Przetargi.pl
świadczenie usługi sprzątania siedzib Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy Bema 70 w okresie od 01.12.2013 r. do 30.11.2014 r.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 01-225 Warszawa, ul. gen. Józefa Bema 70
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6323215 , fax. 022 6327242
  • Data zamieszczenia: 2013-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy
    ul. gen. Józefa Bema 70 70
    01-225 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6323215, fax. 022 6327242
    REGON: 00066584000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnwola.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usługi sprzątania siedzib Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy Bema 70 w okresie od 01.12.2013 r. do 30.11.2014 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac objętych przedmiotowym zamówieniem obejmuje: Czynności podlegające wynagrodzeniu miesięcznemu: 1. Codziennie: 1. opróżnianie i wymiana worków foliowych w pojemnikach na śmieci, 2. wynoszenie śmieci do punktów zbiorczych (Zamawiający segreguje śmieci) 3. usuwanie kurzu z wszelkich powierzchni płaskich: mebli, biurek, parapetów, 4. usuwanie na bieżąco odcisków na powierzchniach szklanych, lustrach, 5. odkurzanie, zamiatanie i mycie na mokro powierzchni podłóg, klatek schodowych, wycieraczek, (mycie podłóg z zastosowaniem specjalistycznych środków odpowiednich do danego rodzaju podłogi: wykładzin tarkett optima - korytarze, pokoje; lakierowane drewno-schody, panele podłogowe - pokoje) 6. utrzymanie w czystości pomieszczenia przeznaczonego na przechowywanie sprzętu i materiałów czystościowych, 7. odkurzanie wszystkich powierzchni pokrytych wykładziną dywanową, 8. czyszczenie i dezynfekcja wszystkich urządzeń sanitarnych środkami do tego przeznaczonymi, 9. mycie urządzeń sanitarnych, glazury koło umywalek, luster, 10. mycie podłóg w toaletach środkami myjąco-dezynfekującymi, 11. mycie pojemników na mydło, papier toaletowy, ręczniki, 12. stosowanie w toaletach preparatów zapachowych, 13. oczyszczanie popielnic z niedopałków (popielnice ustawione w miejscach wskazanych przez Zamawiającego). 2.Raz w tygodniu : 1. usuwanie zanieczyszczeń z drzwi wewnętrznych do pokoi biurowych, parapetów, ścianek działowych, grzejników, oraz usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych i wyciągów, 2. odkurzanie i czyszczenie tapicerki meblowej, mycie całej glazury, lamperii, 3. drzwi wejściowych oraz sztucznych kwiatów. 4. mycie nóg krzeseł, podstaw foteli obrotowych , poręczy na klatkach schodowych 5. mycie listew przypodłogowych, 6. mycie glazury w łazienkach i pomieszczeniach socjalnych, 3. Raz w miesiącu : 1. mycie koszy na śmieci, 2. wycieranie na mokro z kurzu górnych części szaf , 3. mycie oszklonych gablot i tablic informacyjnych na korytarzach, 4. czyszczenie szafek gaśnic na korytarzach, 5. usuwanie pajęczyn, 6. wycieranie wyłączników światła, 7. mycie kaloryferów, 8. wymiana wkładów zapachowych w toaletach, 9. mycie drzwi wejściowych do budynków siedzib oraz podestów przed siedzibami 4.Dwa razy w miesiącu : 1. zamiatanie i mycie korytarzy piwnicznych, pomieszczeń magazynowych, archiwów, świetlic, nie wliczonych do codziennego sprzątania udostępnianych przez pracownika Zamawiającego 5.Dwa razy w roku w terminach:14.03.2014 r.- 15.04.2014 r. oraz 12.09.2014 r - 13.10.2014 r. 1. wykonanie wszystkich czynności porządkowych dostosowanych do rodzaju istniejących podłóg (PCV Tarkett Optima, wykładziny dywanowe, gres, terakota, panele podłogowe, PCV) pozwalających na stwierdzenie utrzymania ich we właściwym stanie sanitarnym i porządkowym, Wykaz czynności: a) odkurzanie, mycie, czyszczenie lub pranie, ręczne lub mechaniczne - podłogi i wykładziny we wszystkich pomieszczeniach, b) mechaniczne lub ręczne zdejmowanie powłok nabłyszczających lub ochronnych, nakładanie właściwych środków nabłyszczających ( 2-3 warstwy), polerowanie - punkt ten dotyczy tylko ciągów komunikacyjnych - korytarzy na których położone są wykładziny PCV, tarkett, w lokalizacjach ul. Bema 70 , ul. Nowolipki 16 i I-sze piętro razem ok.200m2 2. mycie punktów świetlnych, 3. sprzątanie baszt przy ul. Bema (zamiatanie, mycie na mokro), 4. mycie okien, parapetów zewnętrznych i ram okiennych. 5. mycie żaluzji, 6. mycie krat zewnętrznych, 7. mycie i dezynfekowanie aparatów telefonicznych (dezynfekowanie jednorazową chusteczką słuchawek, mycie całego aparatu stosownymi preparatami) 8. Odkurzenie (odświeżenie) verticali, rolet, 9. pranie tapicerek krzeseł i foteli 6. Jeden raz w roku: Zamiatanie, mycie powierzchni podłóg w budynku przy ul. Wolskiej 176, po uzgodnieniu terminu z pracownikiem Zamawiającego, w okresie trwania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3000,00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnwola.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach