Przetargi.pl
Świadczenie usługi dowozu uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Cedry Wielkie na podstawie zakupu biletów miesięcznych w okresie trwania zajęć dydaktyczno-wychowawczych tj. od 01.09.2015 r do 31.12.2016 r

Gmina Cedry Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 83-020 Cedry Wielkie, ul. M. Płażyńskiego 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6836164 , fax. 58 6836166
  • Data zamieszczenia: 2015-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cedry Wielkie
    ul. M. Płażyńskiego 16 16
    83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie
    tel. 58 6836164, fax. 58 6836166
    REGON: 19167494500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cedry-wielkie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi dowozu uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Cedry Wielkie na podstawie zakupu biletów miesięcznych w okresie trwania zajęć dydaktyczno-wychowawczych tj. od 01.09.2015 r do 31.12.2016 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dowozu uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Cedry Wielkie na podstawie zakupu biletów miesięcznych w okresie trwania zajęć dydaktyczno-wychowawczych tj. od 01.09.2015 r do 31.12.2016 r. Zamówienie obejmuje: 1)Przewóz dzieci (dowóz do szkół i odwiezienie do miejsca zamieszkania) w okresie trwania zajęć dydaktyczno - wychowawczych w latach dydaktyczno - wychowawczych od 01.09.2015 r. do 31.12.2016 r. w dni nauki. Organizacja roku szkolnego jest uregulowana rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 kwietnia 2002r w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002r 46 poz. 432 z późn. zm.). 2)Transport będzie się odbywał na terenie Gminy Cedry Wielkie na trasach i w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym 3)Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkładu jazdy po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy. 4)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej 3 autobusami z liczbą miejsc siedzących powyżej 50, zapewniających dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach oraz 1 autobusem rezerwowym. 5)Zamawiający wymaga aby każdy z autobusów posiadał sprawny wewnętrzny wideo monitoring. 6)Wykonawca na każdy miesiąc kalendarzowy wyda bilety dla uczniów uprawnionych do przejazdu wg wykazu sporządzonego przez Zamawiającego i zatwierdzonego przez Dyrektorów poszczególnych placówek oświatowych do 20 każdego miesiąca. Zamawiający najpóźniej do 25 każdego miesiąca w roku szkolnym przekaże Wykonawcy zapotrzebowanie na zakup biletów. 7)Ceny biletów winny uwzględniać uprawnienia dzieci do zniżek i ulg wynikających ze stosowanych przepisów. 8)Miesięczne bilety zostaną wydane Dyrektorom poszczególnych placówek oświatowych w terminie do 28 dnia każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym będzie świadczona usługa w roku szkolnym ( w miesiącu lutym do 26 na miesiąc marzec). 9)Ilość kupowanych biletów miesięcznych w okresie roku dydaktyczno - wychowawczego może ulegać zmianie. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowózkę na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu. 10)Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym, na podstawie zestawienia faktycznie zakupionych biletów miesięcznych. 11)Ceny biletów będą się różniły w zależności od odległości jaka dzieli dzieci od placówki oświatowej. a)I grupa biletów to bilety dla dzieci, których odległość od szkoły wynosi od 3 do 4 km -szacowana liczba dzieci - 142 b)II grupa biletów to bilety dla dzieci, których odległość od szkoły wynosi powyżej 4 km -szacowana liczba dzieci - 209 12)Zamawiający zastrzega możliwe odstępstwa od podanego harmonogramu przewozów uzależnione od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, likwidacji szkół, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowania dni wolnych etc. 13)Do zapewnienia opieki nad dziećmi przewożonymi autobusami Wykonawca dodatkowo zatrudni opiekunki do dzieci, których zadaniem będzie dodatkowe czuwanie nad bezpieczeństwem dzieci podczas wsiadania do autobusu, przejazdu oraz wysiadania i przeprowadzenia przez jezdnię w kierunku szkoły. Zatrzymanie autobusu w wyjątkowych sytuacjach (np. choroba dziecka, itp.) powinno nastąpić w miejscu wskazanym przez opiekunkę o ile nie zabraniają tego przepisy ruchu drogowego w celu zabrania lub wysadzenia dziecka. 14)Pojazdy uczestniczące w dowozach muszą odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, muszą posiadać ważne opłacone polisy ubezpieczeniowe OC i NW oraz aktualne pozytywne badania techniczne. 15)Wykonawca musi dysponować ilością kierowców odpowiednią do realizacji zamówienia (co najmniej 4 kierowców), przy czym kierowcy muszą posiadać stosowne uprawnienia tj. ważne prawa jazdy kategorii D, ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby. 16)Przewozy muszą być dokonywane środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012r., poz. 1137 t.j. z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób. 17)Usługi przewozowe świadczone w ramach niniejszego postępowania, muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, w szczególności: zapewnienie opieki w czasie przewozu w związku z przepisami ustawy z dnia 7 września 1991 r o systemie oświaty (tj. Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.), przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 915 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 t.j.z późń. zm.) i ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.). 18)W okresie, gdy temperatura na zewnątrz pojazdu będzie niższa niż +5 stopni C, wykonawca zobowiązany jest do ogrzewania pojazdu bez dodatkowego wynagrodzenia. 19)Zamawiający szacuje, że łącznie w ciągu całego roku szkolnego długość tras przejazdu wyniesie maksymalnie 98 000 km. Przy obliczeniu ceny oferty Wykonawcy winni uwzględnić cenę za cały 1,5 roczny okres umowy tj. 98 000 km/rok x 1,5 roku= 147 000 km, wielkość ta służy wyłącznie do porównania ofert. 2.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 4.Przewóz dzieci będzie się odbywał zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do harmonogramu. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierza podwykonawcom. 6.Cenę oferty należy traktować jako stałą i niezmienną w okresie obowiązywania umowy. 7.Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą płynąć na cenę oferty lub realizację zamówienia. 8.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierza podwykonawcom
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100) 2.Termin wniesienia wadium: 16.07.2015r do godz. 11:00 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.: a)Pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy BS w Pruszczu Gdańskim nr 11 8335 0003 0200 0114 2000 0019 b)Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c)Gwarancjach bankowych d)Gwarancjach ubezpieczeniowych e)Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z poźn. zm.) 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany w ust. 3 lit. a. z podaniem tytułu wadium - przetarg nieograniczony - dowóz dzieci do szkół 5.Wadium wniesione przez Wykonawcę w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6.Z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7.Wadium dla Wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie (np. konsorcjum) może być wniesione przez jednego z nich. 8.Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączony był dowód wniesienia wadium. 9.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz (np. gwarancje bankowe lub ubezpieczeniowe) kopię dokumentu, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty - oryginał dokumentu wadium należy złożyć w Kasie Urzędu Gminy w Cedrach Wielkich. 10.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 14. 11.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli wniesienie takiego zabezpieczenia jest przez zamawiającego wymagane. 12.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cedry-wielkie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach