Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości

Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41-600 Świętochłowice, ul. Katowicka 54
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3491 800 , fax. 32 349 18 12
  • Data zamieszczenia: 2010-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice
    ul. Katowicka 54 54
    41-600 Świętochłowice, woj. śląskie
    tel. 32 3491 800, fax. 32 349 18 12
    REGON: 00051589100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietochlowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotowe zamówienie obejmuje sporządzenie operatów szacunkowych nieruchomości mających na celu ustalenie wartości nieruchomości z podziałem na 8 zadań: Zadanie częściowe nr 1 Sporządzenie operatów szacunkowych w sprawie ustalenia wartości nieruchomości niezabudowanych, w ilości ok. 29 nieruchomości. Zadanie częściowe nr 2 Sporządzenie operatów szacunkowych w sprawie ustalenia wartości nieruchomości zabudowanych, w ilości ok. 4 nieruchomości. Zadanie częściowe nr 3 Sporządzenie operatów szacunkowych ustalających wartość nieruchomości, w razie przekształcania prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, w ilości ok. 314 nieruchomości. Zadanie częściowe nr 4 Sporządzenie operatów szacunkowych w sprawie ustalenia odszkodowania za nieruchomości zajęte pod drogę powiatową lub gminną, w ilości ok. 30 nieruchomości. Zadanie częściowe nr 5 Sporządzenie operatów szacunkowych w sprawie ustalenia wartości nieruchomości lokalowych, w ilości ok. 200 lokali mieszkalnych. Zadanie częściowe nr 6 Sporządzenie inwentaryzacji nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnymi, w ilości ok. 20 inwentaryzacji, co stanowi ok. 400 lokali mieszkalnych. Zadanie częściowe nr 7 Sporządzenie operatów szacunkowych w sprawie przeszacowania dotychczasowych wartości nieruchomości gruntowych dla potrzeb aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego dla osób fizycznych, w ilości ok. 700 osób fizycznych. Zadanie częściowe nr 8 Sporządzenie operatów szacunkowych w sprawie przeszacowania dotychczasowych wartości nieruchomości gruntowych dla potrzeb aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego dla osób prawnych, w ilości ok. 20 osób prawnych. UWAGA: Ilości szacunkowe operatów wynikają odpowiednio: - dla zadania nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5 - z ilości nieruchomości tj. ilość nieruchomości równa się przewidywanej ilości operatów; - dla zadania nr 6 - z ilości budynków mieszkalnych przewidzianych do inwentaryzacji tj. ilość inwentaryzacji równa się przewidywanej ilości operatów; - dla zadania nr 7, nr 8 - z ilości osób tj. ilość osób równa się przewidywanej ilości operatów. Wykonawca do każdego operatu szacunkowego obowiązany jest dostarczyć, wykonane na własny koszt, niżej wskazane dokumenty: - mapę ewidencji gruntów i budynków - dotyczy wszystkich zadań; - wypis z rejestru gruntów - dotyczy wszystkich zadań; - rzut odpowiedniej kondygnacji budynku z zaznaczeniem lokalu mieszkalnego i pomieszczeń przynależnych - dotyczy zadania nr 5 - sporządzenie operatów szacunkowych w sprawie ustalenia wartości nieruchomości lokalowych oraz zadania nr 6- sporządzenie inwentaryzacji nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnymi; - rzuty poszczególnych lokali z zaznaczonymi pomiarami, wskazującymi długość, szerokość i wysokość ścian w lokalu - dotyczy zadania nr 6 - sporządzenie inwentaryzacji nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnymi; - badanie księgi wieczystej w Sądzie Rejonowym w Chorzowie - Wydziale VI Ksiąg Wieczystych - dotyczy wszystkich zadań; Operat szacunkowy należy wykonać w formie pisemnej, w dwóch egzemplarzach, zgodnie ze stanem faktycznym i prawnym nieruchomości. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego operat szacunkowy w terminie 14 dni, licząc od dnia otrzymania pisemnego zlecenia Zamawiającego. Zamawiający zastrzega zmianę ilości operatów szacunkowych w zależności od zainteresowania mieszkańców w zakresie ww. przedmiotu zamówienia. UWAGA! Wykonawca w ramach wynagrodzenia (jeżeli cena nieruchomości nie uległa zmianie) na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do sporządzenia klauzul aktualności do operatów szacunkowych w okresie do 2 lat od sporządzenia operatu szacunkowego. Wykonawca zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia umownego do sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem okresu 12 miesięcy od daty jego sporządzenia. Wykonawca zobowiązany będzie do każdorazowego uczestnictwa w postępowaniach przed samorządowym kolegium odwoławczym, organizacją rzeczoznawców majątkowych lub sądem powszechnym, w tym do składania wszelkich niezbędnych wyjaśnień i osobistego stawiennictwa na posiedzenia organów orzekających w zakresie dokonanych wycen nieruchomości. Operaty szacunkowe winny być sporządzone zgodnie z wymogami określonymi w: Ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz.U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm.) Wykonawca może złożyć maksymalnie oferty na 4 zadania częściowe. Wykonawca składa osobną ofertę na każde zadanie częściowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swietochlowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach