Przetargi.pl
Świadczenie usług cateringowych w ramach zajęć na czas trwania projektu Dobry zawód - dobra praca.

Centrum Kształcenia Praktycznego w Wyszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, Ul. I Armii Wojska Polskiego 82 A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 742 48 06 , fax. 29 742 48 06
  • Data zamieszczenia: 2010-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Praktycznego w Wyszkowie
    Ul. I Armii Wojska Polskiego 82 A 82 A
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 29 742 48 06, fax. 29 742 48 06
    REGON: 55125754800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług cateringowych w ramach zajęć na czas trwania projektu Dobry zawód - dobra praca.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług cateringowych w czasie trwania projektu Dobry zawód - dobra praca dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, organizowanych przez Zamawiającego poniżej wymienionych zajęć: a) Kurs spawania metodą MAG i TIG dla 80 osób (8 edycji) b) Kurs operator wózków jezdniowych dla 60 osób (6 edycji) c) Kurs fryzjerski dla 50 osób (5 edycji) d) Kurs SEP do 1 kV dla 40 osób ( 4 edycje) e) Kurs kosmetyczny wraz ze stylizacją paznokci i wizażu dla 20 osób (2 edycje) f) Kurs język angielski zawodowy dla spawaczy dla 80 (8 edycji) g) Kurs język angielski zawodowy fryzjerski dla 50 osób (5 edycji) h) Szkolenie -Równe szanse w szkole dla 250 osób - uczniowie (15 edycji) i) Szkolenie - Radzenie sobie ze stresem dla 80 osób (2 edycje) j) Szkolenie - Równe szanse w szkole dla 5 osób - nauczyciele (1 edycja) k) Szkolenie - Trening kreatywnego myślenia dla 50 osób (2 edycje) l) Szkolenie - Pozytywna komunikacja w pracy dla 50 osób (2 edycje) m) Kurs przedsiębiorczości dla 100 osób (5 edycji) 2. Przez usługi cateringu rozumie się przygotowanie i dostarczenie obiadu dla uczestników projektu. 3. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego. 4. Czas realizacji: od października 2010 roku do czerwca 2012 roku (oprócz lipca i sierpnia w 2011 roku) od poniedziałku do niedzieli. 5. Zestawienie menu w trakcie przerwy obiadowej dla jednej osoby. a) obiad powinien zawierać: ? ziemniaki lub ryż lub makaron lub kasza gryczana- 200 gram, ? sztuka mięsa 100 gram lub kotlet schabowy 100 gram lub ryba smażona 100 gram lub udziec z kurczaka 100 gram lub kotlet mielony 100 gram lub gulasz potrawka 100 gram, ? surówka warzywna 100 gram lub warzywa gotowane 150 gram, ? napój niegazowany 200 ml b) obiad dla każdego uczestnika powinien być podany na ciepło w pojemniku termoizolacyjnym z kompletem sztućców jednorazowych i serwetek. c) obiad ma być dostarczony jako wyporcjowany dla każdego uczestnika. d) Zamawiający zastrzega niepowtarzalność obiadu przez 5 kolejnych dni w ramach jednej edycji szkolenia/kursu. e) ilości porcji w całym cyklu: 15.730 (2010 r. - 3.110, 2011 r. - 8.030, 2012 r. - 4.590) porcji (drugie danie). 6. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: a) przygotowania i dostarczenia obiadu do miejsca i sali wskazanego przez Zamawiającego najpóźniej na 30 minut przed rozpoczęciem kursu/szkolenia, b) świadczenia usług cateringowych, wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, c) przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m. in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. nr 171 poz. 1125 ze zm.), d) usunięcia odpadów po obiedzie. 7. Inne warunki realizacji zamówienia: a) Informacja o ilości obiadów w danym dniu będzie przekazywana w formie elektronicznej (e-mail) lub faxem przez Zamawiającego Wykonawcy. b) Zamawiający każdorazowo w zleceniu przed rozpoczęciem kolejnej edycji kursu/szkolenia określi termin i liczbę uczestników zajęć przesyłając Wykonawcy faxem lub emailem najpóźniej na 1 dzień kalendarzowy przed dniem świadczenia poszczególnej usługi. c) Świadczenie usług cateringowych będzie odbywało się sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy w ramach organizowanych kursów i szkoleń przez Zamawiającego. d) Ceny zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy. e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości usług, niż maksymalna wskazana w SIWZ, a w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalną ilością usług wskazanych w SIWZ, a ilością rzeczywiście zrealizowaną na podstawie poszczególnego zlecenia Zamawiającego. Rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy, po dokonaniu protokolarnego odbioru przedmiotu umowy jako iloczyn ilości osób i ilości dni (osobodni) wynikających z każdorazowego zlecenia Zamawiającego oraz ceny jednostkowej (wynikającej z oferty Wykonawcy). Wypłata wynagrodzenia Zleceniobiorcy nastąpi po wykonaniu usługi na podstawie faktury wystawionej po zakończeniu miesiąca kalendarzowego. f) Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany w Formularzu ofertowym wskazać te części zamówienia, które powierzy podwykonawcom. g) Wykonawca odpowiada za transport przedmiotu zamówienia oraz podanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia. 8. OFERTY CZĘŚCIOWE I WARIANTOWE: a) nie dopuszcza się składania ofert częściowych, b) nie dopuszcza się składania ofert wariantowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cku-wyszkow.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach