Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków B i C zlokalizowanych na terenie ZSP Nr 2 RCKU i P w Łowiczu w ramach projektu: Poprawa jakości powietrza poprzez przeprowadzenie prac termomodernizacyjnych w budynkach użyteczności publicznej na terenie Powiatu Łowickiego

Powiat Łowicki ogłasza przetarg

  • Adres: 99-400 Łowicz, ul. Stanisławskiego 30
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8375902 , fax. 46 8375015
  • Data zamieszczenia: 2014-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łowicki
    ul. Stanisławskiego 30 30
    99-400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 046 8375902, fax. 46 8375015
    REGON: 75014776800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lowicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków B i C zlokalizowanych na terenie ZSP Nr 2 RCKU i P w Łowiczu w ramach projektu: Poprawa jakości powietrza poprzez przeprowadzenie prac termomodernizacyjnych w budynkach użyteczności publicznej na terenie Powiatu Łowickiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków B i C zlokalizowanych na terenie ZSP Nr 2 RCKU i P w Łowiczu w ramach projektu: Poprawa jakości powietrza poprzez przeprowadzenie prac termomodernizacyjnych w budynkach użyteczności publicznej na terenie Powiatu Łowickiego. 2. W zakres robót wchodzą m.in.: 2.1. Budynek C 2.1.1. Wymiana części okien na okna wyposażone w nawiewniki higrosterowane, 2.1.2. Wymiana drzwi zewnętrznych i wrót na nowe, 2.1.3. Zamurowanie części otworów drzwiowych i montaż okna, zamurowanie części otworu okiennego, poszerzenie otworu drzwiowego, 2.1.4. Ocieplenie ścian zewnętrznych z wykonaniem warstwy izolacyjnej ze styropianu oraz wyprawy elewacyjnej tynkiem silikatowym barwionym, 2.1.5. Wymiana rur spustowych, 2.1.6. Wymiana parapetów zewnętrznych, 2.1.7. Demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej, dostosowanie zawiesi do nowej grubości ścian, 2.1.8. Demontaż i ponowny montaż oświetlenia zewnętrznego, 2.1.9. Remont zadaszeń nad wrotami oraz nad wejściami zlokalizowanymi w łączniku - naprawa tynku, wyrównanie powierzchni od spodu zadaszenia, wykonanie nowego tynku jak na elewacji, wymiana istniejącego pokrycia na papę termozgrzewalną z formowaniem spadków, montaż obróbek blacharskich, 2.1.10. Wymiana obróbek blacharskich, 2.1.11. Remont kominów na łączniku, 2.1.12. Dostawa i montaż drabiny wejściowej na dach, 2.1.13. Demontaż części zadaszeń betonowych nad wrotami 2.1.14. Wykonanie izolacji przewodów instalacji c.o. w pomieszczeniu kotłowni, modernizacja instalacji c.o. 2.2. Budynek B 2.2.1. Wyrównanie powierzchni elewacji poprzez przycięcie elementów stalowych, 2.2.2. Demontaż oświetlenia zewnętrznego, ponowny montaż po wykonaniu docieplenia, 2.2.3. Demontaż instalacji odgromowej (pionowej i poziomej), przedłużenie naciągów zwodów pionowych, ponowny montaż instalacji, 2.2.4. Remont kominów i wywietrzników dachowych, 2.2.5. Demontaż wspornika z izolatorami przyłącza elektroenergetycznego, przedłużenie końcówek wspornika, ponowny montaż wspornika, 2.2.6. Wymiana rynien (budynek trzykondygnacyjny, łącznik, sala gimnastyczna) i rur spustowych (budynek trzykondygnacyjny i łącznik), 2.2.7. Docieplenie ścian zewnętrznych z wykonaniem warstwy izolacyjnej ze styropianu oraz wyprawy elewacyjnej tynkiem silikatowym barwionym, 2.2.8. Docieplenie ścian zewnętrznych piwnic styrodurem, 2.2.9. Docieplenie stropodachu niewentylowanego sali gimnastycznej i budynku trzykondygnacyjnego płytami styropianowymi laminowanymi z papą wraz z wykonaniem nowego pokrycia stropodachu papą termozgrzewalną, 2.2.10. Docieplenie stropodachu wentylowanego zaplecza sali gimnastycznej granulatem z wełny mineralnej wraz z wykonaniem nowego pokrycia stropodachu papą termozgrzewalną, 2.2.11. Wymiana części okien na nowe i wymiana parapetów zewnętrznych na nowe, 2.2.12. Remont zadaszeń nad drzwiami wejściowymi do budynku oraz murowanych balustrad, 2.2.13. Wykonanie opasek odwadniających wokół budynku. 3. Charakterystyka budynków: 3.1. Budynek C: 3.1.1. kubatura - m3, 3.1.2. powierzchnia zabudowy - 1589,7,0 m2, 3.1.3. Powierzchnia użytkowa - 2461,0 m2, 3.1.4. Maksymalna wysokość budynku - 12,50 m. 3.2. Budynek B: 3.2.1. Budynek główny: wymiary budynku głównego - 56,38 x 14,78 m, wysokość części nadziemnej (wysokość do kalenicy) - 11,70 m - budynek niski (N), ilość kondygnacji - 4 (budynek 3 piętrowy - podpiwniczony), powierzchnia zabudowy ~ 800,0 m2, kubatura - 9 300 m3. 3.2.2. Łącznik: wymiary budynku głównego - 12,15 x 6,72 m, wysokość - 5,40 m - budynek niski (N), ilość kondygnacji - 1, powierzchnia zabudowy ~ 82,0 m2, kubatura ~ 440 m3, 3.2.3. Sala gimnastyczna z zapleczem: wymiary budynku sali gimnastycznej - 36,6x16 m, wymiary zaplecza - 36,6 x 8,0 m, wysokość sali - 8,0 m - budynek niski (N.), wysokość zaplecza - 3,6 m - budynek niski (N), ilość kondygnacji - 1, powierzchnia zabudowy ~ 585 + 293 m2 = 878 m2, kubatura ~ 4 620 + 1 050 m3 = 5 670 m3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do dnia, w którym upływa termin składania ofert do godz. 10.00. wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 83 9297 0005 0754 1561 2061 0003, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz 1158 z późn. zm. )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.lowicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach