Przetargi.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Izby Celnej w Szczecinie

Izba Celna w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-952 Szczecin, ul. Energetyków 55
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4805500 , fax. 091 4805801
  • Data zamieszczenia: 2013-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Szczecinie
    ul. Energetyków 55 55
    70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4805500, fax. 091 4805801
    REGON: 00014384000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ic-szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Izby Celnej w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Izby Celnej w Szczecinie i podległych komórek organizacyjnych. 2. Świadczenie usług telekomunikacyjnych obejmuje realizację połączeń: a) lokalne i strefowe b) międzystrefowe c) do sieci komórkowych wszystkich operatorów d) międzynarodowe e) z numerami usługowymi i specjalnymi innych operatorów f) do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy g) zapewnienie transmisji dla faksu. 3. W ramach przedmiotu zamówienia usługi telekomunikacyjne będą świadczone w lokalizacjach określonych w załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ. Załącznik ten zawiera ponadto następujące informacje: a) określenie administratora obiektu (administracja własna albo administracja użyczającego bądź najemcy) wraz z określeniem wymagań stawianych przez właściciela obiektu b) obecny operator świadczący usługi telekomunikacyjne na rzecz Zamawiającego bądź właściciel sieci wewnętrznej c) ilość linii do zachowania i przejęcia dotychczasowych numerów abonenckich, d) ilość nowych numerów/linii telefonicznych potrzebnych od chwili świadczenia usługi e) podstawowe parametry techniczne central abonenckich Zamawiającego f) rodzaj użytkowanych aparatów telefonicznych/telefaksów g) inne wymagania techniczne stawiane wykonawcy 4. Wszystkie obecnie użytkowane przez Zamawiającego linie telefoniczne przyłączone są na zasadzie dostępu przewodowego. 5. Zamawiający nie wyraża zgody na instalację anten, urządzeń zewnętrznych do świadczenia usług w lokalizacji siedziby Izby Celnej w Szczecinie przy ul. Energetyków 55 z uwagi na zabytkowy charakter budynku. 6. W ramach wykonywania przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania i przejęcia dotychczasowych numerów abonenckich jak również do uruchomienia nowych linii telefonicznych. Koszty związane z przeniesieniem numerów do własnej sieci bądź uruchomieniem linii, zarówno przenoszonych jak i nowych, poniesie Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa. Ponadto wykonawca odpowiada za sprawne przejęcie wszystkich numerów, przygotowanie dokumentacji niezbędnej do wykonania tego procesu oraz uzyskanie niezbędnych pozwoleń. 7. Usługi ISD PRI (30B+D) dla central telefonicznych nie mogą być świadczone z użyciem technologii VOIP. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) zmniejszenia ilości linii oraz zmianę lub ograniczenie usług bez konieczności ponoszenia kar finansowych b) przeniesienia numeru abonenckiego do innej lokalizacji (w przypadku przeniesienia siedziby jednostki organizacyjnej Zamawiającego) realizowanego bez dodatkowych opłat. 9. Usługi muszą być świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, z wykorzystaniem istniejącej wewnętrznej sieci telefonicznej w obiektach administrowanych przez Zamawiającego lub w wynajmowanych przez niego pomieszczeniach, z zastrzeżeniem, że w niżej wymienionych lokalizacjach niezbędne jest posiadanie zgody właściciela obiektu , zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ, na wykonanie przyłączy i rozprowadzenie sieci telekomunikacyjnej przedstawione w ofercie (oświadczenie o posiadaniu takiej zgody wykonawca składa wraz z ofertą) oraz z uwzględnieniem uwarunkowań opisanych w ust. 10: 1) Oddział Celny w Świnoujściu i inne komórki organizacyjne na terenie portu w Świnoujściu, ul. Dworcowa 1 2) Wolny Obszar Celny w Świnoujściu, ul. Sołtana 1 3) Oddział Celny w Goleniowe, Glewice 1A 4) Miejsce Wyznaczone Poczta Polska w Szczecinie ul. Dworcowa 20A 5) Sekcja Dozoru w Nowogardzie, ul. Wyszyńskiego 6 6) Oddział Celny Nabrzeże Łasztownia i inne komórki organizacyjne na terenie portu w Szczecinie, ul. Bytomska 9 7) Oddział Celny w Szczecinie, ul. Struga 61 8) Oddział Celny w Szczecinku, ul. Łukasiewicza 1 9) Oddział Celny w Kołobrzegu i inne komórki organizacyjne na terenie portu w Kołobrzegu, ul. Portowa 41 10. Do wykonawcy należy wybór rodzaju i ilości łączy oraz usług za pomocą których jest w stanie zapewnić łączność telekomunikacyjną, na warunkach wynikających z niniejszej SIWZ, w lokalizacjach: 1) Oddział Celny w Świnoujściu i inne komórki organizacyjne na terenie portu w Świnoujściu, ul. Dworcowa 1 2) Oddział Celny Nabrzeże Łasztownia i inne komórki organizacyjne na terenie portu w Szczecinie, ul. Bytomska 9 3) Oddział Celny w Szczecinie, ul. Struga 61 4) Oddział Celny w Szczecinku, ul. Łukasiewicza 1 5) Oddział Celny w Kołobrzegu i inne komórki organizacyjne na terenie portu w Kołobrzegu, ul. Portowa 41 z zastrzeżeniem że: a) w sytuacji, gdy posiadane przez Zamawiającego aparaty telefoniczne bądź urządzenia telefaksowe (wymienione w załączniku Nr 1) ze względów technicznych nie są wystarczające dla sprawnego funkcjonowania usług głosowych i telefaksowych w wariancie zaoferowanym przez wykonawcę, zapewnia on realizację zamówienia poprzez użyczenie Zamawiającemu, na czas świadczenia usługi, innych urządzeń/sprzętu niezbędnych do zestawienia i funkcjonowania usług (np. centrale telefoniczne, cyfrowe/analogowe aparaty telefoniczne, cyfrowe aparaty telefaksowe). W takim przypadku zobowiązany jest on również do zainstalowania i uruchomienia udostępnianego sprzętu, bez dodatkowych opłat, b) konserwacja i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej użyczanego sprzętu leży po stronie wykonawcy i nie podlega odrębnej zapłacie, c) wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia wytypowanych pracowników Zamawiającego w zakresie utrzymania systemu taryfikacji, bilingu oraz obsługi aparatów systemowych i konsoli operatorskiej w sytuacji gdyby taki sprzęt był użyczany. 11. W ramach obsługi serwisowej Wykonawca zapewni utrzymanie funkcjonowania wszystkich systemów oraz pomoc techniczną 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. 12. Wykonawca wyznaczy osobę/y na opiekuna klienta, do którego obowiązków należeć będzie wyjaśnianie wszelkich nieprawidłowości mogących wystąpić podczas realizacji umowy (rozliczenia, usterki, awarie). Zgłoszone problemy zostaną rozwiązane bez konieczności kontaktowania się z innymi punktami obsługi Wykonawcy. 13. Wykonawca nie może w okresie obowiązywania umowy zwiększyć zaoferowanych cen. 14. Wymagania dotyczące abonamentu i wykonywanych połączeń przez Zamawiającego w ramach świadczonych usług: 1) połączenia głosowe wykonywane pomiędzy wszystkimi lokalizacjami Zamawiającego oraz w ramach każdej lokalizacji będą bezpłatne (tzw. połączenia w Interkomie); 2) jedna i jednolita (bez względu na porę dnia) dla wszystkich numerów telefonicznych stawka za połączenia dla danego rodzaju połączenia głosowego; 3) brak opłaty za rozpoczęcie połączenia i naliczanie sekundowe od początku połączenia (1s/1s); 4) jedna i jednolita (bez względu na lokalizację) cena miesięcznego abonamentu dla każdego rodzaju usług ( POTS, ISDN BRA, ISDN PRI) dla wszystkich numerów telefonicznych, 5) wszystkie numery Zamawiającego są telefonicznie bezpośrednio osiągalne dla abonentów zewnętrznych; 6) możliwość bezpłatnego ustawiania (włączenie/wyłączenie) dla wszystkich numerów abonenckich podstawowych i dodatkowych usług dostępnych w standardzie ISDN, w szczególności usługi umożliwiające prezentację numeru, identyfikację numeru, blokadę prezentacji, blokadę identyfikacji, w tym: CLIP, CLIR, COLP, MSN, CD, CFU, CH, CCBS, tj.: CLIP - prezentacja numeru linii wywołującej - sieć telefoniczna dostarcza numer abonenta A w chwili zestawiania połączenia dla wszystkich wywołań przychodzących (z wyjątkiem sytuacji, gdy prezentacja numeru jest zastrzeżona przez tego abonenta), CLIR - blokada prezentacji numeru łącza wywołującego - numer strony wywołującej nie jest prezentowany stronie wywoływanej, COLP - prezentacja numeru linii przyłączonej - sieć dostarcza numer abonenta przyłączonego (z wyjątkiem sytuacji, gdy prezentacja numeru jest zastrzeżona przez tego abonenta), MSN - uwielokrotniony numer abonenta. Przypisuje różne numery urządzeniom dostępu podstawowego, w ramach tej samej centrali operatora: CD - przenoszenie przychodzących wywołań na inny numer, CFU - bezwarunkowe przekierowanie połączenia, CH - podtrzymanie wywołania. Pozwala abonentowi zawiesić bieżące połączenie, wykonać inne i powrócić do pierwotnego, CCBS - automatyczne oddzwonienie do zajętego abonenta 7) możliwość bezpłatnego ustawiania ograniczeń i uprawnień dla wykonywania różnego rodzaju połączeń (blokada połączeń z numerami usługowymi i specjalnymi innych operatorów, np.: 0 700; blokada połączeń międzynarodowych itp. ) 8) bezpłatne szczegółowe wykazy połączeń będą udostępniane Zamawiającemu w formie elektronicznej bądź papierowej i będą opierały się na rzeczywistych stawkach połączeń podanych przez Wykonawcę w złożonej ofercie. 15. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej obiektów/pomieszczeń, po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu z osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do porozumiewania się z wykonawcami. Zastrzega się, że wizja lokalna musi się odbyć najpóźniej w dniu poprzedzającym otwarcie ofert. Jednocześnie Zamawiający nie gwarantuje możliwości odbycia wizji, jeżeli nie zostanie ona zgłoszona najpóźniej na 5 dni przed dniem otwarcia ofert
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ic-szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach