Przetargi.pl
Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości na terenie obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku w roku 2011.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, Pl. Dąbrowskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 3665400 , fax. 024 3665421
  • Data zamieszczenia: 2010-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
    Pl. Dąbrowskiego 2 2
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 3665400, fax. 024 3665421
    REGON: 61103840300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszplock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości na terenie obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku w roku 2011.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przez obiekty Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku należy rozumieć: 1) Budynek przy ul. Kościuszki 20 (09-402 Płock) - Instytut Neofilologii. Utrzymaniu czystości i sprzątaniu podlegają: Sale wykładowe: 9 pomieszczeń, Pokoje biurowe: 12 pomieszczeń, Pomieszczenia gospodarcze: 12 pomieszczeń, Pokoje gościnne: 2 pomieszczenia Powierzchnia do sprzątania: - posadzki i wykładziny PCV o powierzchni 660, 78 m?, - posadzki z wykładzin dywanowych o powierzchni 112, 42 m?, - posadzki z terakoty i gresów o powierzchni 236, 41 m?, - posadzki lastryko: 80, 60 m?, - sanitariaty w ilości 12 sztuk (powierzchnia toalet: 71, 58 m?; ilość sedesów: 21; ilość umywalek: 18; ilość pisuarów: 6), - stolarka okienna, balkonowa i ścianki oszklone o powierzchni 168, 49 m? w ilości 74 szt. 2) Budynek przy ul. Gałczyńskiego 28 (09-400 Płock) - Instytut Pedagogiki. Utrzymaniu czystości i sprzątaniu podlegają: Sale wykładowe: 27 pomieszczeń, w tym 1 sala komputerowa, Pokoje biurowe: 11 pomieszczeń, Pomieszczenia gospodarcze: 12 pomieszczeń, Powierzchnia do sprzątania: - posadzki i wykładziny PCV o powierzchni 1 889, 57 m?, - posadzki z wykładzin dywanowych o powierzchni 231, 22 m?, - posadzki z terakoty i gresów o powierzchni 239, 85 m?, - posadzki lastryko: 69, 84 m?, - posadzki parkietowe i podłogi typu szwedzkie o powierzchni: 514, 82 m?, - sanitariaty w ilości 20 sztuk (powierzchnia toalet: 176, 20 m?; ilość sedesów: 36; ilość umywalek: 28), - stolarka okienna, balkonowa i ścianki oszklone o powierzchni 549, 11 m? w ilości 186 szt. 3) Budynek przy ul. Gałczyńskiego 28 (09-400 Płock) Studium Wychowania Fizycznego i Sportu. Utrzymaniu czystości i sprzątaniu podlegają: Pokoje biurowe: 3 pomieszczenia, Pomieszczenia gospodarcze: 12 pomieszczeń, Sale sportowe: 5 pomieszczeń, Powierzchnia do sprzątania: - posadzki i wykładziny PCV o powierzchni 537, 80 m?, - posadzki z wykładzin dywanowych o powierzchni 316, 74 m?, - posadzki z terakoty i gresów o powierzchni 286, 17 m?, - posadzki lastryko: 25, 38 m?, - posadzki parkietowe o powierzchni 515, 68 m?, - sanitariaty w ilości 11 sztuk (powierzchnia toalet: 189, 34 m?; ilość sedesów: 11; ilość umywalek: 19; prysznice: 33 szt.), - stolarka okienna, balkonowa i ścianki oszklone o powierzchni 307, 13 m? w ilości 181 szt. 4) Budynek przy Plac Dąbrowskiego 2 (09-402 Płock) - Instytut Matematyki i Informatyki, Akademickie Liceum Ogólnokształcące, Biblioteka Uczelniana, sale dydaktyczne, administracja uczelni, Rektorat. Utrzymaniu czystości i sprzątaniu podlegają: Sale wykładowe: 17 pomieszczeń, w tym 2 sale komputerowe i 2 aule. Pokoje biurowe: 30 pomieszczeń, Pomieszczenia gospodarcze: 8 pomieszczeń, Biblioteka Uczelniana: 7 pomieszczeń. Powierzchnia do sprzątania: - posadzki i wykładziny PCV o powierzchni 632, 24 m?, - posadzki z wykładzin dywanowych o powierzchni 594,22 m? , - posadzki z terakoty i gresów o powierzchni 1 669,68 m?, - posadzki lastryko: 20, 87 m?, - sanitariaty w ilości 15 sztuk (powierzchnia toalet: 160,47, 66 m?; ilość sedesów: 36; ilość umywalek: 25; ilość pisuarów 11), - stolarka okienna, balkonowa i ścianki oszklone o powierzchni 574,55m? w ilości 144 szt. 5) 3 budynki na terenie Instytutu Nauk Ekonomicznych w Trzepowie Nowym: Utrzymaniu czystości i sprzątaniu podlegają: Sale wykładowe: 19 pomieszczeń, w tym pomieszczenie audytorium auli, Pokoje biurowe: 8 pomieszczeń, Pomieszczenie techniczne: 1 pomieszczenie Pomieszczenia gospodarcze: 13 pomieszczeń Powierzchnia do sprzątania: - posadzki i wykładziny PCV o powierzchni 1 420, 67 m?, - posadzki z wykładzin dywanowych o powierzchni 205, 04 m? , - posadzki z terakoty i gresów o powierzchni 641, 45 m?, - posadzki lastryko: 56, 94 m?, - sanitariaty w ilości 5 sztuk (powierzchnia toalet: 76, 29 m?; ilość sedesów: 25; ilość umywalek: 21; ilość pisuarów: 6 sztuk; prysznice: 1 szt.), - stolarka okienna, balkonowa i ścianki oszklone o powierzchni 225,20 m? w ilości 105 szt. 6) Dom Studenta Nr 1 przy ul. Nowowiejskiego 6 (09-400 Płock): Utrzymaniu czystości i sprzątaniu podlegają: - korytarze, - kuchnie dla studentów, - klatki schodowej, - pralnia, - świetlica, - klub studencki, - pomieszczenia administracyjne, magazynowe, socjalne, - łazienka dla pracowników administracji, - 2 apartamenty wraz z łazienkami - jeden raz w roku, - 12 pokoi asystenckich i hotelowych (wraz z łazienkami) - jeden raz w roku - liczba tych pokoi może ulec zmianie. 7) Budynek mieszkalny przy ul. Zubrzyckiego 8 (09-410 Płock): Utrzymaniu czystości i sprzątaniu podlegają: Pomieszczenia mieszkalne: 3 pomieszczenia, Łazienka (sedes 1, umywalka 1, kabina prysznicowa 1): Przedpokój, schody, weranda, piwnica, garaż, tarasy - 2 Powierzchnia do sprzątania: - posadzki - gresy i terakoty: 93 m? - posadzki - podł. szwedzkie: 74 m? - okna: 35,7 m? Na terenie tego obiektu sprzątanie odbywać się będzie jeden raz w tygodniu, a w okresie przerwy międzysemestralnej, wakacji, świąt - dwa razy w miesiącu. 2. Ponadto we wszystkich w/w obiektach utrzymaniu czystości i sprzątaniu podlegają: 1) przyległy teren zewnętrzny - o powierzchni do sprzątania ogółem 5 731, 25 m2 (chodniki, trawniki, drogi wewnętrzne, parkingi):, a) obmiatanie terenu przyległego do budynków (oprócz terenu zewnętrznego na terenie Domu Studenta w Płocku przy ul. Nowowiejskiego 6 i Instytutu Nauk Ekonomicznych w Trzepowie Nowym), b) bieżące (codzienne) usuwanie nieczystości (oprócz terenu zewnętrznego na terenie Domu Studenta w Płocku przy ul. Nowowiejskiego 6 i Instytutu Nauk Ekonomicznych w Trzepowie Nowym), c) bieżące (codzienne) opróżnianie popielniczek i koszy na śmieci (oprócz terenu zewnętrznego na terenie Domu Studenta w Płocku przy ul. Nowowiejskiego 6 i Instytutu Nauk Ekonomicznych w Trzepowie Nowym), d) usuwanie nagromadzonych liści (oprócz terenu zewnętrznego na terenie Domu Studenta w Płocku przy ul. Nowowiejskiego 6 i Instytutu Nauk Ekonomicznych w Trzepowie Nowym), e) w okresie jesienno-zimowym odśnieżanie chodników, dróg wewnętrznych, parkingów oraz posypywanie ich środkiem antypoślizgowym (piasek, sól), 2) ciągi komunikacyjne, sanitariaty (korytarze, klatki schodowe, schody, przejścia, półpiętra, poddasza). 3. Obowiązki Wykonawcy na wszystkich obiektach: 3. 1 Technologia zabezpieczenia podłóg: 1) Nakładanie na powierzchnie podłóg z PCV, tarkietu, lastryko powłok zabezpieczających o właściwościach antystatycznych i antypoślizgowych (typu akryl). 2) W pomieszczeniach sal komputerowych i serwerowniach zabezpieczenie wykładzin antyelektrostatycznych specjalnymi powłokami. 3) Czyszczenie podłóg szwedzkich i parkietowych zgodnie z instrukcją konserwacji dla tego typu podłóg. 3. 2 Czyszczenie bieżące - codziennie (serwis dzienny) od poniedziałku do niedzieli włącznie: - zmywanie podłóg i bieżąca konserwacja powłok zabezpieczających, konserwacja podłóg drewnianych, - odkurzanie wykładzin dywanowych, - odkurzanie i konserwacja mebli, urządzeń biurowych (od poniedziałku do piątku - od godziny 16:00), - usuwanie śmieci i wymiana worków, czyszczenie koszy, - mycie luster, - czyszczenie pomieszczeń i armatury sanitarnej, - utrzymanie czystości w salach wykładowych i komputerowych, - czyszczenie dźwigów osobowych (wind), - uzupełnianie środków higieny osobistej (w ręczniki jednorazowego użytku, mydła w płynie i papier toaletowy) w pomieszczeniach sanitariatów, - zapewnienie czystości w ciągach komunikacyjnych (schody, korytarze, klatki schodowe) od godziny 07:00 do zakończenia zajęć dydaktycznych (zamawiający udostępni wykonawcy harmonogram zajęć dydaktycznych w poszczególnych obiektach), - mycie tablic szkolnych (również tablic flamastrowych), w tym pomiędzy wykładami, - wietrzenie sal wykładowych w przerwach między zajęciami, - utrzymanie czystości w salach i pomieszczeniach sportowych, - odkurzanie ławek, siedzisk w salach dydaktycznych; biurek, stolików i siedzisk w pomieszczeniach biurowych i gospodarczych. 3. 3 Czyszczenie co drugi dzień: - mycie drzwi wejściowych, - mycie parapetów i grzejników, kratek wentylacyjnych, - pielęgnacja kwiatów pokojach biurowych, salach wykładowych i na korytarzach. 3. 4 Czyszczenie co tydzień: - mycie drzwi i futryn w całym budynku, - odkurzanie obrazów oraz kalendarzy ściennych, - odkurzanie rolet, żaluzji i wertikali płynem antystatycznym, - odkurzanie środkiem antystatycznym sprzętu komputerowego w salach komputerowych (komputery, monitory, drukarki, klawiatury). 3. 5 Czyszczenie co dwa tygodnie: - mycie urządzeń oświetleniowych i tablic informacyjnych, - odkurzane wentylatorów ściennych, i klimatyzatorów 3. 6 Czyszczenie co miesiąc: - odkurzanie książek i czasopism i mycie regałów przesuwanych w Bibliotece Uczelnianej, - odkurzanie i czyszczenie tapicerki mebli, - szczegółowe mycie i konserwacja mebli, - - mycie glazury w pomieszczeniach sanitarnych i szczegółowa ich dezynfekcja, - sprzątanie posadzek garażu, piwnicy, tarasów zewn. - Zubrzyckiego 8 3. 7 Czyszczenie co trzy miesiące: - mycie okien oraz powierzchni przeszklonych wewnątrz budynku, - - wymiana powłok zabezpieczających (akryl) na powierzchniach posadzek z PCV, korka, tarkietu, - - mycie lamperii ściennych. 3. 8 Czyszczenie co pół roku: - pranie wykładzin dywanowych metodą ekstrakcyjną, - - pranie zasłon i firan, - - trzepanie dywanów i chodników, 3. 9 Czyszczenie raz w roku: - mycie okien i lamp oświetleniowych w hali sportowej (Studium Wychowania Fizycznego i Sportu) i auli (Instytut Nauk Ekonomicznych w Trzepowie Nowym) z wykorzystaniem wysięgnika, 4. Ponadto w ramach przedmiotowej usługi należy zapewnić wykonanie usługi w zakresie napraw i konserwacji bieżącej w wymienionych obiektach zamawiającego, w ramach której wchodzi: 1) bieżąca naprawa sprzętu i urządzeń szkolnych, 2) naprawa i remonty stolarki okiennej i drzwiowej, 3) naprawa i remonty armatury sanitarnej w łazienkach i WC, 4) sprawdzanie punktów oświetleniowych i w razie potrzeby zgłaszanie ich braku zamawiającemu, 5) utrzymywanie w należytym stanie śmietników szkolnych, 6) informowanie o dostrzeżonych usterkach i awariach na terenie budynków zamawiającego (informacje bezpośrednio do OCHRONY i zamawiającego. 5. Do opisu przedmiotu zamówienia załączony został wykaz powierzchni - w oparciu o załącznik Nr 9 do SIWZ. UWAGA: 1. Wszystkie artykuły chemiczne, środki: czystości, dezynfekcyjne i gospodarcze (w tym worki na śmieci, papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki jednorazowe, piasek, sól, jak również narzędzia, takie jak szczotki, mopy, grabie, maszyny, odkurzacze, wysięgniki, łopaty do odśnieżania, rękawice itp.) dostarczane i używane są przez Wykonawcę we własnym zakresie i na własny koszt. Wykonawca musi zastosować środki czystości, które posiadają aktualne atesty lub pozytywne opinie uprawnionego do tego podmiotu. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, na 3 dni przed planowanym terminem realizacji usługi, skontaktował się z kierownictwem Działu Administracyjno-Gospodarczego PWSZ w Płocku, w celu ustalenia spraw o charakterze organizacyjnych. 3. Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są przestrzegać przepisy bhp, p. poż. i sanitarne. 4. Pracownik Wykonawcy powinien nosić ubiór służbowy z wraz z identyfikatorem (nazwisko, imię, nazwa/ firma Wykonawcy) oraz dbać o estetyczny wygląd i kulturalne zachowanie. 5. Zamawiający, po podpisaniu umowy, dostarczy plan zajęć dydaktycznych odbywających się w poszczególnych salach dydaktycznych, obiektach. 6. Zamawiający przedstawi ze swojej strony wykaz osób (wraz z numerami telefonów) upoważnionych do kontaktowania się z Wykonawcą podczas realizacji przedmiotowej usługi. 7. Wszystkie zaistniałe awarie i usterki oraz inne zdarzenia powinny być niezwłocznie zgłaszane OCHRONIE. 8. Pomieszczenia biurowe będą sprzątane po godzinie 16:00, z wyłączeniem pomieszczeń: kasy, pełnomocnika Rektora ds. ochrony informacji niejawnych i serwerowni, które to należy sprzątnąć w czasie godzin pracy pracowników. 9. W okresie wakacji, (przez okres trzech miesięcy) sprzątaniu i utrzymaniu czystości wewnątrz budynków, będą tylko podlegać pomieszczenia biurowe, ciągi komunikacyjne, sanitariaty i teren zewnętrzny (sale wykładowe w miarę potrzeb zgłoszonych przez zamawiającego). 10. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona również sprzątanie na terenie przedmiotowych obiektów zamawiającego, po ewentualnych usterkach, remontach budowlanych. Należy przez to rozumieć również wykonanie wszelkich czynności sprzątania związanych z usuwaniem skutków np.: ewentualnego zalania, powodzi itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 9 000, 00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszplock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach