Zespół Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-134 Łódź, ul. Rojna 20
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0-42 6110172 , fax. 0-42 6110172
- Data zamieszczenia: 2012-10-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi
ul. Rojna 20 20
91-134 Łódź, woj. łódzkie
tel. 0-42 6110172, fax. 0-42 6110172
REGON: 00027694300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://muzyczna.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ MUZYCZNYCH IM. ST. MONIUSZKI W ŁODZI - WYMIANA STOLARKI BUDOWLANEJ, OCIEPLENIE ŚCIAN I DACHU ORAZ STROPODACHU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, których celem jest kompleksowa termomodernizacja budynków przeznaczonych na działalność statutową Zamawiającego, wschodzących w skład kompleksu Zespołu Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi w zakresie wymiany stolarki budowlanej oraz ocieplenia ścian zewnętrznych, docieplenia dachu oraz stropodachu budynku głównego oraz łącznika wraz z robotami towarzyszącymi. 2. Prace budowlane w szczególności obejmują: 2.1. Roboty rozbiórkowe a). Zdemontowanie istniejących obróbek blacharskich, parapetów okiennych. b). Zdemontowanie instalacji odgromowej, opraw oświetleniowych, tabliczek informacyjnych. c). Zdemontowanie krat okiennych. 2.2. Roboty montażowe: a). Ocieplenie ścian zewnętrznych w technologii lekkiej - mokrej (płyta styropianowa o grubości 14 cm). b). Wymiana pozostałych do wymiany okien i drzwi (w niektórych przypadkach będących wynikiem przemurowań i wyburzeń - rysunki elewacji przed i po termomodernizacji): - okno 203 cm x 200 cm - szt. 10 (symbol O1), - okno 203 cm x 200 cm - szt. 14 (symbol O2), - okno 203 cm x 100 cm - szt. 10 (symbol O3), - okno 80 cm x 100 cm - szt. 1 (symbol O4), - drzwi 90 cm x 195 cm prawe - szt. 1 (symbol D1), - drzwi 90 cm x 200 cm lewe - szt. 1 (symbol D2), - drzwi 200 cm x 285 cm dwuskrzydłowe - szt. 1 (symbol D3). Okna z PCV według podziału wynikającego z zestawienie stolarki wyposażone w nawiewniki (napowietrzacze). Drzwi D1 i D2 - stalowe ewakuacyjne wyposażone w samozamykacz, zamek typu yale, klamkę. Drzwi D3 - ALU ciepłe, każde skrzydło wyposażone w zamek typu yale, samozamykacz c). Wymiana parapetów. d). Remont powierzchni nieocieplanych. e). Remont krat. f). Docieplenie stropodachu budynku głównego granulatem z wełny mineralnej grubości 25 cm wraz z remontem poszycia dachu papą termozgrzewalną, g). Docieplenie dachu łącznika (pomiędzy budynkiem głównym, a salą gimnastyczną) styropapą o grubości 17 cm - dach budynku sali gimnastycznej został już docieplony styropapą h). Odtworzenie nawierzchni i wykonanie opaski. 2.3. Prace porządkowe i utylizacyjne. 3. Zakres prac szczegółowo określają: 1) Projekt budowlano - wykonawczy sporządzony przez Michała Tomasiewicza - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) Kosztorys nakładczy (przedmiar robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Łódź, ul. Rojna 20 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego 6. Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy (około 10.11.2012 roku) do dnia 30.06.2013 roku, z zastrzeżeniem etapowości prowadzenia robót, co jest uzależnione od wysokości środków finansowych, jakimi Zamawiający będzie dysponował w danym roku budżetowym. Wykonawca zobowiązany jest do zaakceptowania następującego harmonogramu prac: 1) w 2012 roku (do 27.12.2012 roku) - zakres prac odpowiadający kwocie ca 560.000,00 zł brutto, 2) w 2013 roku (do 30.06.2013 roku) - pozostała kwota kontraktu. 7. Zamawiający żąda, aby Wykonawca składając ofertę uwzględnił przede wszystkim następujący podział robót w poszczególnych latach realizacji: 1) 2012 rok - m.in. wymiana stolarki budowlanej, docieplenie stropodachu z remontem pokrycia dachu budynku głównego oraz dociepleniem styropapą łącznika i ociepleniem ścian zewnętrznych w części stanowiącej dopełnienie do posiadanej przez Zamawiającego kwoty środków finansowych, 2) 2013 rok - pozostałe prace, w tym: ocieplenie ścian, roboty towarzyszące, pomiary i sprawdzenia oraz odbiory. 8. Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie pozytywnych opinii (protokołów odbiorowych) z czynności odbiorowych dokonywanych przez instytucje i urzędy publiczne, bez których nie możliwe jest przeprowadzenie i zakończenie czynności odbiorowych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 9. Realizacja przedmiotu zamówienia winna umożliwiać Zamawiającemu prowadzenie statutowej działalności. Prowadzone przez Wykonawcę prace nie mogą stwarzać zagrożenia życia lub zdrowia osób przebywających w budynku Zamawiającego lub w jego otoczeniu. W przypadku występowania kolizji terminowych, Wykonawca zobowiązuje się do czasowego ograniczenia zakresu realizowanych robót lub zmniejszenia ich uciążliwości w sposób umożliwiający Zamawiającemu realizację statutowych obowiązków. 10. Warunki finansowe rozliczeń: a) Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego (wystawiania faktur częściowych), jednak nie częściej niż raz na miesiąc kalendarzowy do wysokości środków jakie Zamawiający będzie posiadał w planie finansowym, b) podstawą wystawienia faktur (częściowych lub końcowej) będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót częściowych lub końcowy, c) każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. d) podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. e) postęp realizowanych przez Wykonawcę prac winien być dostosowany do możliwości finansowych Zamawiającego (szczególnie w 2012 roku); Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przez Wykonawcę prac w zakresie wykraczającym poza wysokość środków finansowych, którymi Zamawiający dysponuje w planie finansowym jednostki, nie mniej bez prawa dochodzenia od Zamawiającego wynagrodzenia, które zostanie uiszczone dopiero po uruchomieniu zabezpieczonych środków w planie finansowym Zamawiającego. 11. Główny kod CPV: 45.00.00.00-7 - roboty budowlane. Dodatkowy kod CPV: 45.40.00.00-1 - roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 4. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu w wysokości - 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) na zasadach określonych w art. 45 i art. 46 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://muzyczna.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- CZĘŚĆ I - Budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych wraz z przebudową wejścia głównego do budynku Urzędu Miejskiego w Łęczycy CZĘŚĆ II - Budowa windy dla osób niepełnosprawnych w budynku Urzędu Miejskiego w Łęczycy
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku hali sportowej wraz z zapleczem na terenie Gminnego Ośrodka Sportu i Turystyki w Wieruszowie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa pasywnego budynku użyteczności publicznej - projekt pilotażowy
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Rawie Mazowieckiej
Dodano: 2016-07-27 - Pakiet 1: Budowa szybu windowego z windą szpitalną w budynku Przychodni Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej - Curie w Zgierzu, Pakiet 2:wymiana stolarki okiennej i drzwiowej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej - Curie w Zgierzu
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu chodników w m. Cielądz w ciągu drogi wojewódzkiej nr 707
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg 115/2016 Na wykonanie remontu lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi w podziale na 4 części
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie remontu lokali zamiennych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi
Dodano: 2016-07-26 - Rozbudowa budynku szkoły w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
Dodano: 2016-07-26 - REMONT SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z PRACAMI OGÓLNOBUDOWLANYMI W BUDYNKU GIMNAZJUM NR 1 W PABIANICACH
Dodano: 2016-07-26