Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Ostrężnicy i Szkoły Podstawowej w Nawojowej Górze

Urząd Miejski w Krzeszowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 32-065 Krzeszowice, ul. Ogrodowa 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2520855 , fax. 012 2520802
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Krzeszowicach
    ul. Ogrodowa 1 1
    32-065 Krzeszowice, woj. małopolskie
    tel. 012 2520855, fax. 012 2520802
    REGON: 00052690800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzeszowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Ostrężnicy i Szkoły Podstawowej w Nawojowej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Opis zakresu termomodernizacji budynków Szkoły Podstawowej w Ostrężnicy Dane budynku: Powierzchnia ścian i stropów ogółem - 1 650 m2 Powierzchnia ścian i stropów docieplana -1 472 m2 Ilość kondygnacji -2 Całkowita wysokość budynku - 10,42 m Opis planowanego zamierzenia: Termomodernizacja budynku obejmuje wszystkie ściany zewnętrzne oraz strop w dwóch skrzydłach głównych, z wyjątkiem części środkowej, w której strop został ocieplony podczas prac adaptacyjno-remontowych w 2008 r. Planowana termomodernizacją będzie polegać na nałożeniu na elewacje budynku warstwy termoizolacyjnej złożonej z płyt styropianowych i warstwy tynku w celu docieplenia budynku. Poddasze zostanie ocieplone w jednej części poprzez wdmuchnięcie wełny, a w drugiej części poprzez ułożenie warstwy wełny i zabezpieczenie jej folią. Dach Ocieplenie stropu nad salą gimnastyczną polega na wdmuchnięciu wełny mineralnej grubości 15 cm. Ocieplenie stropu nad drugą częścią należy wykonać poprzez ułożenie warstwy wełny mineralnej i zabezpieczenie jej folią. Ściany zewnętrzne Zakłada się wykonanie:-izolacji ścian zewnętrznych styropianem EPS 70 040, gr. 12 cm. , - izolację ścian piwnic od strony podwórza - polistyrenem ekstrudowanym gr 6 cm.-izolację cieplną szpalet okiennych i drzwiowych - styropianem EPS 70 040, gr. 3 cm. Tynki zewnętrzne zostaną wykonane jako akrylowe na siatce, barwione w masie, o granulacji 2,00 mm, faktura baranek. Kolorystyka oznaczona na rysunkach elewacji (w załączeniu) dobrana wg kolornika StoColor System:-podmurówki - tynk mozaikowy np. marmolit - ściany 1 piętro - kolor StoColor System 32138 - ściany poddasze - kolor StoColor System 32135 - szpalety - kolor zgodny z kolorem tynku elewacji przy szpalecie - obróbki blacharskie z blachy powlekanej - kolor brązowy - parapety zewnętrzne stalowe powlekane w kolorze brązowym - balustrady malowane farbami ftalowymi - kolor RAL 7004 Dopuszcza się zastosowanie tynku innych firm, z zastrzeżeniem użycia analogicznych kolorów, które należy ustalić z Inwestorem - Gminą Krzeszowice. Prace przy wykonaniu docieplenia należy wykonywać w następującej kolejności: - prace przygotowawcze powierzchni ścian, - przygotowanie kleju - szpachli i przyklejenie do powierzchni ścian płyt styropianowych o gr. 12 cm (szpalety otworów okiennych i drzwi wejściowych należy okleić styropianem o gr. 3 cm), - przymocowanie do podłoża płyt styropianowych za pomocą kołków plastikowych - 4 szt./ na płytę -nałożenie warstwy kleju - szpachli na powierzchnię styropianu, -układanie siatki zbrojeniowej z włókna szklanego z wciśnięciem jej za pomocą pacy w zaprawę klejową, -uzupełnienie i wyrównanie warstwy kleju-szpachli skrywającej siatkę, -ułożenie drugiej warstwy siatki do wysokości 2 m, -wykonanie zewnętrznej warstwy tynku akrylowego po uprzednim zagruntowaniu podłoża. Przy realizacji prac termomodernizacyjnych uwzględnić należy zamurowanie otworów okiennych, montaż okien PVC w kolorze białym z uwzględnieniem prac towarzyszących przy wymianie, bądź montażu nowych okien: 1.wybicie nowych otworów, w których zostaną zamontowane dwa okna o wymiarach 1,50 x 1,50 m od strony północno- wschodniej wraz z wykonaniem nadproża stalowego poz. 2.7., usunięciem gruzu i pracami towarzyszącymi, 2.montaż trzech okien od strony południowo - zachodniej, istniejące o wymiarze 1,5 x 2,4 cm należy wymienić na okna 1,5 x 1,7 cm wraz z wykonaniem nadproża poz. 2.9., usunięciem gruzu, zamurowaniem fragmentu otworu i pracami towarzyszącymi, 3.w miejsce istniejących drzwi o wymiarach 1,00 x 2,30 m wstawić okno o wymiarach 1,50 x 1,50 m wraz z zamurowaniem fragmentu otworu, wykonaniem nadproża stalowego poz. 2.4., usunięciem gruzu i pracami towarzyszącymi, 4.montaż jednego okna od strony południowo - zachodniej, istniejące o wymiarze 1,9 x 2,15 cm należy wymienić na okna 1,9 x 1,45 cm wraz z usunięciem gruzu i wykonaniem prac towarzyszących, 5.zamurowanie otworu okiennego o wymiarach 0,50 x 1,45 m od strony północno- wschodniej wraz z usunięciem gruzu i pracami towarzyszącymi, 6.zamurowanie otworu okiennego o wymiarach 0,55 x 1,45 m od strony południowo - zachodniej wraz z usunięciem gruzu i pracami towarzyszącymi. Od strony północno - wschodniej i od strony południowo -zachodniej należy skuć betonowe schody i usunąć gruz z terenu szkoły. Roboty towarzyszące obejmują montaż parapetów wewnętrznych wykonanych z PCV wraz z pracami wykończeniowymi (uzupełnienie ubytków powstałych przy demontażu okien, malowanie szpalet). Wykonawca zdemontowane okna, drzwi i barierkę zamontowana przy wejściu do biblioteki usunie z placu budowy. Przy realizacji prac termomodernizacyjnych uwzględnić należy prace w piwnicy obejmujące: demontaż schodów klatki schodowej, skucie tynków pod izolację w miejscu klatki schodowej i pomieszczenia obok klatki schodowej, izolacja cieplna ze styropianu EPS 100-38 gr. 5 cm, izolację przeciwwilgociową pod zasyp, zasyp gruntem oraz prace na parterze obejmujące: demontaż schodów klatki schodowej, wykucie przejścia przez dylatację, zalanie monolityczne stropu w poziomie 0,00 i w poziomie piętra +2,78, uzupełnienie ubytków tynku na ścianach po otworach po wyburzeniu ścian, zagruntować i wymalować powierzchnię ścian w miejscu przebicia kolor - I grupa cenowa, wykonanie posadzki z płytek ceramicznych w ilości 15 m2. Dla ujednolicenia kolorystyki obiektu szkoły należy również pomalować ściany budynku gospodarczego w kolorze tynku jaki zostanie nałożony na szkołę. Ponadto należy wykonać obróbki blacharskie oraz zamontować nowe parapety zewnętrzne. Parametry montowanych okien: - profil termoizolacyjny 5-komorowy z PCV wysokoudarowego o dużej wytrzymałości termicznej i mechanicznej, - wkłady szybowe zespolone k= 1,1 W/m?K, - z mikrowentylacją, - okucia obwiedniowe z blokadą błędnego położenia klamki, - kolor biały. 2.Opis zakresu termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Nawojowej Górze - nowa część budynku Dane budynku: Powierzchnia ścian i stropów ogółem - 1 547 m2 Powierzchnia ścian i stropów docieplana - 1 335 m2 Ilość kondygnacji - 2 Wysokość budynku - 11,23 m Opis planowanego zamierzenia: Termomodernizacja budynku obejmuje wszystkie ściany zewnętrzne, z wyjątkiem ścian budynku starego- skrzydła zachodniego szkoły, na którym wykonano już ocieplenie ścian i zastosowano kolorystykę jasnopomarańczową z białymi akcentami oraz stropy w tych częściach budynku. Planowana termomodernizacją będzie polegać na nałożeniu na pozostałe ściany elewacji nowej części budynku warstwy termoizolacyjnej złożonej z płyt styropianowych i warstwy tynku w celu docieplenia budynku. Dach zostanie ocieplony warstwą wełny mineralnej. Strop Zakłada się wykonanie izolacji cieplnej stropu wełną mineralną gr. 15 cm. od góry. Ocieplenie polegać będzie na ułożeniu warstwy izolacji z płyt z wełny mineralnej i położeniu podłogi drewnianej z płyt OSB gr. 25 mm na legarach wysokich na 15 cm, szerokich na 7 cm, w rozstawie co 60 cm. Ściany zewnętrzne Zakłada się wykonanie : -izolacji ścian zewnętrznych styropianem EPS 70 040, gr. 12 cm., -izolację ścian przyziemia - EPS 70 040, styropianem gr 6 cm. -izolację cieplną szpalet okiennych i drzwiowych - styropianem EPS 70 040, gr. 3 cm. Tynki zewnętrzne zostaną wykonane jako akrylowe na siatce, barwione w masie, o granulacji 2,00 mm, faktura baranek. Tynk na podmurówkach przewiduje się jak tynk mozaikowy - np. marmolit. Kolorystyka oznaczona na rysunkach elewacji (w załączeniu) dobrana wg kolornika StoColor System: -szpalety - kolor zgodny z kolorem tynku elewacji przy szpalecie -rynny i rury spustowe PVC - kolor brązowy -obróbki blacharskie z blachy powlekanej - kolor brązowy -parapety zewnętrzne stalowe powlekane w kolorze brązowym. Prace przy wykonaniu docieplenia należy wykonywać w następującej kolejności: -prace przygotowawcze powierzchni ścian, -przygotowanie kleju - szpachli i przyklejenie do powierzchni ścian płyt styropianowych o gr. 12 cm (szpalety otworów okiennych i drzwi wejściowych należy okleić styropianem o gr. 3 cm), -przymocowanie do podłoża płyt styropianowych za pomocą kołków plastikowych - 4 szt./ na płytę -nałożenie warstwy kleju - szpachli na powierzchnię styropianu, -układanie siatki zbrojeniowej z włókna szklanego z wciśnięciem jej za pomocą pacy w zaprawę klejową, -uzupełnienie i wyrównanie warstwy kleju-szpachli skrywającej siatkę, -ułożenie drugiej warstwy siatki do wysokości 2 m, -wykonanie zewnętrznej warstwy tynku akrylowego po uprzednim zagruntowaniu podłoża. Ponadto należy wykonać obróbki blacharskie i zamontować parapety zewnętrzne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Wysokość wadium - każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych)2 Forma wadium. 2.1 Wadium może być wniesione w następujących formach:-pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;-gwarancjach bankowych;-gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w w/w formach musi być opatrzone adnotacją: Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Ostrężnicy i Szkoły Podstawowej w Nawojowej Górze.2.2 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a.nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,c. kwotę gwarancji,d.termin ważności gwarancjie.zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 2.3 Postanowienia pkt.2.2. stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt.2.1.b) i 2.1.e). 3 Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Urząd Miejski w Krzeszowicach, Bank Ochrony Środowiska S.A. Oddział Kraków Nr konta 601540 1115 2001 6000 1414 0001 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężnej należy dołączyć do złożonej oferty. 4 Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. W przypadku wnoszenia wadium w gotówce Zamawiający zaleca dokonanie wpłaty na rachunek bankowy minimum 2 dni robocze przed terminem składania ofert, aby kwota wadium została zaksięgowana na rachunku Zamawiającego przed datą i godziną złożenia oferty.5 Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p. 6 Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;-zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie złożył dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:1.1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 U.P.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:1.1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),1.1.2.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich ) 1.1.3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, 1.2.Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.2.1.W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:1.2.1.1. wykaz robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). 1.2.1.2.wykaz osób odpowiedzialnych za wykonanie zadania według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Architektów lub Izby Inżynierów oraz posiadanie przez te osoby odpowiednich uprawnień 1.2.2.Za spełnienie warunku będzie uważane:1.2.2.1.wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie przynajmniej jednego zamówienia w zakres, którego weszła termomodernizacja budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto. 1.2.2.2.dysponowanie osobą gotową do podjęcia obowiązków kierownika robót, posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane i będącą członkiem Izby Architektów lub Izby Inżynierów Budownictwa. 1.3.Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.3.1.W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.2.Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: pkt. 1.1. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:2.1.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;.2.2.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3.Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 2.1. oraz 2.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia-nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wymienione w warunkach wyżej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzeszowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach