Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 00-585 Warszawa, ul. Bagatela 12
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 3349800, 3349966 , fax. 22 3349999
- Data zamieszczenia: 2011-06-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A.
ul. Bagatela 12 12
00-585 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 3349800, 3349966, fax. 22 3349999
REGON: 01207066900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.paiz.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi sprzątania budynków PAIiIZ S.A. - budynek przy ul. Bagatela 12 oraz budynek przy Al. Stanów Zjednoczonych 53 w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania budynków PAIiIZ S.A.: 1. budynek przy ul. Bagatela 12 w Warszawie, 2. budynek przy Al. Stanów Zjednoczonych 53 w Warszawie. ad. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzątanie pięciu kondygnacji wraz z dwoma klatkami schodowymi budynku starej zabudowy, przy ul. Bagatela 12 w Warszawie, przez pięć dni w tygodniu. Całkowita powierzchnia do sprzątania wynosi ok. 2500 m2. W celu zapewnienia wysokiej jakości usług wykonawca musi skierować do wykonania zamówienia taką ilość osób aby na jedną osobę sprzątającą przypadało nie więcej jak 300 m2 powierzchni a) powierzchnia biurowa - 1600 m2; b) ciągi komunikacyjne, kuchnie, łazienki ,piwnice - 900 m2 c) sprzątanie codziennie w dni robocze; d) codzienny dyżur - 8 godzin w dni robocze;( 8:00 - 16:00 ) e) obsługa kuchni - znoszenie i zmywanie naczyń z pomieszczeń - codziennie; f) sprzątanie wszystkich sal konferencyjnych codziennie i dodatkowo przed i po każdej naradzie niezależnie od dnia tygodnia W ramach świadczonych usług sprzątania oferent zobowiązany jest do: I. Codziennego: o zamiatania i mycia podłóg; o odkurzania wykładzin i dywanów na korytarzach i w pomieszczeniach biurowych; o wycieranie kurzu z mebli i parapetów; o mycie łazienek w tym: mycie glazury na ścianach, podłóg, sanitariatów wraz ze wszystkimi urządzeniami i wyposażeniem; o prowadzenie ewidencji pracy osoby sprzątającej na drzwiach każdej toalety o usuwanie rdzy i kamienia z urządzeń sanitarnych; o w kuchenkach: mycie glazury, podłóg wraz ze wszystkimi urządzeniami i wyposażeniem; o mycia podłóg z marmuru, kamienia naturalnego i terakoty, lastryka na klatkach schodowych specjalnymi preparatami przystosowanymi do określonego podłoża wraz z polerowaniem (przy zastosowaniu środków antypoślizgowych do kamienia); o podlewanie i pielęgnacja kwiatów we wszystkich pomieszczeniach biurowych i na korytarzach o mycie poręczy i balustrad przy schodach; o opróżnianie pojemników na śmieci oraz wynoszenie ich zawartości do pojemników na odpady, wymiana worków na śmieci; o likwidowania pajęczyn, utrzymanie w stanie czystości ram obrazów oraz gablot korytarzowych; o odkurzanie mebli tapicerskich, skórzanych oraz utrzymanie ich w stanie należytej czystości; o mycie luster w łazienkach przeznaczonymi do tego środkami; o wycieranie kurzu z: żyrandoli, punktów świetlnych i lamp biurowych; o mycie w windach ścian, drzwi i luster; o mycia stolarki aluminiowej w drzwi wejściowych, szybach, ramach, ościeżnicach, ściankach przeszklonych. o sprzątania i mycia podwórza w łączniku budynku i chodnika przed budynkiem oraz jego odśnieżania wraz z chodnikiem przed budynkiem w okresie zimowym niezależnie od dnia tygodnia łącznie z usuwaniem śniegu . lodu i błota o zgłaszanie Administracji wszelkich uszkodzeń i awarii w sprzątanych pomieszczeniach . o zgłaszanie Administracji w okresie zimowym powstawania nawisów lodu na dachu budynku . o segregacji śmieci uzupełnianie papieru toaletowego, mydła, ręczników papierowych, worków na śmieci, płynu do mycia naczyń oraz zapachów II. Raz w tygodniu: o pokrywanie mebli odpowiednią emulsją o mycie koszy na śmieci; o odkurzanie kratek wentylacyjnych, parapetów, półek. o nanoszenie środka antypoślizgowego na kamienne podłogi o dopilnowywanie wywozu śmieci oraz śmieci nietypowych w terminie III. Raz na dwa tygodnie: o mycie drzwi i szyb drzwiowych w pokojach i na korytarzach, oraz przeszklonych ścian wraz z ramami. o sprzątanie i mycie balkonów IV. o zewnętrzne mycie wszystkich okien w budynkach metodą alpinistyczną w miarę potrzeb nie rzadziej niż 2 razy do roku o wewnętrzne mycie wszystkich okien w budynkach w miarę potrzeb nie rzadziej niż 2 razy do roku o dbanie o zieleń na podwórzu obiektu oraz w łączniku, dosadzanie zieleni zakupionej przez Agencję . o mycie wszystkich lodówek w miarę potrzeb nie rzadziej niż raz na kwartał o dostarczenie do miejsc świadczenia usług papieru toaletowego, mydła, ręczników papierowych, worków na śmieci, płynu do mycia naczyń oraz zapachów Ad.2 Przedmiot zamówienia obejmuje sprzątanie siedmiu kondygnacji klatek schodowych budynku biurowego nowej zabudowy przy Al. Stanów Zjednoczonych 53, przez pięć dni w tygodniu /w tym 2 pokoi PAIiIZ S.A i archiwum/. Całkowita powierzchnia do sprzątania wynosi około 1300 m2: a) powierzchnia biurowa - 38 m2 b) archiwum 70m2 c) ciągi komunikacyjne, kuchnie, łazienki - 1200 m2 d) sprzątanie codziennie w dni robocze; e) codzienny dyżur - 8 godzin w dni robocze; ( 8:00 - 16:00 ) W ramach świadczonych usług sprzątania oferent zobowiązany jest do: I. Codziennego: o zamiatania i mycia podłóg; o odkurzania wykładzin na korytarzach i pomieszczeniach biurowych o mycie łazienek w tym: mycie glazury na ścianach, podłóg, sanitariatów wraz ze wszystkimi urządzeniami i wyposażeniem; o uzupełnianie mydła i papieru toaletowego oraz ręczników papierowych o prowadzenie ewidencji pracy osoby sprzątającej na drzwiach każdej z toalet o usuwanie rdzy i kamienia z urządzeń sanitarnych; o mycia podłóg z kamienia naturalnego i terakoty, lastryka na klatkach schodowych specjalnymi preparatami przystosowanymi do określonego podłoża wraz z polerowaniem (przy zastosowaniu środków antypoślizgowych do kamienia); o mycie poręczy i balustrad przy schodach; o opróżnianie pojemników na śmieci oraz wynoszenie ich zawartości do pojemników na odpady, wymiana worków na śmieci; o likwidowania pajęczyn, utrzymanie w stanie czystości ram obrazów oraz gablot korytarzowych; o odkurzanie mebli tapicerskich, skórzanych oraz utrzymanie ich w stanie należytej czystości; o mycie luster w łazienkach przeznaczonymi do tego środkami; o wycieranie kurzu z: żyrandoli, punktów świetlnych i lamp biurowych; o mycie w windach ścian, drzwi i luster; o mycia stolarki aluminiowej w drzwi wejściowych, szybach, ramach, ościeżnicach, ściankach przeszklonych. o sprzątania posesji łącznie z parkingiem wraz odśnieżaniem chodników wokół posesji PAIiIZ S.A. w okresie zimowym niezależnie od dnia tygodnia .W miarę potrzeb posypywanie chodników środkami chemicznymi lub piaskiem. Usuwanie śniegu lodu i błota . o segregacji śmieci uzupełnianie papieru toaletowego, mydła, ręczników papierowych, worków na śmieci, płynu do mycia naczyń oraz zapachów II. Raz w tygodniu: o pokrywanie mebli odpowiednią emulsją, o mycie koszy na śmieci, o odkurzanie kratek wentylacyjnych, parapetów, półek. o nanoszenie środka antypoślizgowego na kamienne podłogi. III. Raz na dwa tygodnie: o mycie drzwi i szyb drzwiowych w pokojach i na korytarzach, oraz przeszklonych ścian wraz z ramami. IV. dbanie o zieleń na terenie posesji (okresowo) o koszenie trawy , przycinanie krzewów i drzew w miarę potrzeb o dokonywania dosadzeń zieleni zakupionej przez Agencje o zewnętrzne mycie wszystkich okien w budynkach metodą alpinistyczną w miarę potrzeb nie rzadziej niż 2 razy do roku o wewnętrzne mycie wszystkich okien w budynkach w miarę potrzeb nie rzadziej niż 2 razy do roku o dostarczenie do miejsc świadczenia usług papieru toaletowego, mydła, ręczników papierowych, worków na śmieci, płynu do mycia naczyń oraz zapachów Zamawiający wymaga aby Wykonawca w zakresie zarządzania jakością spełniał wymagania normy PN-EN ISO 9001:2009 lub równoważnej. W celu potwierdzenia, że działania Wykonawcy są zgodne z normami jakościowym oraz że Wykonawca posiada wdrożony system zarządzania jakością w zakresie usług sprzątania do oferty należy dołączyć aktualne zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości - certyfikat systemu jakości (np. Certyfikat ISO 9001 dotyczący usług sprzątania lub równoważny) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Na mocy art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.paiz.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie czystości i świadczenie usług porządkowych w obiektach sportowych Centralnego Ośrodka Sportu: halach Torwar I i Torwar II (lodowisko) w Warszawie przy ul. Łazienkowskiej 6A wraz z terenami zewnętrznymi wokół tych obiektów w okresie 18 miesięcy od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A w Wołominie Nr ZP/SR/01/16
Dodano: 2016-07-25 - Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych budynku Sądu Rejonowego w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2016-07-25 - Sprzątanie wnętrz budynków Urzędu Dzielnicy Mokotów oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów zewnętrznych wokół budynku przy ul. Rakowieckiej 25/27 od dnia 1 września 2016r. do dnia 31 sierpnia 2017r.
Dodano: 2016-07-15 - Utrzymanie czystości oraz sprzątanie budynków użyteczności publicznej w Łysych, Lipnikach i Zalasiu
Dodano: 2016-07-13 - Sprzątanie wnętrz budynków Urzędu Dzielnicy Mokotów wraz z jednokrotnym myciem okien oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów zewnętrznych wokół budynku przy ul. Rakowieckiej 25/27 od dnia 1 września 2016r. do dnia 31 sierpnia 2017r.
Dodano: 2016-07-01 - Usługa stałego sprzątania powierzchni biurowych, zewnętrznych zielonych oraz zewnętrznych utwardzonych w kompleksie wojskowym 0046 przy ul Bystra 1 w Warszawie, administrowanym przez JW 3964
Dodano: 2016-06-29 - Usługa sprzątania obiektu rekreacyjno - sportowego i terenu zewnętrznego DOSiR-u w Warszawie
Dodano: 2016-06-23 - Kompleksowa usługa sprzątania Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie, plac Małachowskiego 3 oraz pomieszczeń galerii Miejsce Projektów Zachęty w Warszawie przy ul. Gałczyńskiego 3
Dodano: 2016-06-10