Przetargi.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2013-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, w tym wydzielenie części zasobów publicznej centrali/central operatora i udostępnienie ich jako wewnętrznej centrali Zamawiającego. Usługi będą świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r. Nr 171, poz. 1800 z późniejszymi zmianami). Zakres zamówienia: a) zapewnienie stałego dostępu do publicznej sieci telefonicznej; b) świadczone w ramach niniejszej umowy usługi telekomunikacyjne będą obejmowały: - połączenia lokalne i strefowe, - połączenia międzystrefowe, - połączenia do sieci komórkowych, - usługi faxowe, - połączenia międzynarodowe (kraje Unii Europejskiej); c) wydzielenie części zasobów publicznej centrali (central) operatora i udostępnienie jej jako wewnętrznej centrali Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych; d) Zamawiający wymaga, aby taryfikacja połączeń telefonicznych (lokalnych, międzystrefowych i komórkowych) odbywała się z dokładnością co do 1 sek. od pierwszej sekundy połączenia, bez naliczania stawki wstępnej za rozpoczęcie połączenia; e) Wykonawca zapewni bezpłatne połączenia w ramach sieci wewnętrznej realizowane pomiędzy jedenastoma siedzibami Zamawiającego zgodnie z załącznikiem A do umowy; f) bezpłatne połączenia do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy posiadających numery skrócone tj.: 112, 999, 998, 997, 994, 992, 993, 991, 986, 985, 984; g) możliwość ruchu do sieci publicznej takich jak: serwisy informacyjne, infolinie 0800; 0801; 0804, linie informacyjne 191XX; 193XX; 195XX, połączenia z biurami numerów np.118913, generowanych z lokalizacji Zamawiającego; h) blokada połączeń na 700 - 709 oraz 300 900 900 oraz inne numery z zaliczaniem w taryfach specjalnych; i) bezpłatny wykaz zrealizowanych połączeń - billing szczegółowy dla wszystkich posiadanych linii telefonicznych; j) przerwa w łączności związana z przejściem do innego operatora, może wystąpić jedynie w dni wolne od pracy Zamawiającego i nie może trwać dłużej niż 24 godziny; k) realizacja połączeń telefonicznych. Do kalkulacji kosztów brutto połączeń należy przyjąć następującą konfigurację połączeń oraz ich czas. Poniżej przedstawione są średnie szacowane dane roczne: - połączenia lokalne i strefowe 480 000 minut, - połączenia międzystrefowe 12 000 minut, - połączenia międzynarodowe (kraje Unii Europejskiej) 1200 minut, - połączenia do sieci komórkowych 180 000 minut; ł) Wykonawca zapewni Zamawiającemu bezpłatne usługi serwisowe obejmujące: - przeglądy stanu technicznego, pracy łączy oraz sprawdzanie parametrów łączy poprzez bieżące ich pomiary, eliminowanie usterek, - techniczną pomoc związaną ze świadczeniem usług telekomunikacyjnych po zgłoszeniu przez Zamawiającego do centrum zgłoszeniowego, obejmującą w szczególności: bezpłatne eliminowanie usterek i nieprawidłowości w pracy łączy, bezpłatne usuwanie awarii, wykonanie instalacji dodatkowej do głównego zakończenia sieci lub zmiana w jego przyłączeniu, sprawdzenie instalacji wykonanej przez Zamawiającego; l) bezpłatną całodobową możliwość telefonicznej obsługi klienta - przyjmowanie zgłaszanych awarii telefonicznych i przekazywanie ich do realizacji; m) wsparcie w postaci opiekuna; n) płatność faktury nastąpi w terminie 30 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury; o) Wykonawca bezpłatnie dostarczy i zamontuje a po zakończeniu umowy bezpłatnie zdemontuje wszystkie urządzenia, które są niezbędne do wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia; p) w okresie obowiązywania umowy Wykonawca nie może dokonać zmiany cen podanych w formularzu cenowym załączonym do oferty skutkujących podwyższeniem opłat; q) w przypadku pojawienia się korzystniejszej ogólnie dostępnej oferty Wykonawcy na przedmiotową usługę, Zamawiający ma prawo do skorzystania z niej; r) Wykonawca zapewni podłączenie strony stacyjnej przełącznicy do strony liniowej (krosowanie), zachowanie aktualnych numerów linii Zamawiającego, sekundowe naliczanie realizowanych rozmów telefonicznych, bezpłatne połączenia pomiędzy wszystkimi numerami linii Zamawiającego objętymi niniejszą umową, prezentację numerów CLIP, bezpieczeństwo przesyłania danych i głosu, demontaż na swój koszt sprzętu dzierżawionego przez Zamawiającego po zakończeniu trwania umowy (według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach