Przetargi.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2012-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/www.zbilk.szczecin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kod CPV - 64200000-8 Usługi telekomunikacyjne, 72400000-4 Usługi internetowe 1. Usługi będą świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r. Nr 171, poz. 1800 z późniejszymi zmianami). 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, w tym wydzielenie części zasobów publicznej centrali/central operatora i udostępnienie ich jako wewnętrznej centrali Zamawiającego oraz dostawa 9 szerokopasmowych dostępów do sieci Internet ze stałą adresacją IP z wykorzystaniem łączy kablowych, o prędkości łącza symetrycznego min. 2 Mb/s/2Mb/s każdy, dla dziewięciu siedzib Zamawiającego zgodnie z pkt. 2.2.b). 2.1 Zakres zamówienia: a) zapewnienie stałego dostępu do publicznej sieci telefonicznej; b) świadczone w ramach niniejszej umowy usługi telekomunikacyjne będą obejmowały: - połączenia lokalne i strefowe, - połączenia międzystrefowe, - połączenia do sieci komórkowych, - usługi faxowe, - połączenia międzynarodowe (kraje Unii Europejskiej); c) wydzielenie części zasobów publicznej centrali (central) operatora i udostępnienie jej jako wewnętrznej centrali Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych; d) zapewnienie 9 szerokopasmowych dostępów do internetu ze stałą adresacją IP z wykorzystaniem łączy kablowych, o prędkości łącza symetrycznego min. 2 Mb/s / 2 Mb/s każdy, dla dziewięciu siedzib Zamawiającego zgodnie z pkt. 2.2.b); e) Zamawiający wymaga, aby taryfikacja połączeń telefonicznych (lokalnych, międzystrefowych i komórkowych) odbywała się z dokładnością co do 1 sek. od pierwszej sekundy połączenia, bez naliczania stawki wstępnej za rozpoczęcie połączenia; f) Wykonawca zapewni bezpłatne połączenia w ramach sieci wewnętrznej realizowane pomiędzy jedenastoma siedzibami Zamawiającego zgodnie z pkt.2.2. a); g) bezpłatne połączenia do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy posiadających numery skrócone tj: 112, 999, 998, 997, 994, 992, 993, 991, 986, 985, 984; h) możliwość ruchu do sieci publicznej takich jak: serwisy informacyjne, infolinie 0800; 0801; 0804, linie informacyjne 191XX; 193XX; 195XX, połączenia z biurami numerów np.118913, generowanych z lokalizacji Zamawiającego; i) blokada połączeń na 700 - 709 oraz 300 900 900 oraz inne numery z zaliczaniem w taryfach specjalnych; j) bezpłatny wykaz zrealizowanych połączeń - billing szczegółowy dla wszystkich posiadanych linii telefonicznych; k) przerwa w łączności związana z przejściem do innego operatora, może wystąpić jedynie w dni wolne od pracy Zamawiającego i nie może trwać dłużej niż 24 godziny; l) realizacja połączeń telefonicznych. Do kalkulacji kosztów brutto połączeń należy przyjąć następującą konfigurację połączeń oraz ich czas. Poniżej przedstawione są średnie szacowane dane roczne: - połączenia lokalne i strefowe 480 000 minut, - połączenia międzymiastowe 12 000 minut, - połączenia międzynarodowe (kraje Unii Europejskiej) 1200 minut, - połączenia do sieci komórkowych 180 000 minut; ł) Wykonawca zapewni Zamawiającemu bezpłatne usługi serwisowe obejmujące: - przeglądy stanu technicznego, pracy łączy oraz sprawdzanie parametrów łączy poprzez bieżące ich pomiary, eliminowanie usterek, - techniczną pomoc związaną ze świadczeniem usług telekomunikacyjnych po zgłoszeniu przez Zamawiającego do centrum zgłoszeniowego opisanego w pkt. 2.3. k) obejmującą w szczególności: bezpłatne eliminowanie usterek i nieprawidłowości w pracy łączy, bezpłatne usuwanie awarii, wykonanie instalacji dodatkowej do głównego zakończenia sieci lub zmiana w jego przyłączeniu, sprawdzenie instalacji wykonanej przez Zamawiającego; m) bezpłatną całodobową możliwość telefonicznej obsługi klienta - przyjmowanie zgłaszanych awarii telefonicznych i przekazywanie ich do realizacji; n) wsparcie w postaci opiekuna; o) płatność faktury nastąpi w terminie 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego; p) Wykonawca bezpłatnie dostarczy i zamontuje a po zakończeniu umowy bezpłatnie zdemontuje wszystkie urządzenia, które są niezbędne do wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia; q) w okresie obowiązywania umowy Wykonawca nie może dokonać zmiany cen podanych w formularzu cenowym załączonym do oferty skutkujących podwyższeniem opłat; r) w przypadku pojawienia się korzystniejszej ogólnie dostępnej oferty Wykonawcy na przedmiotową usługę, Zamawiający ma prawo do skorzystania z niej; s) Wykonawca zapewni podłączenie strony stacyjnej przełącznicy do strony liniowej (krosowanie), zachowanie aktualnych numerów linii Zamawiającego, sekundowe naliczanie realizowanych rozmów telefonicznych, bezpłatne połączenia pomiędzy wszystkimi numerami linii Zamawiającego objętymi niniejszą umową, prezentację numerów CLIP, bezpieczeństwo przesyłania danych i głosu, demontaż na swój koszt sprzętu dzierżawionego przez Zamawiającego po zakończeniu trwania umowy (według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym). 2.2 Wykaz siedzib ZBiLK: a) linie telefoniczne: ZBiLK - siedziba główna ul. Mariacka 25, ZBiLK Rejon -2 ul. Kościelna 12, ZBiLK Rejon -3 ul. Komuny Paryskiej 2/3, ZBiLK Rejon -4;5 ul. Kadłubka 24 a, ZBiLK Rejon - 6 ul. Podhalańska 9, ZBiLK Rejon -7;9 ul. Jagiellońska 33, ZBiLK Rejon - 8 ul. Niemierzyńska 22, ZBiLK Rejon - 10 ul. Łokietka 22, ZBiLK Rejon - 13 ul. Kaszubska 30, ZBiLK Rejon - 14 ul. Szpitalna 18, ZBiLK Rejon - 15 ul. Goszczyńskiego 4 a; b) szerokopasmowy internet: ZBiLK Rejon - 2 ul. Kościelna 12, ZBiLK Rejon-3 ul. Komuny Paryskiej 2/3, ZBiLK Rejon - 4;5 ul. Kadłubka 24 a, ZBiLK Rejon - 6 ul. Podhalańska 9, ZBiLK Rejon -7;9 ul. Jagiellońska 33, ZBiLK Rejon -10 ul. Łokietka 22, ZBiLK Rejon - 13 ul. Kaszubska 30, ZBiLK Rejon - 14 ul. Szpitalna 18, ZBiLK Rejon -15 ul. Goszczyńskiego 4 a. 2.3 Wymagania techniczne: a) Zachowanie istniejącej numeracji telefonicznej w poszczególnych lokalizacjach ZBiLK; b) każdorazowe włączenie nowej linii telefonicznej zostanie potwierdzone protokołem z aktualnym stanem posiadanych linii telefonicznych, powyższy protokół będzie stanowił załącznik do umowy; c) zachowanie ciągłości świadczenia usług telekomunikacyjnych w całym okresie trwania umowy, to jest: od dnia podpisania umowy do 31.12.2013 r; d) Wykonawca gwarantuje przeniesienie numeracji opisanej w pkt 2.3 a) SIWZ i jej uruchomienie w swojej sieci w pierwszym dniu po zakończeniu okresu obowiązywania umowy z dotychczasowym operatorem, zgodnie z ppkt. c). e) Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z przeniesieniem oraz aktywacją numerów abonenckich do własnej sieci, a także związane z przygotowaniem dokumentacji niezbędnej do wykonania tego procesu oraz uzyskaniem niezbędnych pozwoleń. f) Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z zachowaniem numerów telefonów dotychczas wykorzystywanych, uruchomieniem i utrzymywaniem łącza, serwisowania urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę, a niezbędnych do świadczenia usługi oraz kosztów związanych z dostosowaniem swojej infrastruktury telekomunikacyjnej, o ile zajdzie taka potrzeba w związku z realizacją usług na rzecz Zamawiającego; g) zgłaszanie awarii odbywać się będzie w dni robocze i w godzinach pracy Zamawiającego, drogą telefoniczną za pomocą telefonu stacjonarnego lub komórkowego, przez osoby wyznaczone przez Zamawiającego, a jej przyjęcie powinno być potwierdzone faxem, wiadomością tekstową (SMS-em) lub pocztą elektroniczną w ciągu nie dłuższym niż 2 godziny od momentu zgłoszenia do centrum zgłoszeniowego opisanego w pkt. 2.3. k); h) czas reakcji (pojawienie się przedstawiciela Wykonawcy) na zgłoszenie w miejscu awarii wskazanej w zgłoszeniu przez Zamawiającego nie może być dłuższy niż 6 godzin; i) w przypadku przerwy w świadczeniu usługi spowodowanej awarią, Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia jej w czasie nie dłuższym niż 12 godzin od momentu zgłoszenia awarii do centrum zgłoszeniowego opisanego w pkt. 2.3.k); naliczanie czasu usunięcia usterki rozpoczyna się od godziny przyjęcia i zarejestrowania przez Wykonawcę zgłoszenia, przy czym wyłącza się dni świąteczne oraz ustawowo wolne od pracy; j) w ramach instalacji i uruchomienia łączności: po zakończeniu trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest do zdemontowania na swój koszt sprzętu dzierżawionego przez Zamawiającego (według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym); -wymagane jest, aby Wykonawca dostarczył dokumentację powykonawczą, zawierającą:opis techniczny i schematy zastosowanego rozwiązania/, /konfiguracje poszczególnych urządzeń i usług /, /opis i schematy połączeń/; -dokumentacja powykonawcza musi być dostarczona w wersji papierowej i elektronicznej (płyta CD) w języku polskim (z dołączonym oryginałem, jeżeli był w innym języku); -wszystkie oferowane urządzania muszą posiadać Deklarację Zgodności i być dopuszczone do obrotu na rynku w Unii Europejskiej; k) najpóźniej w momencie rozpoczęcia realizacji zamówienia Wykonawca musi dysponować centrum zgłaszania problemów ze strony klientów, działającym 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu z czasem odpowiedzi do klienta nie dłuższym niż 2 godziny oraz czasem reakcji na miejscu nie dłuższym niż 6 godzin
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach