Przetargi.pl
Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie działania Zarządu Drogowego w Sępólnie Kraj.,obejmującego gminy: Kamień Kraj., Sępólno Kraj., Sośno, Więcbork w sezonie zimowym 2009/2010

Zarząd Drogowy - Powiat Sępoleński ogłasza przetarg

  • Adres: 89-400 Sępólno Krajeńskie, ul. Koronowska 5
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3881202 , fax. 052 3881202
  • Data zamieszczenia: 2009-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Drogowy - Powiat Sępoleński
    ul. Koronowska 5 5
    89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3881202, fax. 052 3881202
    REGON: 09236344900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zarzad-drogowy.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie działania Zarządu Drogowego w Sępólnie Kraj.,obejmującego gminy: Kamień Kraj., Sępólno Kraj., Sośno, Więcbork w sezonie zimowym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie działania Zarządu Drogowego w Sępólnie Kraj.,obejmującego gminy: Kamień Kraj., Sępólno Kraj., Sośno, Więcbork w sezonie zimowym 2009/2010
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 UPZP, oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 UPZP. 2. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić wybrane przez siebie tabele kosztorysów ofertowych (zał. nr 3 i 4 do SIWZ), a także złożyć wymagane oświadczenia i dokumenty. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia i określenia wartości w wybranych przez siebie pozycjach występujących w kosztorysach ofertowych. 4. W oparciu o sporządzone kosztorysy ofertowe Wykonawca wypełni formularz oferty (zał. nr 5 do SIWZ). 5. Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom. 6. Zastosowanie przez Wykonawcę stawki podatku od towarów i usług (VAT) niezgodnej z obowiązującymi przepisami spowoduje odrzucenie oferty. 7. W przypadku wątpliwości dotyczących zastosowania wysokości stawki podatku VAT Wykonawca zwróci się na piśmie do Zamawiającego w celu ich wyjaśnienia, nie później niż na 6 dni przed upływem terminu składania ofert. 8. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, o których mowa jest w p-kcie 9 SIWZ. 9. Z treści złączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. 10. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne będzie unieważnienie postępowania. 11. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać Wykonawcę w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 UPZP (treść oświadczenia stanowi integralną część zał. nr 5 do SIWZ), 2.oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 UPZP (treść oświadczenia stanowi integralną część zał. nr 5 do SIWZ), 3.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5.wykazów niezbędnych do wykonania zamówienia środków technicznych, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (wykazy stanowią integralną część zał.nr 5 do SIWZ), 6.pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia środków technicznych, jeżeli w wykazie, o którym mowa w p - kcie 9.5., Wykonawca wskazał środki techniczne, którymi będzie dysponował, 7.wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także proponowanej roli podczas realizacji zamówienia (zał. nr 6 do SIWZ), 8.pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w p - kcie 9.7., Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 9.kserokopie dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (prawa jazdy, uprawnienia operatorskie), 10.polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca przez cały czas trwania realizacji niniejszego zamówienia publicznego będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 11. pełnomocnictwa do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie będzie wynikało z treści innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zarzad-drogowy.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach