Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 02-784 Warszawa, ul. Cybisa 7
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 544 12 00 , fax. 0-22 544 12 01
- Data zamieszczenia: 2011-01-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy
ul. Cybisa 7 7
02-784 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 0-22 544 12 00, fax. 0-22 544 12 01
REGON: 01084796400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-ursynow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług sprzątania na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania w siedzibie Zamawiającego (zgodnie z klasyfikacją CPV: 90910000-9 Usługi sprzątania, 90919200-4 Usługi sprzątania biur), o następujących parametrach: Powierzchnia użytkowa budynku: 923 m2 Liczba kondygnacji: 2 + piwnica Liczba toalet: 7 Liczba pomieszczeń socjalnych: 1 Liczba kuchenek : 1 Liczba jadalni: 1 Liczba pokoi biurowych: 30 Liczba pomieszczeń pomocniczych: 1 - Usługi będą świadczone przez 6 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do soboty. - Przedmiot zamówienia obejmuje sprzątanie pomieszczeń biurowych i pomocniczych, w następującej częstotliwości: 1) codziennie: a) opróżnianie koszy na śmieci i pojemników do niszczarek, wymiana worków w koszach i pojemnikach niszczarek, b) wycieranie na wilgotno twardych powierzchni podłóg środkami czyszczącymi przeznaczonymi do danego rodzaju powierzchni zalecanymi przez producenta danego rodzaju podłogi, c) szczególna dbałość o czystość w sanitariatach, mycie urządzeń sanitarnych przy użyciu środków o właściwościach dezynfekujących, mycie powierzchni podłogowej, d) inne czynności związane z bieżącym utrzymaniem czystości na terenie obiektu, e) wycieranie na wilgotno korytarzy, f) zamiatanie schodów wejściowych, g) czyszczenie wycieraczek h) odkurzanie wykładzin dywanowych w pomieszczeniach biurowych. 2) raz w tygodniu lub w zależności od potrzeb: a) konserwacja podłóg środkami antypoślizgowymi (w tym polerowanie) odpowiednimi środkami przeznaczonymi do danego typu podłogi zgodnie z zaleceniami producenta danych materiałów podłogowych, b) mycie luster znajdujących się w toaletach, c) mycie oszklonych drzwi wejściowych, d) inne czynności związane z okresowym utrzymaniem czystości na terenie obiektu zlecone przez użytkownika obiektu, e) wycieranie na wilgotno lub mycie zewnętrznych powierzchni mebli, f) ścieranie kurzy z obrazów i innych przedmiotów, g) wycieranie na wilgotno nóg krzeseł, biurek, stołów, h) odkurzanie kwiatów żywych 3) raz na miesiąc lub w zależności od potrzeb: a) wycieranie na wilgotno drzwi, parapetów i grzejników, b) mycie powłok ceramicznych na ścianach w toaletach i innych pomieszczeniach, c) mycie stolarki drzwiowej przy użyciu środków konserwujących, d) czyszczenie lamp, parapetów, grzejników, usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów, e) mycie poręczy przy klatkach schodowych. f) czyszczenie kratek wentylacyjnych 4) dwa razy w roku: a) kompleksowe mycie szyb okiennych oraz obrzeży (na przełomie marca/kwietnia: najpóźniej do 20 kwietnia oraz na przełomie września/października: najpóźniej do 20 października) przy użyciu odpowiednich środków. b) sprzątanie korytarzy w piwnicy (w miesiącu marcu i wrześniu) c) mycie punktów świetlnych po wcześniejszym umówieniu się z konserwatorem tut. jednostki na zdjęcie opraw 5) raz w roku: a) pranie tapicerowanych krzeseł oraz dywanów 6) inne obowiązki: a) wyłączanie światła, b) zamykanie okien, c) przestrzeganie przepisów i instrukcji służbowych o ochronie BHP i PPOŻ, d) informowanie Zamawiającego o zauważonych uszkodzeniach urządzeń znajdujących się w pomieszczeniach e) bieżące uzupełnianie ubytków mydła, ręczników papierowych, papieru toaletowego, worków do koszy na śmieci i do niszczarek dostarczonych przez Wykonawcę, f) zabezpieczanie niezabezpieczonych dokumentów zawierających dane osobowe poprzez zamykanie ich w wyznaczonej szafie - Wykonawca wykonuje usługi porządkowe w godzinach: 1) od poniedziałku do piątku: od godziny 1700 do 2200 , 2) w soboty: od godziny 1400 do 1700 - Usługi będą wykonywane przy użyciu własnego sprzętu oraz środków czystości. - Wykonawca jest zobowiązany do stosowania skutecznych i niezawodnych środków czystości, bezpiecznych, nieagresywnych zniszczenia mebli i elementów wyposażenia. Zamawiający żąda, w celach informacyjnych, listy środków chemicznych (aktualizowanej na bieżąco), które będą używane w trakcie wykonywania usługi. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenie do przechowywania sprzętu i środków czystości. - Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego, zlokalizowana w Warszawie, przy ul. Cybisa 7 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-ursynow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie czystości i świadczenie usług porządkowych w obiektach sportowych Centralnego Ośrodka Sportu: halach Torwar I i Torwar II (lodowisko) w Warszawie przy ul. Łazienkowskiej 6A wraz z terenami zewnętrznymi wokół tych obiektów w okresie 18 miesięcy od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A w Wołominie Nr ZP/SR/01/16
Dodano: 2016-07-25 - Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych budynku Sądu Rejonowego w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2016-07-25 - Sprzątanie wnętrz budynków Urzędu Dzielnicy Mokotów oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów zewnętrznych wokół budynku przy ul. Rakowieckiej 25/27 od dnia 1 września 2016r. do dnia 31 sierpnia 2017r.
Dodano: 2016-07-15 - Utrzymanie czystości oraz sprzątanie budynków użyteczności publicznej w Łysych, Lipnikach i Zalasiu
Dodano: 2016-07-13 - Sprzątanie wnętrz budynków Urzędu Dzielnicy Mokotów wraz z jednokrotnym myciem okien oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów zewnętrznych wokół budynku przy ul. Rakowieckiej 25/27 od dnia 1 września 2016r. do dnia 31 sierpnia 2017r.
Dodano: 2016-07-01 - Usługa stałego sprzątania powierzchni biurowych, zewnętrznych zielonych oraz zewnętrznych utwardzonych w kompleksie wojskowym 0046 przy ul Bystra 1 w Warszawie, administrowanym przez JW 3964
Dodano: 2016-06-29 - Usługa sprzątania obiektu rekreacyjno - sportowego i terenu zewnętrznego DOSiR-u w Warszawie
Dodano: 2016-06-23 - Kompleksowa usługa sprzątania Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie, plac Małachowskiego 3 oraz pomieszczeń galerii Miejsce Projektów Zachęty w Warszawie przy ul. Gałczyńskiego 3
Dodano: 2016-06-10