - nałożenie na podłoże farby gruntującej - pierwsza warstwa m2 152,310 43 Wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku mozaikowego nanoszonego ręcznie m2 152,310 4. Wymiana okien 44 Wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat drzwiowych o pow. ponad2 m2 m2 389,191 45 Montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych dwudzielnych z PCV z obróbką obsadzenia o pow. ponad 2.5 m2 m2 362,751 46 Montaż drzwi m2 26,440 47 Tynki wewnętrzne zwykłe kat. II wykonywane ręcznie na ścianach i słupach m2 319,704 48 Dwukrotne malowanie tynków gładkich farbą silikatową m2 319,704 5. Opaska przy budynku 49 Rozebranie opaski wokół budynku m2 122,105 50 Wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni w gruncie kat.II-IV - 10 cm głębok.koryta m2 122,105 51 Ręczne profilowanie i zagęszenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr.kat.III-IV m2 122,105 52 Podsypka piaskowa z zagęszczeniem ręcznym - 3 cm grub.warstwy po zagęszcz. m2 122,105 53 Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową m 130,820 54 Układanie nawierzchni chodników i placów z betonowej kostki brukowej gr. 6 i 8 cm - 11-20 elementów/m2 m2 122,105 6. Remont podestów wejściowych 55 Skucie wierzchnich warstw wykańczających schody i pochylnie m2 202,960 56 Posadzki wylewane lastrykowe dwuwarstwowe grubości 35 mm jednobarwne-lastryko płukane m2 202,960 7. Instalacja odgromowa 57 Demontaż istniejącej instalacji odgromowej kpl. 1,000 58 Łączenie przewodów instalacji odgromowej na dachu - podłączenie do obróbek blacharskich szt. 20,000 59 Rury winidurowe o śr.do 32 mm układane n.t. na podłożu innym niż beton m 108,000 60 Przewody instalacji odgromowej nienaprężane pionowe wciągane do rur m 108,000 61 Obudowy o powierzchni do 0.2 m2 szt. 20,000 62 Montaż złączy kontrolnych z połączeniem drut-płaskownik w instalacji uziemiającej i odgromowej szt. 20,000 63 Badania i pomiary instalacji uziemiającej (pierwszy pomiar) szt. 20,000 64 Badania i pomiary instalacji uziemiającej (każdy następny pomiar) szt. 20,000 8. Rusztowania 65 Rusztowania zewnętrzne rurowe o wysokości do 15 m m2 1581,754 66 Daszki ochronne wolno stojące o konstrukcji drewnianej (bez podłogi z desek) pokryte płytami pilśniowymi i folią polietylenową nad wejściami do budynków m2 rzutu 28,500 67 Osłony z siatki na rusztowaniach zewnętrznych m2 1581,754 68 Instalacje odgromowe rusztowań zewnętrznych przyściennych m2 1581,754 69 Czas pracy rusztowań grupy 1 9. Roboty w zakresie usuwania gruzu 70 Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odl.do 1 km m3 35,361 71 Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi - za każdy nast. 1 km, krotność=29 m3 35,361 2. Zamówienie obejmuje wykonanie kosztorysów powykonawczych Do przedmiotu zamówienia należy również wykonanie kosztorysów powykonawczych oraz wszelkie inne koszty towarzyszące wykonaniu w tym m.in.: organizacja i utrzymanie zaplecza i placu budowy (wraz z dostarczeniem niezbędnych mediów oraz zabezpieczeniami wynikającymi z przepisów BHP i p.poż, oznakowania robót, zabezpieczenie placu budowy, uzyskania wymaganych decyzji i zgód, nadzorów, oczyszczania i utrzymywania w dobrym stanie dróg przyległych do placu budowy z wszelkich nieczystości związanych z prowadzoną budową, naprawy szkód powstałych w wyniku realizacji robót, segregowania, składowania unieszkodliwiania odpadów oraz wywiezienia gruzu budowlanego, odbiorów przewidywanych warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, obsługi geodezyjnej, koszty ewentualnych odszkodowań, ubezpieczenia oraz koszty usuwania wad i usterek gwarancyjnych i wynikających z rękojmi) 3. Wykonawca przed złożeniem oferty cenowej powinien dokładnie zapoznać się z dokumentacją łącznie z uzgodnieniami i warunkami technicznymi (wraz ze sprawdzeniem wszystkich wymiarów zawartych w projektach oraz ilości wymienionych w przedmiarach robót) a także dokonać oględzin terenu gdzie będzie realizowana inwestycja aby w razie stwierdzonych niejasności domagać się od Zamawiającego wyjaśnień. 4. Jeżeli w załącznikach do SIWZ pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych przykładowo do wyceny. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktu innego producenta o parametrach równoważnych lecz nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji technicznej. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. 5. Zamawiający przewiduje płatności dla Wykonawcy po realizacji całego przedmiotu zamówienia, w ciągu 30 dni licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wypełnionej faktury, która będzie wystawiona przez Wykonawcę po odbiorze końcowym całego zadania. Zapłata będzie się odbywała na podstawie jednej faktury. Faktura wystawiona będzie po zrealizowaniu całego zadania. 6. Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia. Przyjmuje się, że Wykonawca upewnił się co do prawidłowości i kompletności oferty, która powinna pokryć wszystkie jego zobowiązania umowne, a także wszystko to co może być konieczne dla właściwego wykonania i wykończenia robót oraz usunięcia usterek. 7. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia na podstawie i zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, a także wykonać wszystkie inne czynności opisane w SIWZ i załącznikach do niej. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z projektami budowlanymi i pozostałą dokumentacją przetargową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową z wynagrodzeniem ryczałtowym w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót lub materiałów niż przewidziano w jakiejkolwiek pozycji przedmiaru nie będzie to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia lecz jako konieczne roboty i materiały, które Wykonawca zobowiązany jest wykonać i dostarczyć w ramach ceny określonej w ofercie. Ewentualne braki w przedmiarze robót w robotach lub materiałach, które są konieczne do wykonania kompletnego zadania na podstawie projektów budowlanych, wykonawczych, specyfikacji technicznej, dokumentacji formalno-prawnej lub SIWZ nie zwalniają wykonawcy z obowiązku ich wykonania, wykonawca ma obowiązek wykonać wszystkie konieczne roboty i dostarczyć wszystkie materiały w ramach wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie, która będzie zawarta w ramach niniejszego zamówienia publicznego. 8. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania i utrzymania na własny koszt wykonanego oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji, a także jego demontażu po robotach i powinien to uwzględnić w cenie ofertowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10 000 zł /słownie: dziesięć tysięcy złotych 0/100 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: - w pieniądzu. - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy - oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - w gwarancjach bankowych; - w gwarancjach ubezpieczeniowych - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z pózn. zm.) 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, wpłaty należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego z takim wyprzedzeniem, aby środki znajdowały się na koncie Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert tj.: Urząd Gminy Sadkowice 09 9291 0001 0035 8648 2000 0010 BS BR o/Sadkowice 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 8. Zamawiający zwróci wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. l, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a). odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b). zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gminasadkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach