Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 3 w Końskich ul. Partyzantów 2

Gmina Końskie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-200 Końskie, ul. Partyzantów 1/24
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3723249, 3723720 , fax. 041 3722955
  • Data zamieszczenia: 2010-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Końskie
    ul. Partyzantów 1/24 1/24
    26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3723249, 3723720, fax. 041 3722955
    REGON: 29100979700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 3 w Końskich ul. Partyzantów 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dokończenie robót termomodernizacyjnych (w tym: wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych, dachu, wymianie okien oraz modernizacji centralnego ogrzewania) budynku czynnego Przedszkola Samorządowego nr 3 w Końskich ul. Partyzantów 2, na podstawie Dokumentacji Projektowej w tym: a. Projekt Budowlany- wymiana okien i drzwi oraz ocieplenie budynku, b. Projekt wykonawczy - wymiana okien i drzwi oraz ocieplenie budynku, c. Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (wymiana okien i drzwi oraz ocieplenie budynku), d. Projekt Budowlany- projekt techniczny modernizacji centralnego ogrzewania, e. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - instalacja centralnego ogrzewania, f. Przedmiary na wymianę okien, drzwi, ocieplenie budynku oraz wykonanie instalacji centralnego ogrzewania oraz Inwentaryzacji robót wykonanych przez poprzedniego wykonawcę. Ponadto w ramach remontu należy wykonać: 1. Zamurowanie 2-je drzwi zewnętrznych od strony. wschodnia i południowej, 2. Wykonanie parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej i wewnętrznych konglomerat zaokrąglony z podmurowaniem szczeliny, 3. Wykonanie nowej instalacji odgromowej w tym zwodów pionowych z drutu ?8mm w rurach PCV, 4. Remont kominów polegający na: - wykonaniu tynków na kominach - zamontowaniu w otworach wentylacyjnych kominów kratki (po jednej otwieralnej w celu umożliwienia przeglądów kominiarskich) - wykonanie obróbek blacharskich - wykonanie nowych czapek na kominach. - udrożnienie kominów potwierdzone protokółem kominiarskim, 5. Wykonanie obróbek blacharskich na dachu przy luksferach, 6. Dokończenie obróbek i ocieplenia dachu, 7. Wykonanie opaski wokół budynku od strony południowej i wschodniej szer.0,5 m z kostki betonowej, 8. Remont wejść i zadaszeń od strony północnej i zachodniej (wykonanie nowego pokrycia z papy i obróbek blacharskich wraz z odnowieniem tarasu od strony północnej), Okna z PCV od zewnątrz brązowe wewnątrz białe wyposażone w nawiewniki higrosterowalne. Szyby antywłamaniowe zewnętrzne, wewnętrzne szyba bezpieczna, okucia antywłamaniowe dla klasy P2. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac w sposób umożliwiający normalne funkcjonowanie przedszkola. W pierwszym etapie Wykonawca powinien wykonać prace wewnątrz budynku. Wykonawca zobowiązany jest dokonać sprawdzenia elementów już wykonanych w ramach wcześniejszych prac i udzielenia gwarancji na cały obiekt. Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 07.09. 2010r.. do godziny 09.00 (czasu lokalnego) w wysokości: - 9000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach