Przetargi.pl
Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości na terenie obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, Pl. Dąbrowskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 3665400 , fax. 024 3665421
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
    Pl. Dąbrowskiego 2 2
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 3665400, fax. 024 3665421
    REGON: 61103840300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszplock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości na terenie obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości na terenie obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku. Przez obiekty Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku należy rozumieć: 1) Budynek przy ul. Kościuszki 20 (09-402 Płock) - Instytut Neofilologii. Utrzymaniu czystości i sprzątaniu podlegają: Sale wykładowe: 9 pomieszczeń, Pokoje biurowe: 12 pomieszczeń, Pomieszczenia gospodarcze: 12 pomieszczeń, Pokoje gościnne: 2 pomieszczenia Powierzchnia do sprzątania: - posadzki i wykładziny PCV o powierzchni 660, 78 m?, - posadzki z wykładzin dywanowych o powierzchni 112, 42 m?, - posadzki z terakoty i gresów o powierzchni 236, 41 m?, - posadzki lastryko: 80, 60 m?, - sanitariaty w ilości 12 sztuk (powierzchnia toalet: 71, 58 m?; ilość sedesów: 21; ilość umywalek: 18; ilość pisuarów: 6), - stolarka okienna, balkonowa i ścianki oszklone o powierzchni 168, 49 m? w ilości 74 szt. 2) Budynek przy ul. Gałczyńskiego 28 (09-400 Płock) - Instytut Pedagogiki. Utrzymaniu czystości i sprzątaniu podlegają: Sale wykładowe: 28 pomieszczeń, w tym 1 sala komputerowa, Pokoje biurowe: 11 pomieszczeń, Pomieszczenia gospodarcze: 13 pomieszczeń, Powierzchnia do sprzątania: - posadzki i wykładziny PCV o powierzchni 1 643, 83 m?, - posadzki z wykładzin dywanowych o powierzchni 231, 22 m?, - posadzki z terakoty i gresów o powierzchni 210, 85 m?, - posadzki lastryko: 69, 84 m?, - posadzki parkietowe i podłogi typu szwedzkie o powierzchni: 514, 82 m?, - sanitariaty w ilości 20 sztuk (powierzchnia toalet: 176, 20 m?; ilość sedesów: 36; ilość umywalek: 28), - stolarka okienna, balkonowa i ścianki oszklone o powierzchni 507, 14 m? w ilości 172 szt. 3) Budynek przy ul. Gałczyńskiego 28 (09-400 Płock) Studium Wychowania Fizycznego i Sportu. Utrzymaniu czystości i sprzątaniu podlegają: Pokoje biurowe: 3 pomieszczenia, Pomieszczenia gospodarcze: 12 pomieszczeń, Sale sportowe: 5 pomieszczeń, Powierzchnia do sprzątania: - posadzki i wykładziny PCV o powierzchni 537, 80 m?, - posadzki z wykładzin dywanowych o powierzchni 316, 74 m?, - posadzki z terakoty i gresów o powierzchni 286, 17 m?, - posadzki lastryko: 25, 38 m?, - posadzki parkietowe o powierzchni 515, 68 m?, - sanitariaty w ilości 11 sztuk (powierzchnia toalet: 189, 34 m?; ilość sedesów: 11; ilość umywalek: 19; prysznice: 33 szt.), - stolarka okienna, balkonowa i ścianki oszklone o powierzchni 307, 13 m? w ilości 181 szt. 4) Budynek przy Plac Dąbrowskiego 2 (09-402 Płock) - Instytut Matematyki i Informatyki, Akademickie Liceum Ogólnokształcące, Biblioteka Uczelniana, sale dydaktyczne, administracja uczelni, Rektorat. Utrzymaniu czystości i sprzątaniu podlegają: Sale wykładowe: 17 pomieszczeń, w tym 2 sale komputerowe i 2 aule. Pokoje biurowe: 30 pomieszczeń, Pomieszczenia gospodarcze: 8 pomieszczeń, Biblioteka Uczelniana: 7 pomieszczeń. Powierzchnia do sprzątania: - posadzki i wykładziny PCV o powierzchni 632, 24 m?, - posadzki z wykładzin dywanowych o powierzchni 594,22 m? , - posadzki z terakoty i gresów o powierzchni 1 669,68 m?, - posadzki lastryko: 20, 87 m?, - sanitariaty w ilości 15 sztuk (powierzchnia toalet: 160,47, 66 m?; ilość sedesów: 36; ilość umywalek: 25; ilość pisuarów 11), - stolarka okienna, balkonowa i ścianki oszklone o powierzchni 574,55m? w ilości 144 szt. 5) 3 budynki na terenie Instytutu Nauk Ekonomicznych w Trzepowie Nowym: Utrzymaniu czystości i sprzątaniu podlegają: Sale wykładowe: 19 pomieszczeń, w tym pomieszczenie audytorium auli, Pokoje biurowe: 8 pomieszczeń, Pomieszczenie techniczne: 1 pomieszczenie Pomieszczenia gospodarcze: 13 pomieszczeń Powierzchnia do sprzątania: - posadzki i wykładziny PCV o powierzchni 1 420, 67 m?, - posadzki z wykładzin dywanowych o powierzchni 205, 04 m? , - posadzki z terakoty i gresów o powierzchni 641, 45 m?, - posadzki lastryko: 56, 94 m?, - sanitariaty w ilości 5 sztuk (powierzchnia toalet: 76, 29 m?; ilość sedesów: 25; ilość umywalek: 21; ilość pisuarów: 6 sztuk; prysznice: 1 szt.), - stolarka okienna, balkonowa i ścianki oszklone o powierzchni 225,20 m? w ilości 105 szt. 6) Dom Studenta Nr 1 przy ul. Nowowiejskiego 6 (09-400 Płock): Utrzymaniu czystości i sprzątaniu podlegają: - korytarze, - kuchnie dla studentów, - klatki schodowej, - pralnia, - świetlica, - klub studencki, - pomieszczenia administracyjne, magazynowe, socjalne, - łazienka dla pracowników administracji, - 2 apartamenty wraz z łazienkami - jeden raz w roku, - 12 pokoi asystenckich i hotelowych (wraz z łazienkami) - jeden raz w roku - liczba tych pokoi może ulec zmianie. 7) Budynek mieszkalny przy ul. Zubrzyckiego 8 (09-410 Płock): Utrzymaniu czystości i sprzątaniu podlegają: Pomieszczenia mieszkalne: 3 pomieszczenia, Łazienka (sedes 1, umywalka 1, kabina prysznicowa 1): Przedpokój, schody, weranda, piwnica, garaż, tarasy - 2 Powierzchnia do sprzątania: - posadzki - gresy i terakoty: 93 m? - posadzki - podł. Szwedzkie: 74 m? - okna: 35,7 m?
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 9 000, 00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tzn. prowadzą działalność gospodarczą w przedmiotowym zakresie, zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn.: 1) Wykonawca musi dysponować minimum 24 osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do wykonania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, 2) Wykonawca musi posiadać minimum: 4 odkurzacze przemysłowe, 1 maszynę ekstrakcyjną do prania wykładzin dywanowych, minimum 1 automat szorujący, minimum 1 polerkę wysokoobrotową, 3) Wykonawca musi zastosować środki czystości, które posiadają aktualne atesty lub pozytywne opinie uprawnionego do tego podmiotu, 4) Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj., że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 usługę podobną do przedmiotu zamówienia, o wartości tej usługi nie mniejszej niż 100 % wartości zaoferowanej ceny ofertowej brutto. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: 1) Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów/ oświadczeń/: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w oparciu o załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - w oparciu o załącznik Nr 4 do SIWZ - potencjał kadrowy. 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca (wykaz ten załączony powinien być na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ), 5. Wykaz środków czystości proponowanych do zastosowania przy realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca do wykazu winien załączyć atesty lub pozytywne opinie uprawnionego podmiotu (wykaz ten załączony powinien być na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ), 6. Wykaz wykonanych usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości (w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), z podaniem przedmiotu zamówienia, jego wartości, daty i miejsca wykonania oraz odbiorców - w oparciu o załącznik Nr 7 do SIWZ. 7. Dokumentów potwierdzających, że usługi, o których mowa powyżej w ust. 4 rozdziału IV SIWZ zostały wykonane należycie. 8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku niemożliwości spełnienia przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w rozdziale 3 ust. 2 niniejszej SIWZ). II. Do oferty należy załączyć również: 1. Wypełniony formularz oferty i formularz cenowy załączony do SIWZ, w oparciu o załącznik Nr 1 i Nr 3 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszplock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach