Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG ZWIĄZANYCH Z MECHANICZNYM ODŚNIEŻANIEM DRÓG STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY SOŚNO W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2015 DO 31 GRUDNIA 2015 ROKU.

Gmina Sośno ogłasza przetarg

  • Adres: 89-412 Sośno, ul. Nowa 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 3891213, 3890112 , fax. 0-52 3891279
  • Data zamieszczenia: 2014-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sośno
    ul. Nowa 1 1
    89-412 Sośno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 3891213, 3890112, fax. 0-52 3891279
    REGON: 00053706500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sosno.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG ZWIĄZANYCH Z MECHANICZNYM ODŚNIEŻANIEM DRÓG STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY SOŚNO W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2015 DO 31 GRUDNIA 2015 ROKU.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z mechanicznym odśnieżaniem 119,5 km dróg stanowiących własność gminy Sośno w okresie od 1 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r., zgodnie z wykazem dróg stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, w szczególności:likwidację zalegającego śniegu z dróg i zatok drogowych poprzez przyjęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi,prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, podczas dni roboczych i świąt, w różnych warunkach atmosferycznych (opady śniegu, zawieje śnieżne, niskie temperatury). Rozpoczęcie akcji odśnieżania powinno nastąpić nie później niż w ciągu jednej godziny od telefonicznego powiadomienia przez osobę wyznaczoną na koordynatora prac ze strony Zamawiającego,wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac z zachowaniem należytej staranności i obowiązującym standardem zimowego utrzymania dróg: odśnieżanie drogi należy wykonać na szerokości umożliwiającej przejazd pojazdów mechanicznych z jednoczesnym wykonaniem mijanek umożliwiających płynny i bezpieczny ruch na drodze, odrzuceniem śniegu poza krawędź oczyszczonego pasa, zapobiegając tworzeniu się zwałów śniegu przy poboczu,usuwanie śniegu z dróg na pobocze należy wykonać tak, aby w miarę możliwości nie zasypywać chodników, wjazdów na posesje i drogi boczne,w przypadku wystąpienia utrudnień w wykonaniu przedmiotu zamówienia (awaria sprzętu) Wykonawca niezwłocznie powiadamia telefonicznie koordynatora o zaistniałej sytuacji, w przypadku awarii pojazdu /sprzętu/ Wykonawca zapewnia pojazd /sprzęt/o porównywalnych parametrach technicznych w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od momentu pojawienia się awarii,wykonawca ponosi koszt prac wykonanych bez powiadomienia koordynatora, w przypadku wykonania prac niezgodnie z zapisami SIWZ Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do ich niezwłocznego poprawienia, czas pracy sprzętu mierzony jest od momentu rozpoczęcia odśnieżania do momentu jego zakończenia. Do czasu pracy nie wlicza się dojazdu ani powrotu do bazy, operatorzy sprzętu powinni być wyposażeni w telefony komórkowe, w celu utrzymywania stałego kontaktu z koordynatorem,operatorzy sprzętu zobowiązani są powiadomić koordynatora o zakończeniu pracy jak również o istniejących przeszkodach i utrudnieniach mających wpływ na wykonanie zadania, w przypadku szkody wywołanej w trakcie wykonywania robót związanych z realizacją umowy, Wykonawca niezwłocznie powiadomi o zaistniałym fakcie koordynatora oraz na własny koszt dokona likwidacji szkody,wykonawca zobowiązany jest do stałego współdziałania z koordynatorem sprawującym ze strony Zamawiającego nadzór nad całością akcji odśnieżania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sosno.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach