Przetargi.pl
Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w obiektach zajmowanych przez Zamawiającego

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 01-233 Warszawa, ul. Gen. J. Bema 91
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 571 50 24 , fax. 022 571 50 50
  • Data zamieszczenia: 2012-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
    ul. Gen. J. Bema 91 91
    01-233 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 571 50 24, fax. 022 571 50 50
    REGON: 00201088200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-wola.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w obiektach zajmowanych przez Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w obiektach zajmowanych przez Zamawiającego. Dopuszcza się składanie ofert częściowych: CZEŚĆ 1: sprzątanie w budynku przy ul. Gen. J. Bema 91 w Warszawie, gdzie mieści się siedziba Zamawiającego, o łącznej powierzchni: 814,52 m2, parter - 641,52 m2 , piętro - 173,00 m2 . Zakres prac: sprzątanie obejmuje pomieszczenia biurowe, ciągi komunikacyjne, sanitariaty, mycie okien oraz utrzymanie w czystości wejścia do budynku. Usługa musi być świadczona po zakończeniu godzin urzędowania Ośrodka tj. od godz. 16:00, z wyjątkiem pomieszczenia kasy, składnicy akt, serwerowni i pokoju informatyków, w których usługa musi być wykonana w godzinach 15:30 do 16:00. CZEŚĆ 2: sprzątanie w budynku przy ul. Żytniej 75/77 w Warszawie, gdzie mieści się Dział Oparcia Społecznego Zamawiającego, o powierzchni: parter - 324,10 m2, suterena, piwnice - 140,60 m2, , tarasy - 56,00 m2, , ogród 300 m2. Zakres prac: sprzątanie obejmuje pomieszczenia biurowe, pomocnicze, świetlice, sale zajęć, jadalnię, salę konferencyjną, ciągi komunikacyjne, sanitariaty, mycie okien wraz z kratami i żaluzjami, utrzymanie w czystości wejścia do budynku oraz koszenie trawy w ogrodzie. Usługa musi być świadczona w godzinach pracy Działu od 7:30 do 10:30 lub od 16:00 do 19:00. Szczegółowy wykaz i opis pomieszczeń, powierzchni, rodzaje podłóg, ilość okien oraz częstotliwość ich sprzątania zostały opisane w Rozdziale 21 SIWZ w Załączniku A i B do wzoru umowy. Wykonawca przy świadczeniu usługi będącej przedmiotem zamówienia zobowiązany będzie zapewnić we własnym zakresie niezbędny sprzęt oraz środki czystości dobrej jakości, posiadające atest PZH do powszechnego stosowania, zapewniających skuteczność wykonywanych prac, dostosowanych do rodzaju czyszczonych powierzchni i nie uszkadzających ich oraz zapewnić środki dezynfekujące i zapachowe do toalet oraz worki na śmieci do wszystkich koszy. Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać czynności powszechnie przyjęte dla tego typu usług, zapewniając czystość, higienę i estetykę w pomieszczeniach budynków Zamawiającego. Zamówienie będzie realizowane w okresie od 01.04.2012 roku do 30.10.2013 roku. W sytuacji, gdy umowa nie zostanie podpisana przed wskazanym terminem, realizacja zamówienia nastąpi niezwłocznie po podpisaniu umowy, od dnia ustalonego między stronami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-wola.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach