Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzątania, polegających na kompleksowym utrzymaniu czystości i porządku w obiektach Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji

Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 00-583 Warszawa, Al. Ujazdowskie 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 601 55 95 , fax. 22 601 55 57
  • Data zamieszczenia: 2011-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji
    Al. Ujazdowskie 7 7
    00-583 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 601 55 95, fax. 22 601 55 57
    REGON: 14270701100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.clk.policja.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzątania, polegających na kompleksowym utrzymaniu czystości i porządku w obiektach Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania, polegających na kompleksowym utrzymaniu czystości i porządku w obiektach Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji. Całkowita powierzchnia pomieszczeń wewnątrz budynków, których utrzymanie w czystości i porządku powierza się Wykonawcy wynosi 2.850m2. ul. Wiśniowa 58 - 650m2 w tym pow. biurowa 535m2 i laboratoryjna 115m2 , bez po-mieszczeń sanitarnych, ul. Iwicka 14 - 1.000m2 w tym pow. biurowa 565m2 i laboratoryjna 435m2 oraz 6 pomieszczeń sanitarnych, Al. Ujazdowskie 7 - 1.200m2 część budynku obejmująca klatki schodowe (strona pół-nocna i południowa budynku - 3 piętra), północne skrzydło budynku i środkowa część budynku (parter i I piętro), pow. biurowa, 7 pomieszczeń sanitarnych, bez pow. labora-toryjnej. Przed złożeniem oferty istnieje możliwość obejrzenia obiektów po wcześniejszym uzgodnieniu terminu pod nr tel. 22 60 158-67 lub 22 60 155-95. Osoba do kontaktu: Mirosław Skuza. Charakterystyka usług: Czynności wykonywane codziennie (dni robocze) pomieszczeń biurowych, korytarzy, toalet oraz pomieszczeń laboratoryjnych i technicznych: czyszczenie powierzchni podłogowych w pomieszczeniach biurowych i laboratoryjnych, odkurzanie wykładzin dywanowych, usuwanie ewentualnych plam i zabrudzeń, czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni biurek, szafek i innego sprzętu biurowe-go, a także parapetów, pulpitów, listew ściennych, drzwi itp., wycieranie kurzy z parapetów, luster, tablic, listew przypodłogowych i ściennych, zamiatanie i mycie przy pomocy środków myjąco-dezynfekujących i zapachowych podłóg, mycie, czyszczenie, dezynfekowanie urządzeń sanitarnych (umywalki, muszle i deski klozetowe, pisuary, armatura i inne akcesoria) oraz podłóg w sanitariatach, udrażnianie urządzeń sanitarnych w zakresie podstawowym (przetykanie z użyciem środków chemicznych); czyszczenie glazury łazienkowej, luster wraz z ramami, neutralizacja zapachów w pomieszczeniach sanitarnych, mycie drzwi, framug i listew osłonowych, wycieranie poręczy schodów (z użyciem odpowiedniego środka do mycia), opróżnianie koszy na śmieci oraz wymiana wkładów foliowych w koszach na śmieci, wynoszenie śmieci do kontenerów znajdujących się na zewnątrz budynku, odkurzanie i czyszczenie mebli tapicerowanych, sprawdzanie każdorazowo przed opuszczeniem budynku, we wszystkich sprzątanych pomieszczeniach, czy zamknięte są okna, wyłączone oświetlenie i urządzenia ogrzewcze inne niż CO, Czynności wykonywane okresowo raz w tygodniu lub częściej w miarę potrzeb: mycie drzwi wejściowych, sprzątanie wejść, wycieranie na mokro grzejników, przecieranie nóg krzeseł i stołów, odkurzanie i czyszczenie mebli tapicerowanych, odkurzanie żaluzji, wertikali, czyszczenie opraw oświetleniowych, czyszczenie mebli płynem do konserwacji mebli (pokrywanie emulsją), doczyszczanie miejsc trudnodostępnych i usuwanie pajęczyn, usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych, czyszczenie przeszklonych drzwi wewnętrznych. systematyczne wykładanie środków czystości w toaletach (środki zapachowe wiszące, pływające do sedesów i spłuczek), doczyszczanie miejsc trudnodostępnych i usuwanie pajęczyn, usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych, mycie wywieszek znajdujących się na korytarzach, Inne obowiązki: wyłączanie świateł, zamykanie okien i drzwi, przestrzegania przepisów i instrukcji służbowych o ochronie BHP i ppoż., wykonanie czynności porządkowych po ewentualnych awariach lub pracach remonto-wo - budowlanych, zgłaszanie wszelkich zauważonych usterek technicznych. Czynności wykonywane raz na sześć miesięcy: - w terminach i na zasadach określonych przez Zamawiającego: mycie okien (dwustronne) , ram, parapetów w obiektach: al. Ujazdowskie 7 - tylko klatki schodowe - razem 25,60m2, ul. Iwicka 14 - wszystkie okna w budynku - razem 130,78m2, ul. Wiśniowa 58 (okna wewnątrz budynku w Zakładzie Daktyloskopii)- razem 275m2 Razem powierzchnia okien : 431,38 m2 Wymagania techniczno-organizacyjne: Wszystkie prace powinny być wykonywane w sposób najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić taką obsadę ( liczbę osób - posiadających zaświadczenia o niekaralności) aby praca przebiegała sprawnie i dokładnie, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniego i profesjonalnego sprzętu i wyposażenia oraz środków chemicznych, myjących, czyszczących, dezynfe-kujących i toaletowych w ilościach niezbędnych do utrzymania obiektu w stałej czysto-ści, Wszystkie środki chemiczne stosowane do czyszczenia i konserwacji powierzchni czyszczonych muszą być wyposażone w Karty Charakterystyki Produktu Chemiczne-go oraz skonsultowane wcześniej z Zamawiającym, Wykonawca będzie wykonywał wymienione czynności wykorzystując własny sprzęt o wysokim standardzie technicznym oraz zakupione we własnym zakresie, niezbędne materiały, środki czystości i środki higieniczne. Materiały używane przy realizacji umowy powinny posiadać atesty PZH i skutecznie czyścić zabrudzone powierzchnie oraz powinny cechować się najwyższą jakością. Zaopatrywanie w papier toaletowy, ręczniki papierowe typu ZZ i mydło w płynie leży po stronie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt zapewnić osobom sprzątającym sprzęt konieczny do realizacji zamówienia oraz odpowiednią swoją firmową (wraz z identyfi-katorem imiennym) odzież ochronną. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi sprzątania w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w następujących godzinach: 6:00 - 10:00 - Al. Ujazdowskie 7; 7:00 - 11:00 - ul. Wiśniowa 58 i ul. Iwicka 14. Podczas pracy każda z osób sprzątających otwiera tylko to pomieszczenie, które aktualnie sprząta. Drzwi pozostałych pomieszczeń powinny być w tym czasie zamknięte na klucz. Kontrola czystości pomieszczeń będzie prowadzona okresowo przez pracowników Zamawiającego. Z czynności tej każdorazowo sporządzony będzie protokół, który zostanie przekazany wykonawcy. Przy drugim negatywnym protokole zawierającym ewentualne usterki i nieprawidłowości Zamawiający w stosunku do wykonawcy będzie naliczał kary umowne w wysokości jednej dniówki wyliczonej odpowiednio do zaoferowanej ceny całości usługi przez Wykonawcę - aż do momentu usunięcia zaniedbań wykazanych w protokole - łącznie z możliwością odstąpienia od umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.clk.policja.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach