Przetargi.pl
Świadczenie usług odśnieżania i sprzątania terenów przy budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego

Województwo Pomorskie ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3261555 , fax. 58 3261556
  • Data zamieszczenia: 2015-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Pomorskie
    ul. Okopowa 21/27 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3261555, fax. 58 3261556
    REGON: 19167483600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług odśnieżania i sprzątania terenów przy budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia 1. Część 1 zamówienia: Przedmiot zamówienia dla części 1 zamówienia obejmuje: 1.1. Dla terenów przyległych do budynków Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, zlokalizowanych w: 1) Gdańsku przy: - ul. Okopowej 21/27, - ul. Okopowej 19, - ul. Augustyńskiego 2, - ul. Augustyńskiego 1 Zimowe utrzymanie terenu zewnętrznego (zgodnie z mapką poglądową załączoną do SIWZ), które polegać będzie na tym, że w sytuacji zakłóceń wywołanych niekorzystnymi czynnikami atmosferycznymi takimi jak śliskość zimowa , gołoledź i opady śniegu Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania i usuwaniu gołoledzi z nawierzchni z jednoczesnym jej uszorstnianiem, wyłącznie materiałami dopuszczonymi rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960) oraz do usuwania pozostałego po opadach śniegu, brył lodu i innych zanieczyszczeń będących następstwem niekorzystnych warunków atmosferycznych w okresie wskazanym w rozdziale IV ust. 1 (zgodnie z mapką poglądową załączoną do SIWZ) z częstotliwością gwarantującą zachowanie przepisów bhp. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. Pozostałe uregulowania dotyczące przedmiotu zamówienia dla wskazanej części zostały opisane we wzorze umowy - w załączniku nr 8 do SIWZ 2. Część 2 zamówienia: 2.1. Dla terenów przyległych do budynków Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, zlokalizowanych w: 1) Gdyni przy: - ul. Rdestowej 65-71 Zimowe utrzymanie terenu zewnętrznego (zgodnie z mapką poglądową załączoną do SIWZ), które polegać będzie na tym, że w sytuacji zakłóceń wywołanych niekorzystnymi czynnikami atmosferycznymi takimi jak śliskość zimowa , gołoledź i opady śniegu Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania i usuwaniu gołoledzi z nawierzchni z jednoczesnym jej uszorstnianiem, wyłącznie materiałami dopuszczonymi rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960) oraz do usuwania pozostałego po opadach śniegu, brył lodu i innych zanieczyszczeń będących następstwem niekorzystnych warunków atmosferycznych w okresie wskazanym w rozdziale IV ust. 2 (zgodnie z mapką poglądową załączoną do SIWZ) z częstotliwością gwarantującą zachowanie przepisów bhp. 2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. Pozostałe uregulowania dotyczące przedmiotu zamówienia dla wskazanej części zostały opisane we wzorze umowy - w załączniku nr 9 do SIWZ 3. Część 3 zamówienia: 3.1. Dla terenów przyległych do budynków Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, zlokalizowanych w: 1) Gdańsku przy - ul. Srebrniki 13 - (chodnik oraz schody wejściowe do budynku o łącznej powierzchni ok. 55 m2) Całoroczne utrzymanie terenu zewnętrznego (zgodnie z mapką poglądową załączoną do SIWZ): Usługa polegać będzie na: - w okresie od 1 grudnia do 31 marca bieżącym usuwaniu zanieczyszczeń stałych, w tym codzienne zamiatanie i zapewnienie czystości terenu zewnętrznego oraz w sytuacji zakłóceń wywołanych niekorzystnymi czynnikami atmosferycznymi takimi jak śliskość zimowa, gołoledź i opady śniegu, Wykonawca zobowiązany będzie do odśnieżania i usuwania gołoledzi z nawierzchni z jednoczesnym jej uszorstnianiem, wyłącznie materiałami dopuszczonymi rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960) oraz do usuwania pozostałego po opadach śniegu, brył lodu i innych zanieczyszczeń będących następstwem niekorzystnych warunków atmosferycznych. - w okresie od 1 kwietnia do 30 listopada - bieżącym usuwaniu zanieczyszczeń stałych, w tym codzienne zamiatanie i zapewnienie czystości terenu zewnętrznego. Wykonawca zobowiązany będzie do przystąpienia do usuwania skutków niekorzystnych czynników atmosferycznych w ciągu maksymalnie 2 godzin od chwili zaistnienia tych warunków oraz do zakończenia usługi w czasie maksymalnie 5 godzin od chwili jej rozpoczęcia z częstotliwością 7 dni w tygodniu. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. Pozostałe uregulowania dotyczące przedmiotu zamówienia dla wskazanej części zostały opisane we wzorze umowy - w załączniku nr 10 do SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy bądź jej części, w przypadku zbycia nieruchomości lub podjęcia przez Zamawiającego decyzji o innym sposobie jej zagospodarowania, jako istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 5. Dodatkowo Zamawiający informuje, że: 1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - 3 części zamówienia 3) Zamawiający nie przewiduje dokonywania zamówień uzupełniających. 4) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. 5) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 6) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu. 7) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 9) Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 10) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 11) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pomorskie.eu/Article/id,12.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach